iPhone 4

  • Den skærm lyder nu ok lækker, men... den er kun 3,5" og sidder fast på en iPhone :p


    Tror jeg beholder mine HD2'ere. Der var nu ikke så meget nyt og "omg!" stuff i den telefon

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Gad godt ha den nye 4G. Men det ville kræve man kunne smide Android 2.2 på. For OSX og generelt at støtte Apple, er jeg meget imod.


    Ville heller ikk betale det den koster. Alt for meget. Men ellers en meget lækker mobil, hvis man da kunne køre Android på den. :D

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Gad godt ha den nye 4G. Men det ville kræve man kunne smide Android 2.2 på. For OSX og generelt at støtte Apple, er jeg meget imod.


    Ville heller ikk betale det den koster. Alt for meget. Men ellers en meget lækker mobil, hvis man da kunne køre Android på den. :D


    vent til der kommer et forbedret android med at rose det så højt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    vent til der kommer et forbedret android med at rose det så højt :)


    Har du prøvet 2.2??


    Jeg har sidder og leget lidt med de forskellige android versioner og der er virkelig kommet fart over feltet med den nye 2.2. Kører Android på min computer for at teste det, og det virker super godt.



    Og synes bestemt den her artikel siger utrolig meget om Apple


    http://www.cracked.com/article…ould-be-scared-apple.html

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650



  • min desire køre froyo så ja :) og det dræner batteriet :(

  • Nej - skal ikke have en I/whatever de nu har hyppet frem.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • :D Det kan være man kan købe en billig 3G eller 3GS nu - hvis iphone-folket ønsker sig den nye telefon. Jeg tror så rigeligt at jeg kunne nøjes men sådan en istedet for 4g

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    :D Det kan være man kan købe en billig 3G eller 3GS nu - hvis iphone-folket ønsker sig den nye telefon. Jeg tror så rigeligt at jeg kunne nøjes men sådan en istedet for 4g


    Hehe.. Jeg får i hvert fald snart 2 stk. 3GS til salg. ;)


    Glæder mig så meget til 4'eren..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Hehe.. Jeg får i hvert fald snart 2 stk. 3GS til salg. ;)


    Glæder mig så meget til 4'eren..


    Jamen jeg vil da følge med når du engang laver en salgstråd ;)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    den bedste software på en telefon er hypet? nej det er absolut ikke hypet.. det fortæller lidt, hvor meget du har haft med apple og iphone at gøre..


    nu har jeg selv haft rigtig mange telefoner, legend, desire, hero, iphone 3g, 3gs, n900, og kom tilbage til en 3gs.. hvorfor.. det er uforklarligt:) det er bare den telefon, som man helst vil have i lommen


    Det, der er hypet er det mediecirkus, der er omkring hver eneste nye lancering. Jeg klandrer sådan set ikke Apple for det. De lever godt af det og tjener gode penge. Men medierne og forbrugerne hopper på det hver eneste gang.
    iPhone 4 er jo ikke noget banebrydende (som iPad trods alt var), men derimod bare en opgradering af et eksisterende produkt.
    Om Apple har den bedste software på en telefon ved jeg ikke da min erfaring ikke er særlig stor, men jeg har da hørt dem blive rost for god software mange gange så jeg tvivler da ikke på at det ligger i en høj klasse. Men man betaler jo også en høj pris for deres produkter så personligt ville jeg da forvente det hvis det var mig der købte deres produkter.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Det, der er hypet er det mediecirkus, der er omkring hver eneste nye lancering. Jeg klandrer sådan set ikke Apple for det. De lever godt af det og tjener gode penge. Men medierne og forbrugerne hopper på det hver eneste gang.
    iPhone 4 er jo ikke noget banebrydende (som iPad trods alt var), men derimod bare en opgradering af et eksisterende produkt.
    Om Apple har den bedste software på en telefon ved jeg ikke da min erfaring ikke er særlig stor, men jeg har da hørt dem blive rost for god software mange gange så jeg tvivler da ikke på at det ligger i en høj klasse. Men man betaler jo også en høj pris for deres produkter så personligt ville jeg da forvente det hvis det var mig der købte deres produkter.


    Anders


    det er også mange af mine "meh" punkter omkring Apple og iPhone. Jeg er personligt super glad for Windows Mobile og faktisk lidt ked af det at de ikke forsætter med det og nu laver Windows Phone, som dog ser lækkert ud. Men jeg vil savne denne ene ting - at man kan lave sin telefon om som det nu passer en. Ens iPhone ligner sgu den ved siden af en og umuligt at kende forskel på dem.
    HTC har lavet Sense som bare er super lækkert, men hvad folk der så modder det til er bare... wow super lækkert og der er lige så mange designs som der er telefoner der ude.
    Apple har med iOS4 (ørle for et navn... og jeg troede at Windows Phone 7 Series lød dårligt) lige lanceret mapper!... omg! :) Den dag de lancerer muligheden for at lave et custom design og sine egne ting i et OS, så vil jeg måske overveje en iPhone.


    Er nu igang med min 3. WinMo telefon (4 hvis man tæller min arbejdes HD2 med) og tror jeg bliver her :dance:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • har haft iphone i 1½ år nu, og må sige det har vært den bedste telefon jeg nogensinde har haft, ingen problemer der. men næste gang ville jeg nok vælge en android, det er nok mest for at prøve noget nyt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det, der er hypet er det mediecirkus, der er omkring hver eneste nye lancering. Jeg klandrer sådan set ikke Apple for det. De lever godt af det og tjener gode penge. Men medierne og forbrugerne hopper på det hver eneste gang.
    iPhone 4 er jo ikke noget banebrydende (som iPad trods alt var), men derimod bare en opgradering af et eksisterende produkt.
    Om Apple har den bedste software på en telefon ved jeg ikke da min erfaring ikke er særlig stor, men jeg har da hørt dem blive rost for god software mange gange så jeg tvivler da ikke på at det ligger i en høj klasse. Men man betaler jo også en høj pris for deres produkter så personligt ville jeg da forvente det hvis det var mig der købte deres produkter.


    Anders


    Hahah. Banebrydende. Jeg håber inderligt at du er kommet til at bruge det forkerte ord. Der er jo ikke noget banebrydende ved at lave et produkt som ikke har noget nyskabende bag sig. De har jo bare forstørret iPod'en. That's it. Vi har på vores skole også fundet på mange produkter hvor er er tale om en inkremtel innovation, og ikke en radikal innovation som Apple hyper det til at være. Og jo, det er bestemt en del af Apple's plan, at det kommer i nyhederne osv.. Det er ikke tilfældigt.


    Men nå, det er ikke iPad'en vi skal diskutere i denne tråd. Faldt bare lige over ordet banebrydende i forbindelse med iPad, og håber inderligt det var et uheld du brugte det ord :razz:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Oerred
    Jeg ville ønske de danske mobilselskaber gjorde ligesom AT&T og tilbød en opgraderingsordning til os, som har en iPhone 3GS.


    Anyways, telefonen kommer nok til at koste nogenlunde det samme som iPhone 3GS. Det skriver de ihvertfald på denne iPhone 4 blog.


    Jeg skal uden tvivl have den, og så bliver min kæreste nok glad for at overtage min 3GS.


    Der er du så mere heldig end jeg.. Vi har begge 3GS, og bliver selvfølgelig begge nød til at have den nye.. :)
    Ellers kan vi jo ikke bruge FaceTime.. :T

  • så lige prisen for deres bumpers (kant beskytter)
    [Blocked Image: http://www.iphoneuserguide.com/wp-content/uploads/2010/06/Screen-shot-2010-06-08-at-2.06.32-PM.png
    de kommer til at koste 29$ for en skide kant beskytter, syns måske lige det er lidt overpris

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet 2 gange, sidst af Blackbrizz ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
    så lige prisen for deres bumpers (kant beskytter)
    [Blocked Image: http://www.iphoneuserguide.com/wp-content/uploads/2010/06/Screen-shot-2010-06-08-at-2.06.32-PM.png
    de kommer til at koste 29$ for en skide kant beskytter, syns måske lige det er lidt overpris


    Sådan er Apple bare. Alt hvad der er tilbehør koster kassen. De 29 usd er også det de tager for skærmkonverterkabler osv.
    Det er ligesom at opgradere sin computer gennem dem. Lad være :)


    Angående telefonen ser den ret fed ud. Det kan godt være det er ved at være tid at få opgraderet den gamle originale iPhone :))