TWEAK`s Einstein

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    må nok hellere vente med at tage den til jeg ikke har alkohol i kroppen :) såå smider min IQ engang i næste uge :D


    haha :goodpost:



    Mener også min IQ ligger omkring de 130 (sidst jeg prøvede), men jeg vil da lige give det et forsøg nu her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz


    ja de sidste 3 var fra en anden planet


    btw. har du screen shot


    Jeg glemte at grabbe et første gang men jeg tog den en gang til og fik improvet scoren en smule :9xo


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092009/Untitled-1.jpg]

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • spredning er en sats man regner efter, og før i tiden brugte man (24) men det er lavet om og idag bruger man spredning (15)


    (15) hvis en IQ på 100 er normalt, så er under 85 dårligt og over 115 er godt


    (24) hvis en IQ på 100 er normalt, så er under 76 dårligt og over 124 er godt




    så lige Robinson (optaget på hdd) og pausede udsendelsen da Jacob flashede deltagernes IQ, og de fleste havede under 100 og den højeste havede 124, faktisk syntes jeg det er fær nok de bliver kaldt de dumme, for de "dumme" havede kun fået mellem 60-85

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woqini
    Jeg fik 107, så jeg er vist ikke alt for kvik :crazyeyes:


    De sidste 10 opgaver fattede jeg hat af. Kunne overhovedet ikke se noget som helst logik.


    normen er 100 så det er da ok


    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz


    awesome dude - har du screen shot (ubehandlet) :$


    De 18 kommer til oktober, så der er nu ikke så langt igen ;)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/092009/Unavngivet8.jpg]

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • jeg vil helt klart tro at spredning (16) er til hvis man er uden for alders grænsen (18-30)


    efter som at (24) hvar hvad man brugte før i tiden og (15) bruger man nu, og for skællen mellem (15) og (16) er minimal (~1%)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    jeg vil helt klart tro at spredning (16) er til hvis man er uden for alders grænsen (18-30)


    efter som at (24) hvar hvad man brugte før i tiden og (15) bruger man nu, og for skællen mellem (15) og (16) er minimal (~1%)


    Det har intet med alder at gøre. Thry-This forklarede det faktisk ganske fornuftigt.

  • På 12 min og med en spørgende kammerat i baggrunden(gode undskyldninger er der nok af:-))


    http://peecee.dk/upload/view/190351

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Det har intet med alder at gøre. Thry-This forklarede det faktisk ganske fornuftigt.


    han forklare bare ordet spredning (ganske fint) men ikke hvad (16) bruges til


    og jeg ved med 100% garanti at (15) bliver brugt idag og (24) blev brugt før i tiden
    men hvad med (16)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    111, og de sidste 4 kunne jeg ikke fordi der kom en idiot og trykkede random på dem..
    gider ikke tage den om nu :)


    no worrys, hvis du havet svaret rigtigt på de sidste 4 var ikke kun blevet tweaks einstein men hele verdens


    :cheers:


  • Sidder stadig lige og lurer over hvorfor du mener du er klogest inde for Matematik?


    Du ved næppe hvad alle brugerne på Tweak.dk er uddannet og laver til daglig?





    En helt anden ting var personen der udtalte om IT folk ikke ligefrem er "kloge" generalt???


    Øhhh ok, fortæl du det til Linux Thorwald, Bill Gates, Larry Page, Sergey Brin, Anders Hejlsberg, og alle de andre

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain


    Sidder stadig lige og lurer over hvorfor du mener du er klogest inde for Matematik?


    Du ved næppe hvad alle brugerne på Tweak.dk er uddannet og laver til daglig?


    lol - det var en joke - som i :oops:


    og selv om jeg ville få 134 siger det mere noget om mig selv ind om andre, og når jeg skriver tweaks einstein er det for motivere inted andet



    Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    denne IQ test siger efter min mening ikke skide meget om homo sapien`s intelligens, den minder mere om den lille firkanted box med trekanted/firkanted/runde huller med dertil udformed klodser, man legede med som baby


    og hvis man virklig kunne måle ens intelligens med denne "klods" test, ville arbejdsgiver/uddannelses institutioner ect. jo nok forlange en sådan test


    så rolig nu, det (er) kun for sjov :boxing: