Indlæg af MCcloud

    Hejsa derude :)


    Sidder og overvejer at investere i en NAS til at lagre min film samling og musik, men jeg vil lige hører om det er lovligt at gøre sådan noget? Hele min DVD og Blu-Ray samling samt musik er købt og betalt for i fysik tilstand. Har søgt på nettet næsten alle steder men der er ingen der kan give mig et sådan konkret svar ;) Det eneste jeg vil bruge den til er at streame min samling og slippe for at fumle med cd'en og få pakket mine fysik samling lidt væk :)


    Håber i kan hjælpe mig :huh:

    Okay jeg fik spillet til at starte helt op nu :D


    Men problemet nu er at jeg kan ikke se filmene der i eller Capcom introen, jeg kan kun hører lyden og intet billede, jeg har prøvet at installere Intel Indeo 5.11 som følger med spillet, men hver gang jeg prøver at installere det forsvinder installeren og jeg hører ikke mere fra den ?( Jeg prøvede at gøre det helt samme på en anden bærbar og der kører og fungere det hele på :crazyeyes:


    Please hjælp gutter ;)

    Hej allesammen



    Jeg har støvet mit gamle PC spil Dino Crisis fra min samling, og forsøgte at køre det på min Win 7 64-bit bærbar, men hver gang jeg prøver at køre det det viser et fejlmeddelelse om 16-bit spil og ikke compatible med 64-bit systemer, jeg prøvede at sætte den i 95 compatible tilstand og DosBox, men uden held



    Please hjælp ?(


    M.V.H MCcloud

    Hejsa derude 8o


    Jeg har simpelhent ledt hele nettet igennem for en løsning og har kommet ud med nul svar :pinch: , så jeg håber i vil hjælpe mig ^^


    Jeg har en Asus N73SM bærbar og der sidder et stort nVidia 630m 2GB og et lille Intel onboard, problemet er at det LED lys, som skulle vise hvilke en man bruger, den har siden jeg købte den været uden lys og det irriterer mig meget at jeg ikke kan se om den skifter til det store eller er på den lille, plzzz hjæp :(


    PS. Tak på forhånd :9xo

    Hejsa derude


    Jeg skal til at Clone min gammel HDD til en ny større HDD, men jeg ved ikke lige hvilket program er bedst, havde tænkt på (Windows 7 Backup), men jeg ville lige spørge først inden jeg lavede noget ;)


    PS: På forhånd tak :9xo


    M.V.H MCcloud

    Jeg ville nok tage Sony Ericsson Active, da jeg også har læst at den skulle være perfekt til Handymænd :D, har også læst at den er vandtæt. Men hvis du overvejer en anden ville jeg nok anbefale et skærm overlag, som beskytter for at skærmen skulle blive ridset og alt det der og som kan købes i alle telefon forretninger.


    Håber du kunne bruge mit svar :)

    Hey igen


    Nej jeg kan ikke se inde på producentens hjemmeside, men hvor gang jeg spiller er min CPU på 78 grader og min GPU på 80 grader, er de temps for store. :huh: Har sat mit blæser på fuld skrue og alt er sat til Performance. Håber på der er en der kan give mig et svar :cheers:


    M.V.H MCcloud

    Hejsa


    Har lige skaffet mig en Lenovo T61p bærbar med Intel Core 2 Duo 2.0 GHZ i og nVidia Quadro FX 570M 256 MB i. Jeg har søgt på blandet forumer om skalaer over hvor varm en bærbar CPU og GPU må være, men alle har forskellige meninger :cursing: . Jeg ville sætte meget pris på hvis der er nogle der kan give mig en skala på CPU og GPU hvor max de må være og hvad de normale (idle) temperatue er.


    PS: På forhånd mange tak for hjælpen :9xo

    Hejsa


    Sidder og skal have ny musemåtte til min Logitech G9x, men det er længe siden jeg har kigget den vej, så jeg er ikke helt up to date, men har set man kan få dem i stof/gummi/plastic og jeg ved ikke helt hvilket materiale er bedst til min mus, men det jeg ved er at det skal være en SteelSeries måtte.


    Plzz Hjælp


    PS: tak på forhånd :9xo


    M.V.H MCcloud