Hvad læser i?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Ja hvis bare bøgerne kunne gribe mig.. det er nok der jeg fejler.. Gaber kæben af led og øjnene løber i vand.. Må virkelig kæmpe :D


    Har forsøgt at læse dem flere gange fordi jeg har lovet at gøre det.. Normalt holder jeg hvad jeg lover, men det er vist en lidt for stor bid jeg har taget fat i


    Sådan er vi jo alle så forskellige, kunne aldrig læse de bøger/lærer bøger du læser :) Held og lykke med dit studie :))

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Ja hvis bare bøgerne kunne gribe mig.. det er nok der jeg fejler.. Gaber kæben af led og øjnene løber i vand.. Må virkelig kæmpe :D


    Har forsøgt at læse dem flere gange fordi jeg har lovet at gøre det.. Normalt holder jeg hvad jeg lover, men det er vist en lidt for stor bid jeg har taget fat i


    Så er det jo bare de forkerte bøger du har fat i. Handlingen i Ringenes Herre er ret god, men Tolkien er meget langsom om at komme frem til den! Jeg må indrømme at jeg heller ikke blev specielt grebet af dem.


    Prøv med Harry Potter - de er meget hurtigt læst selv om der er mange. Jeg er godt nok lidt for gammel til dem, men de greb nu ret godt alligevel...


    /ask

  • Jeg har læst hele Twilight serien skrevet af Stephenie Meyer. Det er bare min ynglings!! En skam, at jeg lige er blevet færdig med den sidste bog! :( Og er nu gået igang med Vandrende Sjæle af samme forfatter. Glæder mig til, at se hvad bogen har at byde på! :)


  • Har også forsøgt at læse dem :) den første altså.. Men kom ikke langt.. Er ikke til sådan noget åndet eventyr, kun i film.. Men det er nok min fantasi der hæmmer mig der

  • Har lige læst "The Soldier Son Trilogy" af Robin Hobb, ikke særlig spændende, men kom da igennem.


    Ellers venter jeg på George RR Martins - A Dance of Dragons. Kan varmt anbefale "A song of ice and fire" serien, hvis man er til epic fantasy.


    Meget mørkere og modent end f.eks Lord of the rings. Nok de besdste fantasy bøger jeg nogensinde har læst.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Ja Terry Pratchett er særdeles fantastisk. Douglas Adams kan måske grænse til guddommelig, men kun for hitchhikers guide - det anden han har lavet er ikke specielt fantastisk. Terry derimod har lavet et sted mellem 25-30 fantastiske bøger!


    /ask


    har selv tænkt mig at begynde på discworld serien igen... når jeg engang får tid til at læse andet end C# og UML bøger og programmere spil til min uddannelse...


    fandt ud af her sidst, dog at der er lavet et par discworld miniserier, og at en tredje kommer her om ikke så længe. den første miniserie er en udgave af Tthe colour of magic" og "The light fantastic", anden miniserie er lavet på "Hogfather", og "Going postal" er den der kommer her i slutningen af maj...


    mht. til hvad jeg læser, tjah, så nøjes jeg pt. med tegneserier...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • har ikke set at going postal er kommet.


    men hogfather er klart at anbefale som film.


    jeg vil dog sige at colour of magic of the ligth fantastic ikke lever op til hogfather kvaliteten..
    de virker bare ikke lige så godt...


    men kan se at wee free men også kommer i år!!!


    imdb link


    hygge vh dwmc

  • Er lige blevet færdig med "duma key" med Stephen king og er gået i krig med Ulvene (det mørke tårn) af samme forfatter. :9xo

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Jeg er i gang med Vinterkongen af Bernard Cornwell, den første bog i en trilogi. Kan varmt anbefales.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Er lige begyndt på Vi, de druknede, da både min far og mor siger den er god 8)


    Ellers læser jeg for det meste Manga :$

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Er lige begyndt på Vi, de druknede, da både min far og mor siger den er god 8)


    Ellers læser jeg for det meste Manga :$


    Den læste jeg også for et par år siden og jeg synes også den er rigtig god.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Den læste jeg også for et par år siden og jeg synes også den er rigtig god.


    Anders


    Den der Manga én? :D Nemlig!


    Ej.. Jeg glæder mig også til at komme igang med den :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg er igang med den ultimative pop bog.
    Således talte Zarathustra af Friedrich Nietzsche


    Jeg ved ikke hvad man skal kalde den. Den er meget underholdene og man kommer til at tænke på nogle ting på en anden måde. Jeg vil mene at den burde være grundpensum i folkeskolen og man skulle forstå hvad det er den handler om. Det ville gøre os alle sammen til bedre mennesker.

  • Lige nu er jeg i gang med Uendelige verden af Ken Follet. Men jeg sætter den dog gang på pause gang på gang for at læse en ny bog i men yndlings bog serie Skyggens Læling af John Flanagan hver gang jeg køber en ny (i den serie selvfølgelig).

  • [Blocked Image: http://www.boghallen.dk/Uploaded/9788770820400auto%5C9788770820400_20000_550.jpg]


    :D


    Bog nr. 2 som jeg vælger at læse frivilligt og regner med at blive færdig med.
    Bog nr. 1 tæller måske ikke helt lige så meget, for den er jeg faktisk ikke færdig med endnu.. :O

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

    Rettet en gang, sidst af Mr. White ().