iPhone 4

  • Det er også en rigtigt god ide at gemme sin iPhones SHSH fil.


    Da det helt sikkert er den man skal bruge til fremtidige jailbreaks.


    SHSH kan gemmes med TinyUmbrella (google det, hent det, sæt din iPhone til, og start programmet).


    Desuden skal i IKKE opdatere til 4.0.2 hvis i vil beholde jeres jailbreak.
    Er for tiden ikke noget jailbreak ude til 4.0.2.


    jailbreakme.com virker til 4.0 og 4.0.1.


  • men hvis jeg sidder med en 4.0, jailbreaker den.. og jeg så opdatere til 4.0.1 skal jeg så jailbreake på ny igen?? og installere alle apps igen osv..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst


    Jeps !



    det er så derfor jeg ikke gør det.. men jeg fandt ud af ROCK kan du gemme de addons du har installeret, dvs at du kan gemme en liste over de addons du vil gemme. så næste installation logger du ind og henter de samme..

  • Vil lige gøre lidt reklame for en holder jeg har købt, da den faktisk virker super godt til prisen..


    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40530


    Pris: $12.70 eller som der blev hævet fra Paypal: 73,16 kr.
    Så prisen er selvfølgelig inkl. porto.


    Den sendes fra Hong Kong, og jeg bestilte holderen d. 7. august, og den kom med posten i dag d. 16. august.


    Den er bl.a. god fordi iPhonen ikke kun bliver holdt af selve stikket, men også støttes bagpå.
    Og det cool blå lys er selvfølgelig ekstra bling bling.. :)


    Billeder af den i funktion kan ses her:


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/i4holder_1_big_thumb.jpg]
    Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/i4holder_2_big_thumb.jpg]
    Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.



    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/i4holder_3_big_thumb.jpg]
    Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.



    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/i4holder_4_big_thumb.jpg]
    Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.

  • Det ser da slet ikke så tosset ud Bubbi. Og som du selv siger, så til prisen, ser det ud som en ganske fornuftig løsning :clap:


    jaNz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

    Rettet en gang, sidst af jaNz ().

  • Godt så, nu må jeg selvfølgelig gå til bekendelse at det her er min første smartphone, men alligevel, kan det passe at man skal kæmpe for at få sin iphone 4 til at holde strøm gennem hele dagen :boxed:?


    Hver dag siden jeg fik den sidste tirsdag, har den haft behov for at blive ladt op i løbet af dagen, simpelthen fordi batteriet er løbet tørt, det virker lidt ekstremt.


    Vil sige mit daglige forbrug er omkring således:
    - 1 times spil ca.
    - 1 times surf/FB/msn/forums
    - 2 timers musik stream, mest fra wifi gennem DI, grooveshark og ANR.
    - 0,5 time random apps
    - 2-10 min opkald
    - 1-20 beskeder
    Sider oftest med wifi, kun i toget jeg hopper på 3G.


    Kan godt være det er mig der er lidt for optimistisk, men jeg syntes det virker lidt voldsomt at den løber tør hen af aftenen, hvor min gamle telefon stadig holder 2-3 dage, og der er batteriet 4 år snart :P Men der var det eneste jeg brugte den til udover som "telefon" kun mp3 afspiller.

  • Jeg ved at min Touch ikke kan holde til mere end en times spil, så er den helt død - samme gælder for Wi-Fi. Begge æder bare strøm. Skal dog ikke sige hvor godt batteriet er blevet siden. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Sådan en holder skal jeg da købe det er helt sikkert!!!



    Men lige et surt opstød her.. FUCKING NEDEREN at min tomtom car kit ikke passer til min iphone 4.. 700 kr lige ud af vinduet.. fandme nitten.. ingen holder til min iphone i bilen så.. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    cases er for vimps :)


    Lidt en skam på så flot en telefon som iphone 4 ja, har selv bare to screen protectors på for og bag så der ikke er en masse ridser til at trække ned i pris når den skal sælges igen :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Sådan en holder skal jeg da købe det er helt sikkert!!!



    Men lige et surt opstød her.. FUCKING NEDEREN at min tomtom car kit ikke passer til min iphone 4.. 700 kr lige ud af vinduet.. fandme nitten.. ingen holder til min iphone i bilen så.. :(


    Det er satme nitten.. Kan da godt høre at jeg ikke skal og have fat i noget fra tomtom til iphone, fordi halvdelen af det virker da absolut ikke :S

  • er skide glad for min iphone men er pisse sur over at der er kommet ridser i den! og har fået buler i metalrammen af apples bumper!!!!

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Det er satme nitten.. Kan da godt høre at jeg ikke skal og have fat i noget fra tomtom til iphone, fordi halvdelen af det virker da absolut ikke :S


    det virkede overdrevet godt itl min iphone 3gs.. men stadig nederen jeg skal ud og finde en ny nu :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    det virkede overdrevet godt itl min iphone 3gs.. men stadig nederen jeg skal ud og finde en ny nu :(


    Holderen? Tror gerne holderen er fantastisk, men har hørt deres navigationssoftware er elendigt, og virker ikke til tider :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Holderen? Tror gerne holderen er fantastisk, men har hørt deres navigationssoftware er elendigt, og virker ikke til tider :S


    med holderen har jeg intet problem haft.. uden holderen har den lavet sjove ting.. :)

  • Endelig fik jeg også min iPhone 4 !! Woohuu :9xo


    Kan kun sidde LÆKKERT, og antenne problemet mærker jeg overhovedet ikke til selvom jeg ikke bor i nogen form for stor by.. Den falder overhovet ikke ! :boxing:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB