Wekenden

  • Nåh ja, tilbage til trådens oprindelige emne så. Weekenden er tilbragt med kæresten hvor vi egentlig bare har stenet, og så var vi lige et smut inde og se ROTK igår. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    lol kan huske dengang det første doom næsten lige var udkommet sad vi på hans " hurtige" computer hele natten og spillede det og snakkede om at det var total god grafik. man kunne jo se øjnene og alt muligt :) også var jeg Xtrem bange for alle de der monster lyde HEHE :O


    Griner må jeg gætte hvem det var du sad og spillede med??


    Buhl.. bare et gæt jeg ved ik om det er rigtig men det kunne godt ligne ham også :)


  • Min score i 3dmark01 og 03 er hvertfald steget, med et par 100 point. Det eneste dårlige er at der kommer grafik fejl i test 2 og 3 i 3dmark03 en ny underlig fejl. Men ellers i spil og alt andet virker det upårklageligt.

  • Jeg har ikke fået set ROTH endnu.. men jeg har heller ikke så meget lyst til at se den jeg har ikke brudt mig særlig meget om 1'ern og 2'ern så jeg tror heller ikke at jeg ville kunne lide 3'ern..


    og jeg gider ikke til at diskuterer om LOTR er gode film..

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    Jeg har ikke fået set ROTH endnu.. men jeg har heller ikke så meget lyst til at se den jeg har ikke brudt mig særlig meget om 1'ern og 2'ern så jeg tror heller ikke at jeg ville kunne lide 3'ern..


    og jeg gider ikke til at diskuterer om LOTR er gode film..


    True, det er jo bare en smagssag om de er gode eller ej. Min kæreste nægtede osse at se de 2 første da hun ikke syntes de virkede specielt indbydende, men da hun først fik dem set kunne hun knap vente med at se 3'eren. Så sådan kan det jo gå. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Min score i 3dmark01 og 03 er hvertfald steget, med et par 100 point. Det eneste dårlige er at der kommer grafik fejl i test 2 og 3 i 3dmark03 en ny underlig fejl. Men ellers i spil og alt andet virker det upårklageligt.


    Hmm... Det vil sige nej... :))


    XT skulle da meget gerne score mere end et par 100 mere end PRO ...


    Så det er et "mode"-flip det med PRO>XT ? 8o

  • Quote

    Originally posted by engel


    True, det er jo bare en smagssag om de er gode eller ej. Min kæreste nægtede osse at se de 2 første da hun ikke syntes de virkede specielt indbydende, men da hun først fik dem set kunne hun knap vente med at se 3'eren. Så sådan kan det jo gå. ;)


    Weird, det samme skete med en "veninde" ... hun snakkede også om ham frodo var klam at se på. Så efter 3eren, fuck hvor er det bare godt ... 8o


    Hvilket det jo er, hvis man kan lide den slags :]

  • Quote

    Originally posted by Soltani


    Min score i 3dmark01 og 03 er hvertfald steget, med et par 100 point. Det eneste dårlige er at der kommer grafik fejl i test 2 og 3 i 3dmark03 en ny underlig fejl. Men ellers i spil og alt andet virker det upårklageligt.


    i 3dmark2001 får jeg 19958 det er når jeg oc'er min CPU til 3,3


  • Hehe er som man ser på det, jeg synes nu det er ok med det boost jeg har fået, desuden kan kortet lidt mere på core og ram efter flashet ;)

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    Griner må jeg gætte hvem det var du sad og spillede med??


    Buhl.. bare et gæt jeg ved ik om det er rigtig men det kunne godt ligne ham også :)


    nej det var det faktisk ikke, det var sammen med min onkel, han havde nemlig grejet dengang :)

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    i 3dmark2001 får jeg 19958 det er når jeg oc'er min CPU til 3,3


    Der er nogle som har pengene iorden i en tidlig alder ? 8o


    eller er det mor og far :)) :)) :)) (gas)

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Hehe er som man ser på det, jeg synes nu det er ok med det boost jeg har fået, desuden kan kortet lidt mere på core og ram efter flashet ;)


    Hm... Så nu bare på det som om man fik et XT-kort ud af det, men det gør man jo så åbenbart ikke... Trist, men vel også fair nok...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Der er nogle som har pengene iorden i en tidlig alder ? 8o


    eller er det mor og far :)) :)) :)) (gas)


    :) jeg går ikke i skole... jeg arbejder bare... ligesom Tizok han er vist ligeså træt at skolen som jeg er så vi er bare 2 arbejdere..så ja vi har lidt flere penge end de andre kammerater for de er jo i skole de fleste..

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    så prøv da og hæve din Vcore lidt så du kan få den højere op, det kan du sagtens når du kører med vand


    jeg har prøvet at ændre den til 2,5 men jeg kan ikke køre 3,5 så kommer den til der hvor den "streg" kører over skærmen og så booter den bare igen og sådan bliver den ved.. så nu har jeg bare sat den til standart igen og køre 3,0

  • lol ja men man brænder sku også mange flere penge af ude i byen :( altså prøv lige at tænk over det vi brænder ca. 1000kr af hver 14dag hver :(

  • Quote

    Originally posted by CraiN


    jeg har prøvet at ændre den til 2,5 men jeg kan ikke køre 3,5 så kommer den til der hvor den "streg" kører over skærmen og så booter den bare igen og sådan bliver den ved.. så nu har jeg bare sat den til standart igen og køre 3,0


    he he så er min cpu jo hurtigere end din nu :) eller ihvertfald indtild du finder ud af alt det der

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    lol ja men man brænder sku også mange flere penge af ude i byen :( altså prøv lige at tænk over det vi brænder ca. 1000kr af hver 14dag hver :(


    ja eller mere hvis vi er inde i byen både fredag og lørdag... men hvis vi bare til privat så er det ik så meget..