Wekenden

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HeHe... Så lad gå da... *G*


    Glæder mig nu KLART mere til "BF Vietnam" og "S.T.A.L.K.E.R." end jeg gør til at spil som "HL2" og "D3" kommer... Ingen tvivl om det... :))


    Stalker.. jeg syntes ik rigtig at det lyder godt! man kan da ikke lave et FPS spil over den ulykke som der var... med at så kommer der monster.. og lydene fra den trailer jeg har set fra spillet det er gamle cs lyde og man kan ikke ligefrem sige at det er de bedste lyde der findes... men jo grafikken den er sgu fin men jeg syntes at historien er for latterlig

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HeHe... Så lad gå da... *G*


    Glæder mig nu KLART mere til "BF Vietnam" og "S.T.A.L.K.E.R." end jeg gør til at spil som "HL2" og "D3" kommer... Ingen tvivl om det... :))


    jeg kan sku kun sige at JEG GLÆDER MIG TIL DEM ALLE, jeg kommer ikke til at lave andet end LAN efter de er kommet ud, og dog :T

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    Stalker.. jeg syntes ik rigtig at det lyder godt! man kan da ikke lave et FPS spil over den ulykke som der var... med at så kommer der monster.. og lydene fra den trailer jeg har set fra spillet det er gamle cs lyde og man kan ikke ligefrem sige at det er de bedste lyde der findes... men jo grafikken den er sgu fin men jeg syntes at historien er for latterlig


    HeHe... Det er derfor jeg spiller BF / DC ... :)) .. og derfor jeg glæder mig super-meget til VIETNAM ;)


    ... og ja, man kan lave spil over alt.... Var det et par millioner der døde under vietnam-krigen ?... no matter... Vi laver bare et spil over det hvor vi kan slagte nogle flere.... ja?... Problemer i det ?


    .... og tvivler nu på at den endelig lyd i STALKER er CS-lyd .... Hvis den er det, så ville de nok ikke have arbejdet så meget med grafikken hvis de fucker spiller op ligesom CS *G* :)) .... Men vi får at se...


    Historierne i spil som Half Life, Doom, Quake, STALKER osv er vist ikke derfor man spiller dem... For de er langt ude.... :))

  • CraiN, jeg (og andre) syntes at det er ved at være lidt belastende at se jeres "privatsnak" her på forummet. Kunne I eventuelt ikke tage de snakke via IM's istedet?


    Flamer dig/jer ikke, bare lige et hint. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    CraiN, jeg (og andre) syntes at det er ved at være lidt belastende at se jeres "privatsnak" her på forummet. Kunne I eventuelt ikke tage de snakke via IM's istedet?


    Flamer dig/jer ikke, bare lige et hint. ;)


    Hva er problemet med det? der er da også mange andre der sidder og skriver privat..feks Tweak.dk han har malet hans hus.. det er hvad denne tråd går ud på! TizoK laver en tråd som hedder noget med hvad vi har lavet i weekenden... og det er hvad vi snakker om.. hvad er der galt i det??

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak


    og spillet bowling mod Bit Phreak......Pis hvor er jeg elendig til det når jeg er stiv


    kender det godt det er fandme svært at få den ud midt på banen.. det er det nu også når man er ædru :)

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    kender det godt det er fandme svært at få den ud midt på banen.. det er det nu også når man er ædru :)


    he he var en omgang for et ok stykke tid siden hvor jeg fik lidt over 20point :O men jeg havde vit og lige fået en enkel :cheers:

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    Hva er problemet med det? der er da også mange andre der sidder og skriver privat..feks Tweak.dk han har malet hans hus.. det er hvad denne tråd går ud på! TizoK laver en tråd som hedder noget med hvad vi har lavet i weekenden... og det er hvad vi snakker om.. hvad er der galt i det??


    Nej, så åbenbart ikke. Men det er stadig ikke kun lige her i den her tråd. Men fair nok, du er sikkert åh så sej at du bare gør hvad der passer dig anyway. hej hej.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Nej, så åbenbart ikke. Men det er stadig ikke kun lige her i den her tråd. Men fair nok, du er sikkert åh så sej at du bare gør hvad der passer dig anyway. hej hej.


    :lame: hvvis du ikke bryder dig om det så lad være med at læse den her thread

  • ja man jeg er bare åh så sej... LoL


    ja så lad være med at gå her ind hvis du ikke gider læse det vi skriver.. jeg har ikke set nogen steder at man skal snakke nørde snak her ind.. har du?

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    :lame: hvvis du ikke bryder dig om det så lad være med at læse den her thread


    Wow... Den klogeste post du hidtil er kommet med. Imponerende. 8o

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    Hva er problemet med det? der er da også mange andre der sidder og skriver privat..feks Tweak.dk han har malet hans hus.. det er hvad denne tråd går ud på! TizoK laver en tråd som hedder noget med hvad vi har lavet i weekenden... og det er hvad vi snakker om.. hvad er der galt i det??


    Tweak skriver jo en komentar til os alle sammen. mens (Måske opfatter jeg det forkert?) i mere skriver kun til hinanden, som om det var en msn samtale :rolleyes:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP