Kvinder eller fulde mænd

  • Nu får jeg lige brug for jeres hjælp!


    Jeg kom til at snakke med en fra min klasse om hvem der er farligst at køre med?:
    [list=1,2]
    [*]Kvinder
    [*]Fulde mænd
    [/list=1,2]


    Hans første spørgsmål var; "Er manden sort", men det ser vi bare bort fra.



    Stem og skriv hvad i mener.. (og der er ikke andre muligheder!)

  • Må nok være fornuftig og vælge fulde mænd :)
    Men der er også grå zoner... hvor fuld er manden, og hvem er kvinden? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg vil sige det kommer an på kvinden og hvor skidt hun er bag rattet...


    men har dog alligevel stemt fulde mænd.


    men det mangler dog jantelovsbilister og galningemedformangepengeogHK som muligheder i min verden :-)


    hygge vh dwmc

  • Den er vel nem nok. I adskillige statistikker laver kvinder færre uheld end mænd generelt, og jeg tvivler på at fulde mænd laver færre ulykker end gennemsnittet af alle mænd.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Set fra udfra at minimere sandsynligheden for en ulykke, ville jeg køre med kvinden.


    Men et udfra et synpunkt om behandling af min kobling og gearkasse - den fulde mand.

  • hvis det var min bil, så tror jeg faktisk jeg ville være mest usikker, når en kvinde sad bag rattet:)


    men når man ser på personskader så er der nok ingen tvivl om den fulde mand:)

  • de kvinder jeg lige kender i min omkreds kan dog kører bil og ville helt sikker hellere have de tog bilen hjem end min stive storebror :S han kører råddent nok i forvejen, så tror jeg sgu ikke sprutten ville gøre det bedre :S

  • Fulde mænd. Men der er også kvinder der kører MEGET "forsigtigt". :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Stemte kvinder bare for at være på tværs, men uden at kende statistikkerne så må det vel være fulde tosser og især fulde mænd der er de farligste.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • En møjstiv skiderik bag rattet har da større chancer for at lave noget galt end selv en halvdårlig kvinde bag rattet.


    Sprut og køretøjer passer lige så godt sammen, som olie og vand. Har man råd til at drikke, så har man sgu osse råd til at tage en taxi.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Den er vel nem nok. I adskillige statistikker laver kvinder færre uheld end mænd generelt, og jeg tvivler på at fulde mænd laver færre ulykker end gennemsnittet af alle mænd.


    Anders


    hm på trods af at jeg så en dame bag rattet der lagde makeup i morges MENS hun kørte :rolleyes:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    En møjstiv skiderik bag rattet har da større chancer for at lave noget galt end selv en halvdårlig kvinde bag rattet.


    Sprut og køretøjer passer lige så godt sammen, som olie og vand. Har man råd til at drikke, så har man sgu osse råd til at tage en taxi.


    Mvh
    Sam


    olie og vand passe rfantastisk sammen så længe man ryster flasken-.--...

  • Min fars ekskæreste sad altid og skrev SMS'er imens hun kørte. Det endte med at vi måtte give hende et ultimatum om enten at konfiskere fonen eller smide hende om bagi. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Min fars ekskæreste sad altid og skrev SMS'er imens hun kørte. Det endte med at vi måtte give hende et ultimatum om enten at konfiskere fonen eller smide hende om bagi. :roller:


    Hvad blev resultatet? :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate