iPhone 4

  • Ved ikke der er noget jeg har overset, men hvorfor købe den igennem 3 eller telenor når den er til samme pris hvis ikke billigere hos apple.. Og hvis man køber den hos apple slipper man vel for alle mobil selskabs bindinger


    Apple pris iPhone 4 32gb: 5500 kr.
    3 pris iPhone 4 32 gb: Minimumspris for 6 måneder: 5.792 kr
    Telenor iPhone 4 32 gb: Minimumspris for 6 måneder: 5.374 kr (men så har man også bare et minimum abonnement)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

    Rettet en gang, sidst af Nuller-Joe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Ved ikke der er noget jeg har overset, men hvorfor købe den igennem 3 eller telenor når den er til samme pris hvis ikke billigere hos apple.. Og hvis man køber den hos apple slipper man vel for alle mobil selskabs bindinger


    Fordi man får 6 måneders abonnement oven i hatten for 2-300 hunderede mere, og det er vel at mærke abonnementer til 4-600 kr, gang det op og se hvad du sparer ved ikke at købe apple's "billigere" telefon uden abonnement :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af peterpc


    Fordi man får 6 måneders abonnement oven i hatten for 2-300 hunderede mere, og det er vel at mærke abonnementer til 4-600 kr, gang det op og se hvad du sparer ved ikke at købe apple's "billigere" telefon uden abonnement :)


    Men hvis man allerede har et abonnement, (som jeg tror de fleste har), kan man vel bare lige tage sim kortet over i apples abonnement frie og kører videre med det abonnement man altid har haft?

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Nå, så kom jeg til at kede mig lidt igen..
    Så slæbte mit videokamera frem, og lavede lidt sammenligninger mellem
    displayet på en iPhone 3GS (320x640) og en iPhone 4 (640x960).


    KLIK PÅ BILLEDERNE FOR AT SE DEM I FULD STØRRELSE


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/1_3GS_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/1_i41_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/2_3GS_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082010/2_i41_big_thumb.JPG]

  • Hvis der skulle være nogen der kunne tænke sig Flash
    på sin iPhone 3GS eller iPhone 4, har jeg lavet en lille
    video der viser hvordan det skal gøres.


    Det kræver selvfølgelig en jailbroken iPhone for at få
    Flash til at virke.


    YouTube link:
    720p
    1080p


  • Det har jeg ventet så længe på, tusind tak :D

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Hvis det er mig du spørger, så ja, den er jailbroken, og det er pga. jeg dermed kan bruge temaer
    og andre addons.


    Der er så mange smarte ting i cydia, som bare mangler på iphone.. Fx. kan man få et "program" der gør når man søger, søger man også i sms'er.. Det gør en "normal" iphone ikke (ved ikke med os 4, men 3.1.2 gjorde ikke)


    Kan slet ikke klare min iphone hvis den ikke er jailbroken.. :)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Enig, jeg synes en standard iPhone er lidt kedeligt.


    Man kan få så mange ting til den, temaer, nye sms toner, en milliard små widgets.
    Lockscreen info, og så kan man jo også købe sig My3G, som jeg har gjort, som bl.a.
    gør at man kan bruge FaceTime over 3G-netværket, så man ikke behøver at være på WiFi.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Enig, jeg synes en standard iPhone er lidt kedeligt.


    Man kan få så mange ting til den, temaer, nye sms toner, en milliard små widgets.
    Lockscreen info, og så kan man jo også købe sig My3G, som jeg har gjort, som bl.a.
    gør at man kan bruge FaceTime over 3G-netværket, så man ikke behøver at være på WiFi.


    SE DET ER noget man kan bruge til noget!! men der går jo nok ikke længe før det kommer til at virke fra apple af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Enig, jeg synes en standard iPhone er lidt kedeligt.


    Man kan få så mange ting til den, temaer, nye sms toner, en milliard små widgets.
    Lockscreen info, og så kan man jo også købe sig My3G, som jeg har gjort, som bl.a.
    gør at man kan bruge FaceTime over 3G-netværket, så man ikke behøver at være på WiFi.


    når man jailbreaker og der kommer en ny update til Iphonen, skal jeg så starte helt forfra eller hva?? :S
    jeg har kun jailbreaket min lige i starten og kom egentligt ikke så meget ind i det.. andet end jeg kunne lide rock mere end jeg kunne lide cydia..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    når man jailbreaker og der kommer en ny update til Iphonen, skal jeg så starte helt forfra eller hva?? :S
    jeg har kun jailbreaket min lige i starten og kom egentligt ikke så meget ind i det.. andet end jeg kunne lide rock mere end jeg kunne lide cydia..


    Ja mener nok man skal jailbreake den igen.. Men man kan jo bare tage en sikkerhedskopi i itunes og så gendanne fra den..


    Men der er så mange ting i cydia.. Hvis man syntes man mangler noget slår man det lige op på google med ""ting jeg mangler"+cydia" og så er det for det meste der ^^


    Og temaer, er jo nærmest det vigtigste som der også blev sagt

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182