Wekenden

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    ja eller mere hvis vi er inde i byen både fredag og lørdag... men hvis vi bare til privat så er det ik så meget..


    ja men jeg skrev jo også ca.1000 mener så'n ca i gennemsnit

  • Hey i 2 (Tizok og Crain) Det er sådan noget snak som det her, de andre er trætte af at kigge igennem.


    Det her er et forum og ikke en eller anden teenie-bobber-msn-klient.


    Selvfølgelig skal der være plads til jeres tråde og holdninger (ikke hardware-relateret), men det her, bliver selv jeg sg* nok træt af at kigge på i længden.


    I kan jo fylde 5 sider hvor det kun er jer 2 der piller navle og diskuterer vind og vejr


    Prøv lige at have det i baghovedet fremover

  • I har sikket MSN eller ICQ begge 2!!


    Og i må gerne skrive sammen, så længe det ikke bliver overdrevet!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    hvor skal vi så skrive sammen henne??


    hvad mener du med hardware relateret?


    Hvis det kun er jer 2 der skal diskutere alt muligt mærkeligt er jeg ligeglad hvor i diskuterer henne - msn -real life i dont care


    Jeg skriver at der selvfølgelig skal være plads til offtopic snak og tråde, men at det i laver der, er absurd

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    hvor skal vi så skrive sammen henne??


    hvad mener du med hardware relateret?


    altså HVOR i skriver sammen henne er sq ikke tweak's problem...der findes sq adskillige chatprogrammer og kan i ikke finde ud af dem, så må i vel for pokker bruge telefonen, postvæsenet, brevduer, flaskepost, whatever, bare i ikke skriver nye lamme tråde her bare for at skrive til hinanden - det er simpelthen for lamt!!


  • Tak Aerial :cheers:


    Så må man jo håbe de tar det til sig, så vi ikke skal se på deres interne, uforståelige og urelevante snak. De kunne tage og kigger lidt på disse 2 chatprogrammer:
    1 msn messenger: http://messenger.msn.dk/
    2 icq: http://download.com.com/3000-2…14&subj=dlpage&tag=button

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    altså HVOR i skriver sammen henne er sq ikke tweak's problem...der findes sq adskillige chatprogrammer og kan i ikke finde ud af dem, så må i vel for pokker bruge telefonen, postvæsenet, brevduer, flaskepost, whatever, bare i ikke skriver nye lamme tråde her bare for at skrive til hinanden - det er simpelthen for lamt!!


    Nemlig ..


    umiddelbart så kender i også hinanden IRL ? .. så hvorfor ******* ikke bare snakke der, personligt synes jeg jo det er meget mere spass og hyggeligt ?

  • jeg kan bare stadivæk ikke se hvorfor at man ikke kan sidde og bare snakke om ingen ting sammen bare 2... Jeg har da også set mange andre tråde hvor der bare er 2 som har siddet og diskuteret sammen..

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    jeg kan bare stadivæk ikke se hvorfor at man ikke kan sidde og bare snakke om ingen ting sammen bare 2... Jeg har da også set mange andre tråde hvor der bare er 2 som har siddet og diskuteret sammen..


    Ofte har det måske også været noget relevant de har snakket om ? ...


    Nu vil jeg ikke sidde og være nedladen, men tror udemærket godt du kan se problemet ? ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ofte har det måske også været noget relevant de har snakket om ? ...


    Nu vil jeg ikke sidde og være nedladen, men tror udemærket godt du kan se problemet ? ..


    ja, det kan alle andre da ihf. :rolleyes:


    Crain: hvordan tror du det ville ende hvis alle på tweak skrev en tråd til EN anden bruger på tweak, uden at ville sige noget specielt? så ville det ende i et kaos uden lige, det må du da vel kunne forstå...


    - og skift så det avatar - Det er Berle's!! (gamle) :))

  • ok så skifter jeg da det skide avatar når det forvirer jer så meget... men hvad er målene til det? hvad er Max må til avatar?

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    ok så skifter jeg da det skide avatar når det forvirer jer så meget... men hvad er målene til det? hvad er Max må til avatar?


    Står der inde, men 125pixel i bredden kan jeg huske og mener det er 21 kb ..

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    jeg kan bare stadivæk ikke se hvorfor at man ikke kan sidde og bare snakke om ingen ting sammen bare 2... Jeg har da også set mange andre tråde hvor der bare er 2 som har siddet og diskuteret sammen..


    Jamen det er åbentbart utroligt svært at forstå :


    Set fra min side (måske min lille fordom) => I er 2 unge drenge der sikkert bor 100 meter fra hinanden - i går sikkert også i klasse sammen - og følges fra skole osv


    Og alligevel diskuterer i om Rikke's patter så godt ud i den hvide rullekravetrøje hun havde på i dag osv (get it ?) altså fuldstændig underlige ting fra jeres lille hverdag, som ingen andre kan være med på.


    Det resulterer i tråde på >5 sider som er ping-pong samtaler mellem dig og Tizok.


    Lad være med at bekymre jeg om at andre godt må og lad være med at føle jer snydt.


    Bare vær sød at forstå budskabet - tak