Wekenden

  • Syntes nu vi alle skulle sætte os ned i en rundkreds og synge nogle fællessange jeg lærte på højskolen... :))


    Kum-ba-ja... Kum-ba-ja... :crazyeyes:


    Prøv ligesom at komme i kontakt med din inde sæl og føl dig fri til at svømme.... :crazyeyes:


    :dance: ..... :dance:

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    det kan nu godt være men så burde i have skrevet det i helt ude og skide threaden istedet for at ødelægge denne med jeres klager eller også skrevet en PM til os


    Drop nu det med at sige at vi har ødelagt den her thread, for det er jo ikke det der bliver snakket om. Problemet er at det er belastende at se på nogen unger som ikke kan snakke privat på en human måde. Det burde være muligt at lære. - Trine

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hvis det er belastende at se på kan du så ikke bare lade være med at gå her inde hvis du kan se at det er CraiN eller TizoK der har lavet Tråden???


    sværer er det ikke... og det er også belastende at se på at der er en der hedder engel ikke bare kan fatte at alt ikke skal være seriøst(eller hvordan det nu staves)

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    og mens man sidder der i rundkreds så trykker vi lige en rigtig fed koger :) i en dejlig stor kaboo... ahh :) :clap: :crazyeyes:


    Eller bare Vandpibe :) også lige lidt med Kim Larsen

  • Quote

    Originally posted by Tizok


    Eller bare Vandpibe :) også lige lidt med Kim Larsen


    Nej for du ved godt at jeg hader Kim larsen

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    hvis det er belastende at se på kan du så ikke bare lade være med at gå her inde hvis du kan se at det er CraiN eller TizoK der har lavet Tråden???


    sværer er det ikke... og det er også belastende at se på at der er en der hedder engel ikke bare kan fatte at alt ikke skal være seriøst(eller hvordan det nu staves)


    Jo, jeg HAR fattet at alt ikke skal være seriøst - du behøver fandme ikke fremstille mig som en dum idiot.


    Men pointen med det som jeg har sagt indtil videre, og som I åbenbart undlod at forstå, så var det at I ikke behøvede at føre en dybt ligegyldig lang samtale på et offenligt forum som egentlig havde været smartere at tage via IM's. Capiche?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Har været sammen med homies, skrevet test taget billeder til test, redigeret billeder til test, og har selvfølgelig også flashet mit Pro til XT 8)


    Virker det PRO>XT så godt ?... Er det 100% som et XT med performange osv ?



    PS TIL "ENGEL" : Må jeg godt spørge Soltani om det ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    PS TIL "ENGEL" : Må jeg godt spørge Soltani om det ?


    :dots:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • LOL :razz:

  • Det kan til tider diskuteres. Forstår bare ikke hvorfor der så absolut lige skal trædes i det, men okay.... [Blocked Image: http://forums.imagine-nation.net/images/smiles/icon_rolleyes.gif]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Jeg kunne se i snakkede om bestes røde sokker.. Er du nogen der er til salg.. :))
    Det er ikke noget så godt som røde sokker..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by engel


    Jo, jeg HAR fattet at alt ikke skal være seriøst - du behøver fandme ikke fremstille mig som en dum idiot.


    Men pointen med det som jeg har sagt indtil videre, og som I åbenbart undlod at forstå, så var det at I ikke behøvede at føre en dybt ligegyldig lang samtale på et offenligt forum som egentlig havde været smartere at tage via IM's. Capiche?


    Helt enig .. Det kan man vel bruge så meget andet til ! ...


    Erhm og ja, han har vel lov til at sige sin mening ? ..

  • :cheers: 'ere, Forgotten Hope mod, Forgotten Hope mod, For.. hov det har jeg skrevet, ehm, måske en smule Desert Combat, kunne også godt trænge til lidt EoD.
    Må ærligt indrømme at jeg glæder mig mest til HL2 :clap: Men Far Cry og S.T.A.L.K.E.R. skal nok også blive fedt! Doom har jeg aldrig spillet, men skal sikkert nok blive sjovt.


    * Nåh jo, har også leget lidt med Mandrake på min gamle spand her i løbet af ugen :)

  • lol kan huske dengang det første doom næsten lige var udkommet sad vi på hans " hurtige" computer hele natten og spillede det og snakkede om at det var total god grafik. man kunne jo se øjnene og alt muligt :) også var jeg Xtrem bange for alle de der monster lyde HEHE :O

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    lol kan huske dengang det første doom næsten lige var udkommet sad vi på hans " hurtige" computer hele natten og spillede det og snakkede om at det var total god grafik. man kunne jo se øjnene og alt muligt :) også var jeg Xtrem bange for alle de der monster lyde HEHE :O


    JA! Det var sku' tider.... Kørte det flydende på min 486 80mhz med 4 ram.. Uha da!.. Tror vi gav 14.000kr for skidtet..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb