Snefri :D :D

  • ikk så kylling :) bare fat vanten og afsted :D i sne og slud skal posten ud :P jeg mangler stadig men nye TempraKon vinter dyne...skod post




    kørte lige 25km her til morgen hvor de første 2 km er en vej kommunen ikk giver fjerne sne fra og snefygning er totalt ustyrlig 8o godt 20cm op til 30cm nogen steder :T også bare speederen i bund, men jeg kom i skole :P

  • ingen kvaler staten skal køre videre.... desværre :p


    kunne nu ellers godt lige bruge et par fri dage - pokkers for at min netforbindelse virker så, så er man desværre ikke helt uden mulighed for at kunne arbejde.


    stort set ingen sne tilbage her i det nordsjællandske

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg er studerende og i eksamensperioden så der er ikke noget der hedder snefri. Hvis jeg ikke kommer til eksamen så skal jeg jo bare tage den på et andet tidspunkt. Der er dog heller ikke så meget sne her i det sydfynske at det for alvor skaber problemer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    ingen kvaler staten skal køre videre.... desværre :p


    kunne nu ellers godt lige bruge et par fri dage - pokkers for at min netforbindelse virker så, så er man desværre ikke helt uden mulighed for at kunne arbejde.


    stort set ingen sne tilbage her i det nordsjællandske


    Godt nok svært at forestille sig, når jeg kigger ud af vinduet her i nordjylland :P har lige været ude at køre .. de fleste steder kan man uden problemer lave 360 graders vendinger, der er seriøst pløreglat

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Godt nok svært at forestille sig, når jeg kigger ud af vinduet her i nordjylland :P har lige været ude at køre .. de fleste steder kan man uden problemer lave 360 graders vendinger, der er seriøst pløreglat


    hehe det har også været lidt her, men det er efterhånden væk igen. Og det er jeg sådan set kun glad for, det er sgu ikke sjovt at skulle køre 130km om dagen i det skod vejr.
    Alle veje er heldigvis fri for sne nu og der ligger kun lidt snask i vejkanten.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    Ja, vi har masser af sne på Ærø endnu, og det fyger a' h til!


    Skal til køreprøve på onsdag, og glatbane tirsdag :9xo
    Så håber det forsvinder lidt, i hvertfald om onsdagen!


    Det fyger fandme ikke her i byen :b

  • Jeg havde desværre ikke snefri da vejrguderne ikke tager hensyn til at man bor 100 meter fra skole og at man bor i København :boxed:

  • Endnu ingen sne i københavn (udover den væsentlige mængde der allerede ligger,) men hvis vejrprofeterne får ret, glæder jeg mig sgu ikke til jeg skal hjem...

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Havde egentlig håbet på at vi ville få erklæreret snefri inden middag idag, men ak - sneen har ikke nået aalborg endnu, hvilket betyder at jeg sikkert bliver bedt om at tage hjem lige efter vi er ankommet. :boxed:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • snefri hva er det ???


    Holbæk kender vidst ikk det begreb eller også er det kun VUC der slet ikk kender det, alle dage har der været åbent lige meget hvad også selvom lærerne ikk kan komme...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    snefri hva er det ???


    Holbæk kender vidst ikk det begreb eller også er det kun VUC der slet ikk kender det, alle dage har der været åbent lige meget hvad også selvom lærerne ikk kan komme...


    sjovt.. du lyder jo ligesom mig da jeg brokkede mig i morges 8)


    men skidt med det, det er altid sjovt at køre 40 km hver vej med 30 km/t.. kan man andet end elske det??


    PS. Sarkasme kan være brugt i ovenstående

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Jeg har første undervisningsdag på dette semester i dag. Om der så ligger 2 meter sne så skal jeg nok komme i skole!!!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------



  • skal køre godt 30km det så bare med 50 km/t fordi alle tror at sneen fra markerne kommer farende ud og angriber bilisterne...



    bliv hjemme hvis man ikk kan finde ud af køre bil i en smule sne...




    en lille tilføjelse :) den skole jeg går på lukker kl 13 for al undervisning :)