Er blevet finalist i konkurrencen om et eventyrligt bryllup på Skala.fm

  • hehe håber da bestemt i ligger øverst ;)


    der var vist 170 stemmer fra nummer 1 til 2 i morges :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Har også stemt de seneste par dage, hvad får vi, hvis i vinder? :D


    hehe du kan da håbe på en invitation ;) men vil være ærlig, tror ikke du skal være optimist :D

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Ville sgu være en pudsig forsamlig hvis en af betingelserne i konkurrencen var at alle der har stemt skal med :razz:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Ville sgu være en pudsig forsamlig hvis en af betingelserne i konkurrencen var at alle der har stemt skal med :razz:


    hehe så har jeg ondt af dem som skal betale ^^ der var et par som havde fået 1700 stemmer, lad os bare antage at hver har stemt 4 gange så er det stadig næsten 500 personer ^^

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    hehe så har jeg ondt af dem som skal betale ^^ der var et par som havde fået 1700 stemmer, lad os bare antage at hver har stemt 4 gange så er det stadig næsten 500 personer ^^


    Ja, det ville være pænt vildt! Jeg kan fortælle jer, at hvis vi vinder gør i et par mere en glade og vi får en dag, som vi aldrig vil glemme. :roller:

  • hehe så nøjes vi da med det ;)


    er der ikke noget med glæden ved at give?? :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta
    hehe så nøjes vi da med det ;)


    er der ikke noget med glæden ved at give?? :)


    Nemlig :) Jeg lover jer også, at vi nok skal smide et bryllupsbillede op til jer :))


    Vi har faktisk snakket om, at hvis vi vinder vil vi holde en fest for dem, som har stemt på os, men vi har jo ikke lige råd til at betale for 500, så hvis vi vinder bliver folket nok næsten nød til, at tage lidt med. Hehe Synes det lyder helt vildt at skulle invitere 500! Haha :drink:

  • hehe 500 samlet.. et forsamlingshus et sted i jylland :hb:


    er dømt til at gå galt :cheers: :boxing: :drink:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    jeg stemmer i hvert fald så meget jeg kan hehe


    ved i hvor mange stemmer i har fået?


    Nej, vi ved desværre ikke noget som helst. Håber bare, at vi er nummer 1!!! Hehe Og det er så fedt, at i gider stemme! :))

  • Er der nogen der hørte Skala.FM i morges? Er nemlig stået sent op idag, da det er min fridag idag, så ikke hørt det idag :P Gad nemlig godt og høre om der er nogen der ved, hvor mange stemmer førstepladsen har.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angel-Lover
    Er der nogen der hørte Skala.FM i morges? Er nemlig stået sent op idag, da det er min fridag idag, så ikke hørt det idag :P Gad nemlig godt og høre om der er nogen der ved, hvor mange stemmer førstepladsen har.


    hørte det i morges, men var ikke nogen af morgenministrene der "snakkede" i morges, og deres vikar glemte åbenbart at nævne det :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Har også stemt de seneste par dage, hvad får vi, hvis i vinder? :D


    Hva med et live-cam på bryllupsnatten...
    -Det må vi da ha fortjent.. :$

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Hva med et live-cam på bryllupsnatten...
    -Det må vi da ha fortjent.. :$


    haha han vel sikkert gerne sætte et live cam op ude i garagen :) men tror nu det bliver ret steneren at se på ;) men du mente måske den skulle være et bestemt sted? :razz:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his