Er blevet finalist i konkurrencen om et eventyrligt bryllup på Skala.fm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    rofl rofl lmao...


    vis temmer i hvert fald videre :-)


    forslag vedtaget :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Mja.. Og jeg stemmer igen, trods live-cam ikke bliver til realitet..


    hehe godt du tager skuffelsen med et smil :P smed da også lige en stemme mere

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Har lige smidt en igen, det kunne være rart med en opdatering men så ville de selvfølgelig nok ødelægge spændingen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har lige smidt en igen, det kunne være rart med en opdatering men så ville de selvfølgelig nok ødelægge spændingen.


    jep, men tror først vi får at vide afstandende mellem de forskellige par mandag igen, morgen holdet er sq på ferie :roller: og ham vikaren i stedet nævner ikke noget om det

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Jeg kan desværre ikke give en opdatering, da jeg intet ved endnu. jeg kan fortælle jer, at vi kommer i JyskeVestkysten lørdag nok, så dem her på als i hvertfald kan læse og se billeder, som er taget idag hjemme ved os. Nøøøj, hvor er det altså bare vildt det her! Jeg kan slet ikke tænke på andet. :O

  • så er der stemt igen :) fra 3 ip addresser :P nu må i da snart have vundet

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().

  • Jaaaaah - altså medmindre at vi ikke er de eneste "supportere" som hjælper et par på denne måde.


    Men så kan det være de lærer at lave en ordentlig afstemningsformular, som ikke var så nem at udnytte ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Jaaaaah - altså medmindre at vi ikke er de eneste "supportere" som hjælper et par på denne måde.


    Men så kan det være de lærer at lave en ordentlig afstemningsformular, som ikke var så nem at udnytte ;)


    hehe ja.. synes den virker rimelig useriøs.. men okay, er jo også kun et bryllup til X antal tusinde kroner.. hvorfor lave en sådan afstemning sikker?? :pokey:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Vi vil gerne takke jer rigtig mange gange. Vi er så glade for, at i gider bruge tid på at hjælpe os. Hvor er det dejligt, at se hvad folk gerne gør, for kærligheden :D Vi takker og bukker for jer og i må gerne tage hatten af, for jer selv! :9xo


    Husk at stemme mange gange på os her: http://www.skala.fm/finalestem.php


    En kærlig hilsen fra


    Sandra & Kåre


    :cheers:




  • Eeeeeeeeew drejer det sig om kærlighed 8o Jeg troede vi havde gang i noget tvangsægteskabs- partnermatchning :$

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tja, du udnytter det jo også selv ;)


    hehe ja, gør han, men stadig... det er jo sjovere når det er et spørgsmål om hvem der reelt får flest stemmer end om hvem der har forstået at udnytte systemet mest ;)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tja, du udnytter det jo også selv ;)



    Jeg vil faktisk ikke sige, at jeg snyder, men man godt kan hvis man vil. Det vil jeg ikke gøre, for så ville jeg virkelig føle at jeg snød :) Jeg mener bare, at de skulle ha' lavet det bedre fra starten. så der slet ikke kunne snydes :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    hehe ja, gør han, men stadig... det er jo sjovere når det er et spørgsmål om hvem der reelt får flest stemmer end om hvem der har forstået at udnytte systemet mest ;)


    Jeg er altså en hun og ikke en han :P