Wekenden

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, ikke for noget, men er i direkte ude på ballade ?


    nææ sad lige og undrede mig over det og nu hvor der alligevel var så mange inde på denne thread såå

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Zigi* din signatur,kan du ikke lave den en smule mindre? - jeg skal scrolle til siden for at læse det hele...


    du er ikke den eneste :) Sad og tænkte det samme ..

  • Aerial, tak mester. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Tizok


    nææ sad lige og undrede mig over det og nu hvor der alligevel var så mange inde på denne thread såå


    Okay så, my bad !


    Plejer bare at puste på min .. Bruger den ikek så tit igen .. Bruger min March 3 Turbo ting .. bruger kun maskinen hvis jeg ikke lige har fået mig barberet en dag og det er lige langt nok .. så dur blade ikke 8o Eller jo, men de bliver slidt for hurtigt .. og de koster 80 kr. for 4 :boxed:


  • Mange tak :D


    [SIZE=1]Burde man ikke sætte en græse på 800*200 eller noget?[/SIZE] ;)


  • okay jeg har fattet det


    men vi går ikke i skole og vi bor ca. 5-6km fra hinanden..og ja vi diskuterer tit patter.. gør i ikke det hvis i ser en kælling med gode patter/dårlige patter?

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Mange tak :D


    [SIZE=1]Burde man ikke sætte en græse på 800*200 eller noget?[/SIZE] ;)


    aarh, jeg skulle lige til at spørge om målene, men nu har du lige sagt dem :)


    så må jeg lige redigere lidt...;)

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    okay jeg har fattet det


    men vi går ikke i skole og vi bor ca. 5-6km fra hinanden..og ja vi diskuterer tit patter.. gør i ikke det hvis i ser en kælling med gode patter/dårlige patter?


    tror mest det var princippet han mente ..


    Men jo pokker da, vi snakker da patter, tror jeg alle drenge gør .. de fleste immervæk

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    okay jeg har fattet det


    men vi går ikke i skole og vi bor ca. 5-6km fra hinanden..og ja vi diskuterer tit patter.. gør i ikke det hvis i ser en kælling med gode patter/dårlige patter?


    det er LIGEMEGET hvad vi diskuterer! - sagen er bare at man ikke laver en masse tråde om lamme ting!

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    det er LIGEMEGET hvad vi diskuterer! - sagen er bare at man ikke laver en masse tråde om lamme ting!



    nå nå...


    STOP SÅ :evil:



    Utroligt som du gerne vil have det sidste ord i den her sag hva

  • :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: sådan??