Billeder af snestormen.

• Post jeres billeder af den i gang værende snestorm her.

Det er ikke så voldsomt endnu her i Høng, men håber at kunne komme med lidt flere billeder i løbet af dagen.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Lidt mere sne.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• .

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet 3 gange, sidst af dasjap ().

• Kan lige pludselig ikke lægge flere billeder ind af gangen?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• hehe indrømmer at noget af det var der i forvejen, men sådan her ser det ud hernede lige nu :cheers:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/022010/IMG_2036_big_thumb.JPG]

terassen, det er alt sneen der er samlet i en bunke, katten nægter at gå på toilet andre steder, så enten skal terassen være gangbar.. eller det går ud over min seng :roller: det giver så lidt af en bunke i midten

[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/022010/IMG_2038_big_thumb.JPG]

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• Verdens kedeligste snestorm til dato.. det sner jo ikke engang mere.. det var ren slud der kom ned i Sønderborg og omegn.. var virkelig skuffet..

• Ja det må man sige, det sner næsten ikke mere her. Men det fyger garanteret ude på landet.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Alt for meget sne her :-( I Billund væltede sneen ned i 5 timer for så at gå over i regn/isslag. Sindssygt glat. Det tog et kvarter at komme ud af byen....Møgvejr!!

Oprindeligt indlæg af sam
    Alt for meget sne her :-( I Billund væltede sneen ned i 5 timer for så at gå over i regn/isslag. Sindssygt glat. Det tog et kvarter at komme ud af byen....Møgvejr!!

Sygt nok.. så er der da nogen der har fået lidt hehe..

• Ikke så slemt.... Horsens var sgu nærmest livsfarlig i dag. Her et par hurtige billeder fra turen hjem.

Sidste er fra den store landevej lige uden for byen. Jeg havde ikke mod til at tage billeder der hvor det var værst så i må nøjes med disse....

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_1319.jpg]

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_1324.jpg]

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_1327.jpg]

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ikke så slemt.... Horsens var sgu nærmest livsfarlig i dag. Her et par hurtige billeder fra turen hjem.

Sidste er fra den store landevej lige uden for byen. Jeg havde ikke mod til at tage billeder der hvor det var værst så i må nøjes med disse....

ca ligesom dit sidste billede ser det ud på nogle af de veje som går ud til landsbyerne hernede hvor jeg bor.. eneste man har at køre efter der er hvor der står pæle i siden af vejen :P

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

Oprindeligt indlæg af martinta

ca ligesom dit sidste billede ser det ud på nogle af de veje som går ud til landsbyerne hernede hvor jeg bor.. eneste man har at køre efter der er hvor der står pæle i siden af vejen :P

Ja dem måtte jeg også gøre brug af på vej hjem fra arbejde

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Her ved Odense har det også blæset en del, og der har været snefygning.

Ved en afkørsel på motorvejen, så konen en bilist der to fejl af hvad der var vej og hvad der ikke var. Afkørslen slår et sving, men bilisten kørte lige ud. Og så var det sket.

• nede ved os ligger vejen "bag" en mark som er lidt oppe over vejen og der er snedriverne cirka 180cm :boxed:

kæresten var ude og går i dem og hun er ikk højere end 157cm så hun forsvandt sq i dem :razz:

på vej hjem sad vi fast i dem sammen med en nabo så det jo heldigt at vores lille gårdman overfor har en traktor :) han fik så lov til at hente 4-5 biler i dag som sad i det "små" sne driver :D

Oprindeligt indlæg af BurgerHvis du uploader billeder til f.eks Peecee.dk, så kan du tilføje mere end et billede.

Men "kun" 5 per indlæg.

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Oprindeligt indlæg af Burger

Det er fordi du bruger "vedhæft-funktionen". Hvis du uploader billeder til f.eks Peecee.dk, så kan du tilføje mere end et billede.

Og det er så ikke en begrænsning der pludselig er opstået, den har været der så længe jeg kan huske.

Nej det ved jeg skam godt, regnede også med at problemet var hos mig.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70