Firedog: Få da dine penge retur, du har jo 14 dages retur ret.
iPhone 4
-
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
er skide glad for min iphone men er pisse sur over at der er kommet ridser i den! og har fået buler i metalrammen af apples bumper!!!!
Hvordan kunne det gå til ? -
Quote
Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Hvordan kunne det gå til ?
har bare gået med det også tog jeg det af også så jeg dem.... pisse nitten -
Har også lige fået min!
Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet
- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange.. har i andre ideer? :(..
Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har også lige fået min!Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet
- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange.. har i andre ideer? :(..
Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon
Send den tilbage og få en ny.. Du har 14 dages returret jo, så udnyt det -
Quote
Oprindeligt indlæg af origin
Send den tilbage og få en ny.. Du har 14 dages returret jo, så udnyt det3 siger, at hvis jeg benytter mig af min 14 dages returret, kommer jeg bag i køen, og så er der lange udsigter til en ny iphone..
-
er det ikke fordi du stadig har det der "start papir" på fronten?? jeg havde det på indtil i går.. og jeg skar bare et hul i det så jeg kunne høre noget
-
Hvis du kommer bag i køen pga. det er det satme lorte service.
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Firedog
er det ikke fordi du stadig har det der "start papir" på fronten?? jeg havde det på indtil i går.. og jeg skar bare et hul i det så jeg kunne høre nogetHehe, dog ikke - troede det var det der var problemet i starten, men nu er det faldet af - og problemet er det samme :(..
De sagde, at med mindre jeg ville bag i køen (og så skulle jeg stadig betale 600 kr. om måneden, mens jeg ventede på at få en ny iphone), så skulle den indleves til reparation..
Og de havde ikke mulighed for at give mig en iPhone, mens reparationen stod på. Angående reparationstid sagde de, at det typsik tog omkring 2 uger, men det godt kunne tage længere - de kunne ikke garantere nogen tidsgrænse overhovedet..
Det er fandme dårlig service.. Kan det virkelig passe, at de må det?
-
Du burde få en ny da du har 14 dages retur ret.. Pas på 3 kan være nogen hustlere, så bare skyd med skarpt !
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Du burde få en ny da du har 14 dages retur ret.. Pas på 3 kan være nogen hustlere, så bare skyd med skarpt !Ja retur ret IKKE ombytningsret. Der er nok ikke meget at gøre, enten må du lave en RMA eller også må nu returnere den og vente på at du kan købe en ny.
/ask
-
Quote
Oprindeligt indlæg af jacobask
Ja retur ret IKKE ombytningsret. Der er nok ikke meget at gøre, enten må du lave en RMA eller også må nu returnere den og vente på at du kan købe en ny.
/ask
Problemet ligger der i, at jeg - så vidt jeg er orienteret - ikke kan returnere mit abonnement
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Problemet ligger der i, at jeg - så vidt jeg er orienteret - ikke kan returnere mit abonnementJa, det er rigtigt. Og de 14 dages returret er du også kun sikret ved netkøb.
Så hvis den ikke virker er der ikke meget andet at gøre end at sende den ind til rep og håbe på at det ikke tager for lang tid.
/ask
-
Quote
Oprindeligt indlæg af jacobask
Ja, det er rigtigt. Og de 14 dages returret er du også kun sikret ved netkøb.
Så hvis den ikke virker er der ikke meget andet at gøre end at sende den ind til rep og håbe på at det ikke tager for lang tid.
/ask
Der er tale om netkøb - men det hjælper mig stadig ikke
-
Jeg ville sige du skulle kontakte Apple danmark, Apple har worldwide garanti, hvilket betyder uanset hvilken butik du har købt den i så dækker deres garanti.. Så jeg ville prøve at kontakte apple selv i stedet for 3..
-
Quote
Oprindeligt indlæg af origin
Jeg ville sige du skulle kontakte Apple danmark, Apple har worldwide garanti, hvilket betyder uanset hvilken butik du har købt den i så dækker deres garanti.. Så jeg ville prøve at kontakte apple selv i stedet for 3..Tænkte jeg også på, men der står på deres hjemmeside at alt service angående iPhone 4 i Danmark er udliciteret til de trådløse operatører..
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Tænkte jeg også på, men der står på deres hjemmeside at alt service angående iPhone 4 i Danmark er udliciteret til de trådløse operatører..
bah, det er fandme skod Men tak ihvertfald, viser bare endnu engang jeg aldrig skal ha 3.. -
Har hørt/læst nogle rygter om en ny revision af iphone 4 den 30/9.. Nogen der kender til dette?
http://www.google.com/search?q…official&client=firefox-a -
Quote
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har også lige fået min!Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet
- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange.. har i andre ideer? :(..
Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon
Nu skal jeg ikke kunne sige med garanti hvordan 3 gør det, men normalt har man det der hedder en DOA-regel. Altså, hvis telefonen er 'Dead-On-Arrival', så har du inden for f.eks. 10 dage krav på at få en ny udleveret.
Har som sagt ingen erfaring med 3. men ved at f.eks. Telenor bruger det.
-
Quote
Oprindeligt indlæg af Schultz
Nu skal jeg ikke kunne sige med garanti hvordan 3 gør det, men normalt har man det der hedder en DOA-regel. Altså, hvis telefonen er 'Dead-On-Arrival', så har du inden for f.eks. 10 dage krav på at få en ny udleveret.
Har som sagt ingen erfaring med 3. men ved at f.eks. Telenor bruger det.
3 kommenterede faktisk netop DOA - de sagde, at alle telefoner med fejl/DOA blev ombyttet; men at Apple havde specificeret, at 3 IKKE havde lov til det - og derfor var iPhones, som de enste telefoner, ikke med i denne serviceordning..