Indlæg af jaNz

    Hej Sam,


    Tak for svaret. For at forstå det bedre har jeg lige et par spørgsmål. Ud fra hvad jeg kan læse fra manualen og diverse reviews er der 2x pcie 3.0 x16 porte. Jeg har dog læst nogle sige at det kun er den øverste port som køre x16 og jeg ved derfor ikke hvad jeg skal tro?
    Er det noget du ved mere om?


    Mvh.
    janz

    Hej,


    Jeg overvejer at skifte mit gamle 670 ud med en 1070'er men er stødt på nogle problemer. Mit kabinet (CM 690 II advanced) kan ikke rumme 1070 zotac amp extreme da hdd cages sidder i vejen. Det øverste cage kan ikke fjernes ved mindre man modder kabinettet, hvorimod det nedereste kan fjernes forholdsvist nemt. 1070'eren kan dermed ikke sidde i den øverste PCIE port, men kun i PCIE port 2. I følge manualen, burde begge PCIE baner køre med samme settings x16 pcie 3.0.


    I manualen anbefaler de man bruger den øverste PCIE port og derfor bliver jeg i tvivl om hvorvidt jeg kommer til at miste performance ved at bruge Port 2 i stedet?



    Bundkort: http://www.asrock.com/mb/Intel/Z68%20Extreme4%20Gen3/
    link til layout af bundkortet:http://imgur.com/a/u0qqG


    Håber det er til at forstå, ellers spørger i bare.


    Edit: Efter at have kigget nærmere kan jeg se for at køre 3.0 med bundkortet kræver det ivy bridge. Jeg har stadig kun en i5 2500k - så det køre ikke true 3.0 eller hvordan skal det forstås?


    "To run the PCI Express 3.0 slots in Gen 3 speed, please must install the 22nm CPU which supports PCI Express 3.0. If you install the Sandy Bridge CPU, the PCI Express 3.0 slots will run only at Gen2 speed."

    Hej


    Sælger mit Steelseries 6gv2 keyboard da jeg ikke bruger det mere. Tastaturet fejler intet, og er stor set som nyt. Det er brugt ca. en måned, det er fra sidste år (fik det i julegave d.24).


    Jeg tænker tæt på original pris, da det kun har været brugt en måned, men er åben for bud


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke finder prisen passende

    Hej


    Jeg har et problem med mit facebook som efterhånden er ved at drive mig til vandvid. Hvergang der skrives noget i en begivenhed får jeg en mail omkring det. Det er selvom jeg har slået alle mail notifikationer fra inde i kontoindstillinger. Er der nogen som ved hvordan pokker det kan passe jeg skal modtage mails når jeg har slået det fra inde i kontoindstillinger.

    Som overskriften siger så leder jeg efter en nintendo 64.


    Krav:
    - Konsollen skal være fuldt funktionel
    - Joystik + nødvendige ledninger medfølger


    Skriv hvad i har :)


    Med venlig hilsen
    jaNz

    @ Emilpapis93 Tak for tippet, det kan godt ske jeg skal vente og se. Den skal kun bruges til studie, derfor en ultrabook fordi den er handi og havde med. Jeg har allerede en stationær til 8k som jeg kan spille på om nødvendigt. :)


    Dopess mit headset har 3 striber på hver af 3,5mm jacksticks. Men hvordan er det så meningen at både lyd og mikrofon stikket skal passe ind i en lydudgang som der er på zenbooken?

    Hej


    Situationen er den, at jeg muligvis skal ud og have købt mig en ny form for laptop. I den forbindelse har jeg hørt om ultrabooks, som godt kunne være et forslag.


    Jeg har specielt et godt øje til Zenbooken da jeg også tidligere har haft asus og har været glad for det. Mit spørgsmål vedrørende den maskine er, lydudgangen. På hjemmesiden siger den "1 x høretelefon-udgang (jackstik)(Lydindgang combo-stik)"Hvor jeg så kommer i tvivl.
    Vil det sige at for at kunne bruge et headset med 3,5mm connecters skal jeg havde fat i en form for lydsplitter? Og vil det i så fald virke. http://lh4.googleusercontent.c…DJ9YVoEgrWdE7GqbayeBVuJVj


    Ellers hvis i har erfaringer med computeren fortæl endelig. Har dog læst reviews på nettet - hvor folk ikke er så vilde med touchpadden :)

    Hej hej


    Jeg står og skal bruge en ny monitor til mit nye setup, da den skærm jeg havde købt var født med en fejl. Så jeg skal ud og have købt mig en ny, så derfor spørger jeg, jer til råds om i har nogle gode forslag til en evt. monitor. Skærmen skal bruges til en masse gaming og en smule skolearbejde.


    krav:
    - mellem 23-24"
    - inden for budget (omkring 2.000,-)


    Jeg har dog kigget en masse på 120hz skærme, specielt denne. Jeg læst forskellige reviews omkring skærmen - og det ser umilddelbart fint ud. Ville bare lige høre jeres mening inden jeg tager den endelige beslutning.


    Hav en god søndag


    jaNz