Indlæg af Mr. White

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rune3400
    Jeg troede cpu køleren fulgte med, jeg må have overset det i din post.


    Jeg er interesseret i 400gb harddisken, hvilken model er det?


    Er q9550 e0 eller c0 ?


    Helt i orden.


    Det er en Seagate Barracuda 7200.10.


    CPU er en revision E0.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rune3400
    Jeg går ud fra cpu køleren følger med. I så fald vil jeg gerne købe den her og nu for 600kr inkl fragt.


    Hvilken sata harddisk er det? Larmer den?


    Du kan ikke bruge CPU køleren til noget som helst, med mindre du selv bruger Shuttle.


    Der er 2, hvilken hentyder du til?


    HD 5850 Black Edition er dual slot ja, så og det spiller bare 100. :)


    Jeg har et fint sort, firkantet gitter/filter på i toppen som skjuler det pænt. Ellers kan blæseren fint monteres eksternt, så den stadig skubber noget luft ind i kabinettet.


    Synes ikke helt det er nok for de 3 ting, men jeg noterer det alligevel. :)

    Hej


    Sælger min dejlige stationære PC, til fordel for en bærbar da jeg bliver nød til at have noget til skole arbejde og de lange ture med offentlig transport.



    Jeg købte Shuttle'n samt 400 GB disken (uden Raptor) af PimpF, som har lavet hullet i toppen til 120'eren og har selv siden lavet lidt tweaks og forbedret en lille smule samt desuden gjort mere støjsvag.



    Shuttle SG45H7 - Mini barebone PC (Har fået 500W PSU i stedet for den oprindelige 300W)
    Solgt
    Intel Quad-Core Q9550, kører 2.53 GHz
    Solgt
    4x1 GB A-data PC6400 DDR2 RAM
    HBO: 200,- PP
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    Solgt
    Western Digital VelociRaptor, 150 GB
    Solgt
    Scythe QuietDrive 2.5 (275,- fra ny)
    HBO: 150,- PP
    Asus VW22U, 22" LCD inkl. Vogel's VFW 226
    Solgt
    Noctua NF-P12-1300, intet tilbehør, kun blæser
    Solgt
    Arctic Cooling Arctic F12 PWM, har kvitto, 2 mdr gammel ca
    Solgt
    Logitech Wireless Keyboard K340 (har kvit og kasse)
    HBO: 175,- PP



    Desuden også en 40 mm Fractal Design blæser med kvittering.



    Billeder:
    [Blocked Image: http://i.dbastatic.dk/images/3/76//74474576_02062011220942_8370_3.jpg]
    [Blocked Image: http://i.dbastatic.dk/images/3/76//74474576_02062011222744_1734_3.jpg]
    [Blocked Image: http://i.dbastatic.dk/images/3/76//74474576_02062011220953_0482_3.jpg]


    Er også til salg på DBA.


    Befinder sig i Esbjerg og kan afhentes.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Jeg kan kun sige hvis Iphones dør for dig så bør du nok prøve noget andet, da de jo ikke ser ud til at kunne holde til dit brug af dem.


    Jeg har selv en HTC Desire og den er jeg glad for, den fungere rigtig godt og kører dejligt stabilt, hvis du har mod på det leg med customroms som SShadow foreslår dig.


    Hvis den overlever og tilbringe tid med dig kan du jo altid bruge tid på at customize den til dit kræsne væsen.


    Mit brug? :roller:


    Nu ligger landet sådan at Home-knappen der dør, er et enormt problem som Apple åbenbart ikke fatter at gøre en skid ved.. Så kan ikke se hvad det skal have med noget som helst at gøre. Knappen er til for at blive brugt, og er nødvendig for at lortet kan fungere ordentligt.


    Har en buddy der er meget inde i det custom rom halløj, så det er klart det jeg skal ud i, om ikke andet for at jeg kan tilpasse det præcis som jeg vil have det. Men jeg vil hellere køres over af et tog end at bruge htc.



    Igen, hvad er det for noget lort at hælde ud? Har haft 3 iPhone 4, 2 af dem BLEV OMBYTTET PÅ GARANTI. Det er almindeligt brug. Er det meget svært at få til at sive ind?

    Overvejet at det er det tema du bruger i firefox?


    Udover det kan jeg ikke rigtig få øje på andet end den skrifttype der er valgt (hvilket sikkert er dit tema).
    Ellers ligger Google sgu sig selv..


    Men hvis du har problemer med hvordan det ser ud, var det så ikke nemmere at snakke med Google?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hawkwing
    Stort set alle Mobil producenter fraråder at man har sin mobil i lommen....


    det er gammel strøm.... har været oppe og vende mange gange...


    Fugt fra kroppen kan ødelægge mobilen...


    Fugt fra kroppen siger du.. Okay.


    Og....? Må man så heller ikke bruge mobilen udendørs, pga. luft fugtigheden?



    Det holder ingen steder og ingen fraråder officielt obevaring i en bukselomme.
    Muligvis STRAMME bukser. Men det er mest kvinder, som har en håndtaske eller forvirrede emo'er med langt fedtet sort hår, læderfrakker som de går rundt med om sommeren der sikkert ikke ved hvordan en smartphone som iPhone eller andre mobiler i samme størrelse, fungerer.



    OG IGEN SÅ ER DET IKKE EN DISKUTION OM HVORDAN MAN BRUGER EN MOBIL ELLER HVILKET MOBILE OS MAN BØR VÆLGE!

    Hejsa


    Jeg har netop fået denne tilbage fra ombytning og vil gerne se om der er nogen der kan bruge den. :)


    Den er som nævnt sprit ny, ubrugt og der er stadig plombering på emballagen.
    Kvittering haves også, men er digital - fremsendes derfor på mail.


    HBO: 200,- Plus fragt (65 kr uden omdeling, eller 80,- med)


    Yderligere vil jeg også gerne af med mit brugte G110 tastatur, som desværre er for bredt til mit møblement og vil derfor gerne af med det. Jeg kan desværre ikke finde emballage eller håndstøtte, så sælges som værende uden.
    Kvittering også digital og fremsendes på mail.


    HBO: 100,- Plus fragt (65 kr uden omdeling, eller 80,- med)


    [Blocked Image: http://www04.dba.dk/images/AnnBilleder/3/83/91055583_08052011155015_5646_3.jpg?rnd=]
    [Blocked Image: http://www04.dba.dk/images/AnnBilleder/3/83/91055583_08052011155030_3174_3.jpg?rnd=]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Den der iPhone vs Android debat der kører alle steder, er efterhånden ved at være rimlig gammel. Det er helt igennem en smagssag om man er til det ene, det andet eller måske noget helt 3. Jeg har selv haft en del smartphones, og pt ligger jeg inde med en iPhone4 og en Samsung Galaxy S. Og jeg bruger min Samsung mest, fordi den har lidt større skærm og jeg synes den er en del bedre at skrive på, og køre bedre til mine behov. Og skal da helt sikkert også ha 2eren når den kommer. Men igen, det er en smagssag.



    Nu er det ikke en iPhone (/iOS) mod Android tråd..


    Det er min tråd hvori jeg forsøger at finde en afløser til den iPhone 4 som jeg nu har fået ombyttet 2 gange, da jeg virkelig ikke gider fortsætte det pjat.


    Mit problem er, at efter så lang tid med en iPhone er der bare ingen af konkurrenterne der bruger Android føles lige så lækre som iPhone gør og kombinerer brugervenlighed, skønhed og funktioner - hvilket er grunden til folket vælger en iPhone frem for en Android mobil, folk vil nemlig skide på hvad en anmelder fortæller og hvad papir specifikationer er.


    Det jeg gerne vil, er at finde en lækker, funktionel mobil af god kvalitet. Det er bare rigtig svært når man ikke gider have en mobil med buler, bakker og andre mystiske former. For det er åbenbart kun Apple og ved særlige lejligheder, Nokia og Motorla der ikke blinde mongoler til at tegne for dem.



    Men Shak, tak for dit input og jeg ser da også selv frem til at Motorola Atrix og Samsung Galaxy S II kommer på markedet så jeg kan prøve dem.