Wekenden

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD


    Tweak skriver jo en komentar til os alle sammen. mens (Måske opfatter jeg det forkert?) i mere skriver kun til hinanden, som om det var en msn samtale :rolleyes:


    Lige præcis.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Wow... Den klogeste post du hidtil er kommet med. Imponerende. 8o


    læser du kun off topic?? for jeg prøver da og hjælpe folk så godt jeg nu kan, i de ande grupper hvis du ikke har lagt mærke til det, og undskyld at vi bruger of topic til noget der faktisk er OFF TOPIC :boxing:

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD


    Tweak skriver jo en komentar til os alle sammen. mens (Måske opfatter jeg det forkert?) i mere skriver kun til hinanden, som om det var en msn samtale :rolleyes:


    Jeps, den opfattelse har jeg også, og det sker i en del tråde efterhånden.

  • Men kan det ikke være lige meget hvordan vi skriver??


    det er jo i OFF TOPIC og i OFF TOPIC behøver det vel ikke og have det helt store computernørd emne.. eller er det bare mig der ik helt ved hvad OFF TOPIC betyder?

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    Men kan det ikke være lige meget hvordan vi skriver??


    det er jo i OFF TOPIC og i OFF TOPIC behøver det vel ikke og have det helt store computernørd emne.. eller er det bare mig der ik helt ved hvad OFF TOPIC betyder?


    Ja, klart. Men off-topic er ikke til samtaler som kan foretages på IM's.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • nu var denne thread ment som en hvor folk kunne fortælle om nogle sjove ting de havde lavet i wek. som folk kunne side og grine lidt af og komme med kommentarer til, men det har i jo sådan set ødelagt nu :evil:

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    og IM's. det er lige??


    Instant Messengers, e.g. ICQ/MSN.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    nu var denne thread ment som en hvor folk kunne fortælle om nogle sjove ting de havde lavet i wek. som folk kunne side og grine lidt af og komme med kommentarer til, men det har i jo sådan set ødelagt nu :evil:


    :dots:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Ja, klart. Men off-topic er ikke til samtaler som kan foretages på IM's.


    JAWOL MEIN FÜRER... :]


    Prøv lige at finde en tråd her inde hvor der ikke forgår en samtale af en eller anden art ... :)) ... At du ikke vil være med i det rager mig så RIMELIG meget ... Du kan bare kigge et andet sted ...


    Hvis der er nogle der skriver om deres bedstemors røde sokker, så brokker jeg mig sgu ikke over det, men kigger bare et andet sted.


    TAKE A CHILL-PILL...

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    så smut ud hvis du ikke gider høre på det vi skriver om .. hvis det ik er nørdet nok til dig det vi skriver om


    Hvis det ikke er nørdet nok? Jeg synes bare at det er belastende at sidde og læse en samtale mellem dig og en af dine kammerater på et offentligt forum (OGSÅ selvom det er off-topic), hvilken I egentlig sagtens kunne have foretaget via ICQ eller MSN osv.


    Og så kan du egentlig også lige så godt droppe din toughguy-attitude, den holder ikke en meter på nettet anyway.


    :dots:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • lige mine ord bare lige ikke det der JAWOL MEIN FÜRER det ved jeg ikke hvad betyder men det er sikkert også ligemeget.. er nok ikke den i Dk der har haft mest tysk i mit liv :)


  • Elller skulle du måske osse tage en ved samme lejlighed?


    Kig dig omkring, det er flere gange hvor de har haft samtaler som rent faktisk fylder flere sider i en tråd, hvilket man så bare skal til at sidde og scrolle igennem for at læse det andet som egentlig var meningen at man ville læse. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    læser du kun off topic?? for jeg prøver da og hjælpe folk så godt jeg nu kan, i de ande grupper hvis du ikke har lagt mærke til det, og undskyld at vi bruger of topic til noget der faktisk er OFF TOPIC :boxing:


    Jeg læser stort set alle tråde, undtaget dem i 3dmark forum, som ikke interesserer mig.


    Dig og Crain er de eneste her, som bruger forum, som en privat chat. I henvender jer jo kun til hinanden og ikke til andre brugere og det meste af det i snakker om fatter vi andre hat af. Det kunne i da ligeså godt gøre på f.eks. ICQ eller MSN, som vi andre gør. Right or wrong ?
    Ja, vi kunne da selvfølgelig alle bare undlade at kigge i jeres tråde, men det er vel ikke derfor i er her ?
    Går da ud fra at i er her for at lære noget af dem der ved noget, give noget til dem, der ikke ved det i ved og have det sjovt sammen med de andre brugere ? ;)
    Ovenstående er lige møntet på denne tråd. Jeg tænker på jeres helt ude og skide tråd. ;)


    Det var bare min mening og jeg vil da meget gerne holde mig fra jeres tråde for eftertiden, hvis det er det i ønsker. ;)


  • Hvad skulle jeg gøre uden dig? Lige mine ord, men det var vist ikke helt sådan jeg fik det frem i mit post. ;) :O

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Elller skulle du måske osse tage en ved samme lejlighed?


    Kig dig omkring, det er flere gange hvor de har haft samtaler som rent faktisk fylder flere sider i en tråd, hvilket man så bare skal til at sidde og scrolle igennem for at læse det andet som egentlig var meningen at man ville læse. ;)


    jeg er ligeglad om du holder dig væk fra vores tråde.. men jeg fatter ikke hvorfor i går så meget op i at vi snakker som vi gør her inde??


    Og Engel jeg kan ikke lade være med at sidde og grine af dig! det med min toughguy-attitude<-- :boxing:

  • Quote

    Originally posted by engel
    Elller skulle du måske osse tage en ved samme lejlighed?


    Kig dig omkring, det er flere gange hvor de har haft samtaler som rent faktisk fylder flere sider i en tråd, hvilket man så bare skal til at sidde og scrolle igennem for at læse det andet som egentlig var meningen at man ville læse. ;)


    Yes Yes... Alt med måde, men derfor er der vel ingen grund til at du farer op bare fordi "snakken" kommer ind på games... 8o


    Men hvis man ikke kan skrive andet end FAKTA og så færdig, så ville det sgu være et røvsygt sted .... Hvis det er det du vil have, så er det jo nok ikke her da folk kommer med deres MENINGER om ting, deres HOLDNINGER, deres ERFARINGER osv.... Det er sgu da det som gør at Tweak Forumet er fedt .... :))

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    jeg er ligeglad om du holder dig væk fra vores tråde.. men jeg fatter ikke hvorfor i går så meget op i at vi snakker som vi gør her inde??


    Og Engel jeg kan ikke lade være med at sidde og grine af dig! det med min toughguy-attitude<-- :boxing:


    Så er jeg da glad for at jeg kan more dig. Ha-ha.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • det kan nu godt være men så burde i have skrevet det i helt ude og skide threaden istedet for at ødelægge denne med jeres klager eller også skrevet en PM til os