Advarsel: Logitech Illuminated Keyboard

  • Så er det lige sket, mit logitech illuminated keyboard fra juni gik i stykker -_-, så nu kan jeg bruge mandag på at reklamere over det


    Jeg vil blot kort og godt advare mod at bruge dette tastatur til spil-brug, i det at tasterne simpelthen ikke er solide nok til dette, de sidder fast med små skøre plastik anordninger, som simpelthen ikke kan holde til trykket - tastaturet er super at skrive på, men såfremt at WASD skal trykkes i bund, anbefaler jeg at man lægger det væk, altså hvis man har bare den mindste tendens til at trykke lidt til ;)


    Ellers god weekend
    //Rasmus - nu på et gammelt G15 hakkebræt - det kan man i det mindste kaste med ^^

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ralle222
    Så er det lige sket, mit logitech illuminated keyboard fra juni gik i stykker -_-, så nu kan jeg bruge mandag på at reklamere over det


    Jeg vil blot kort og godt advare mod at bruge dette tastatur til spil-brug, i det at tasterne simpelthen ikke er solide nok til dette, de sidder fast med små skøre plastik anordninger, som simpelthen ikke kan holde til trykket - tastaturet er super at skrive på, men såfremt at WASD skal trykkes i bund, anbefaler jeg at man lægger det væk, altså hvis man har bare den mindste tendens til at trykke lidt til ;)


    Ellers god weekend
    //Rasmus - nu på et gammelt G15 hakkebræt - det kan man i det mindste kaste med ^^


    Tror du ikke bare du har voldtaget det lidt rigeligt efter og have tabt i arena eller sådan noget?.. =P


    Jeg kan i snart 9 år gammet på forskellige bærbarer og har endnu ikke lykkes mig at smadre et tastatur på ander måder end og spilde cola i dem..


    Hvad jeg har hørt om netop dette tastatur er at det er super godt, siger andre på dette forum også at det er.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg tager det nu også rimelig roligt...i hvertfald indtil mit evt. går i stykker :$


    Indtil videre virker det ganske solidt uden tegn på ikke at kunne klare det daglige pres.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg tror også du har været hård ved det. Mit råd: Køb et G15 det er måske mere robust til dig. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af balooMit råd: Køb et G15 det er måske mere robust til dig. :)


    Jamen han sidder jo allerede og bruger et G15 bamsedreng ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair


    Jamen han sidder jo allerede og bruger et G15 bamsedreng ;)


    Ja det gør han nu efter at han har voldtaget det andet :$


    Men jeg har nu heller ikke haft de problemer du nævner hvad angår illuminated keyboardet, men det kan jo være en fabriks fejl!

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge


    Ja det gør han nu efter at han har voldtaget det andet :$


    Men jeg har nu heller ikke haft de problemer du nævner hvad angår illuminated keyboardet, men det kan jo være en fabriks fejl!


    Nemlig men jeg synes han skal beholde det hakkebræt. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hvis det er samme taster som sidder på et Logitech diNovo Edge så tror jeg du har været uheldig. For kan på ingen måder klage over mit diNono Edge.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • generelt til gaming vil jeg sige at man skal holde sig fra tastaturer med flade, laptopagtige taster, da de typisk bruger små plastikdimser til at holde tasterne på plads. Man skal gerne sikre sig et tastatur der har "høje" taster, som fx. et G15, da de bliver holdt på plads med en enkelt plastikdims og en fjeder.


    Endnu er det ikke lykkedes mig at smadre et tastatur, end ikke med cola (selvom det ER sket i MIT G15, pause/break tasten er stadig lidt sticky)


    selvom jeg ikke decideret har ødelagt taster, så er det dog nogen gange sket for mig med at laptoptaster falder af efter en gang grov WASD behandling.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • det bedste mht holdbarhed er stadig det legendariske IBM tastatur.....det kunne smadre et egetræsbord uden selv at tage skade :) synd man kun kunne holde 3 taster inde på 1 gang :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ralle222
    Så er det lige sket, mit logitech illuminated keyboard fra juni gik i stykker -_-, så nu kan jeg bruge mandag på at reklamere over det


    Jeg vil blot kort og godt advare mod at bruge dette tastatur til spil-brug, i det at tasterne simpelthen ikke er solide nok til dette, de sidder fast med små skøre plastik anordninger, som simpelthen ikke kan holde til trykket - tastaturet er super at skrive på, men såfremt at WASD skal trykkes i bund, anbefaler jeg at man lægger det væk, altså hvis man har bare den mindste tendens til at trykke lidt til ;)


    Ellers god weekend
    //Rasmus - nu på et gammelt G15 hakkebræt - det kan man i det mindste kaste med ^^


    tjaa mit er vel snart de ~8 måneder hvis ikke mere gammelt og der har det skam ganske fint til gameing.
    det kommer vel også meget an på ens egen "følsomhed" over for det :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det bedste mht holdbarhed er stadig det legendariske IBM tastatur.....det kunne smadre et egetræsbord uden selv at tage skade :) synd man kun kunne holde 3 taster inde på 1 gang :)


    :offtopic: Er Das Keyboard/tastatur ikke en kopi af det gamle IBM hvor der er smidt nyt og moderne indmad i så du kan holde mere end 3 taster inde egentlig?.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hehe - tjaeh - måske har jeg voldtaget det i Call of Duty :oops: - og vil for eftertiden benytte mit G15 til spil, men stadigvæk er jeg sq ret træt af at det ikke kunne tage mosten, jeg orker ikke at skrive mails etc med et engelsk layout G15 fra år 0 -_-...


    Er der nogen der ved om man kan købe "enkelte" taster ? - for hvis Logitech nu siger at det er mig som har ødelagt det, orker jeg altså ikke at købe et nyt til 500 kr+ -_-


    Og jeg ligger det heller ikke væk, for de bløde taster er altså bare mere end jeg kan stå for, når man skal skrive længere beskeder =)
    Ellers bliver det bare en alt-tast i stedet for S'et - og så bare håbe på at jeg med min motorik kan formå at tage få en tast af og på uden den går i stykker -_-


    Burde måske overveje det IBM-tastatur som jeg har i kælderen - nu folk antyder at jeg har angry-german-kid tendenser



    //Peace out - og tak for velment posting :9xo