Indlæg af Woqini

    Fast pris: 3000,-


    Købt med håndjern hos Telmore da den udkom sidste år.


    Den har haft original Apple bumber på siden dag 1.


    Perfekt stand i glasset på både for- og bagside. Alurammen har nogle meget små mærker enkelte steder. Det må være bumperen der er synderen.


    Originalæske haves.


    Jeg har gennemtrævlet mine mails fra Telmore og kan kun finde afsendelsesmailen fra Telmore samt mailen med PIN og PUK koder. Jeg kan ikke finde en egentlig faktura ??

    Starter lige med at sige, at jeg godt ved at Publisher skulle have været anvendt :)


    Kan det virkelig passe, at man ikke kan låse siderne i et word dokument ? Hvis jeg f.eks. skal indsætte tekst eller billede på side 7 ud af 22 sider, så rykker hele dynen jo nedad. Kan man ikke låse siderne, så uanset hvad man indsætter på en side, så er der INTET på nogen af siderne der flytter sig.


    Altså nøjagtig ligesom i Publisher eller Powerpoint.

    Har lige købt en Lacie Network Space 2, 2 TB NAS. Den siger ikke et kvidder når den arbejder, men klikker tilfældigt fra disken når den er idle.


    Jeg har i forvejen en 1 TB, og den er totalt lydløs.


    Hvis diskens mekanik var defekt burde den vel også klikke når den arbejder - eller hvad ??


    Nogen der har oplevet noget lignende - ikke nødvendigvis med en Lacie ?

    Er på jagt efter en netbook til konen, og i den forbindelse faldt jeg over den her:


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4205650


    11.6 "1366x768, 2 GB RAM, Radeon 3200HD grafik, Win 7 Home Premium ... lyder ret tillokkende til prisen på ca. 2700.


    Mit spørgsmål går på på nationaliteten på maskinen. Det er en US model ... vil jeg rende ind i nogle problemer i den henseende ? DK tastatur kan vel bare installeres som sprogfil eller hvad ?

    Spiller ikke PC mere, så jeg vil have en bærbar.


    Hvad kan jeg få for nedenstående maskineri ? sælges hvis der kan opnås en fornuftig pris, ellers får sønnen den sgu :)


    Sælges kun samlet.


    HAF 922 kabinet m/ekstra monteret 200 mm køler m/lys
    Corsair TX650W PSU
    Asus P7P55D Deluxe bundkort
    Core I5 CPU / kører 3.4 GHz dagligt, men kan gå meget højere.
    2x2 GB Corsair Dominator DDR 1600
    En eller anden special luftkøler jeg ikke kan huske navnet på ...
    Club 3D 4890 superclocked ed. grafikkort
    300 GB Velociraptor HDD + 1 TB WD harddisk
    Creative Xfi gamer lydkort
    Samsung DVD brænder


    Roccat tastatur


    24" Dell 1920x1200 2005 model skærm m/indbygget USB og kortlæser.
    Lille Creative 2.1 højtaler sæt - ikke noget specielt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    tag at kig lidt på denne side evt., der er testet en del internet security suites http://internet-security-suite-review.toptenreviews.com/


    Det er så nok den mest useriøse side du har linket til :)


    Et eks.: ifølge deres test har Bullguard ikke anti phising ... jo den har.


    Bitdefenders antivirus del får højere karakterer end Bullguard ?? sjovt nok er det bitdefenders "virusmotor" der er i Bullguard. Jeg kan blive ved ....

    PC: Bad Company 2


    PS3: Gran Turismo 5, Sega All Stars Racing


    Wii: New Super Mario Brothers, Wii Sports Resort


    NDS: Sega All Stars Racing

    Jeg har en Lacie 1 TB network space 2. Den kører upåklageligt med full speed på nettet. Hvis man vælger en Lacie, så kryds fingre for at i ikke får brug for deres support. Det er nok den mest elendige og langsommelige support jeg nogensinde har oplevet.