• Hej og velkommen til Tweak.


    Hvis nu du specificerede lidt nærmere hvad det er du mener så er jeg sikker på der er nogen der kan hjælpe.


    Spillet er det det her?
    Nu har jeg ikke lige læst på det andet end jeg tilfældigvis fandt den nu jeg læste dit spørgsmål, men er det et online spil eller køber man det og spiller det lokalt på ens computer (altså udenom nettet?)..?


    Hvis det er et online spil og det ikke kan spilles i Danmark så skal du bruge en proxy server i et andet land, et af de lande spillet så understøtter.


    Hvis det ikke er et online spil så forstår jeg ikke spørgsmålet, prøv igen.

  • AT0MAC


    Jeg tror du læser det forkert.. For jeg forstår det altså godt..


    Det camppisten mener.. det er at man kan downloade et eller andet "map-pack" så man KØRER rundt i spillet i Danmark..


    Om man kan få dette.. ved jeg dog ikke..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Nu har jeg googlet lidt for dig.. (hvilket var så nemt, at jeg ikke fatter du ikke selv har gjort det)..


    men nå.. start med at kikke her: http://www.rotrucks.com/ets/maps.php


    Der er den som hedder Romanian Map 1.1

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • hmm... måske jeg skulle fyre op for Euro truck simulator efter jeg fik det fra en af mine venner


    tak, gaming king for mappet, jeg vil straks give de videre til min ven som i øvrigt også ejer det (fik en fejlkøbt en :P), han vil klart synes det er fedt, mest af alt fordi han allerede har kørt de originale veje tynde efterhånden ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • heh.. så lidt..


    den der side er ganske god.. og ETS(Euro truck Simulator) har også et forum hvor det er muligt at downloade andre maps.. sååh.. google is your friend..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • HEJ.


    JEG VIL HØRE OM DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG ENGANG, JEG ER NYSTARTET I EURO TRUCKS SIMULATOR, OG HAR FUNDET UD AF AT MAN KAN DOWNLOAD MASSE AF MAPS TIL SPILLET.


    NU ER DET STORE SPØRGSMÅL SÅ :


    HVORDAN FÅR JEG LAGT NYE KORT IND TIL SPILLET.
    SKINS TIL TANKSTATIONER.


    HVORDAN KAN MAN LIGGE MUSIK IND I SPILLET?


    HÅBER DER ER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG.


    PÅ FORHÅND TAK.


    tia1064DK

  • Hejsa tia1064DK og velkommen til tweak.dk.


    En anden gang er det langt fra nødvendigt at benytte CAPS i dine beskeder, det føre mere negativt med sig end nødvendigt da det ofte giver et forkert indtryk af afsenderen :)


    Nu hvor jeg du er helt ny på Tweak.dk vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    David | Tweak.dk Crew
    Forum Moderator

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hej.


    Det var jo ikke meningen at det skulle lyde forkert.


    Det vil jeg da så godt lige sige undskyld til.


    Ja det jeg ville finde ud af var det som du så selv pænt skriver.


    Er det noget du ved noget om hvordan man gør?, da jeg er helt på bar bund i det.


    Jeg spiller pc udgaven af spillet og det er et rigtig okay spil.

  • jeg bruger Mod euro truck til mit spil

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • heeeeej allesammen:)


    jeg spiller euro truck, og jeg har doenload nogle mods, fx en map, og nogle lastbiler, hvordan får jeg det ind i spillet, jeg har prøvet alt det med winrar, har pakket dem ud, det virker stadigvæk ikke, har også lagt dem i euro truvk mod mappen, hvorfor virker det ikke


    har også hørt man kan spille med sine venner på internettet, kan man det?
    hvis ja, hvordan så?:)
    mhv b3njaminlarsen:)


    på forhånd tak

  • hej



    jeg kunne Godt Bruge noget hjælp Til euro truck simulator


    jeg KAN se længerer oppe på der ER en buffer der også Ville have hjælp OM DET men


    jeg forstår DET ikke der ER MED på mand KAN kører i danmark jeg KAN ikke finde UD AF


    hvordan man Kommer Til Det.




    på forhånd tak: rolleyes:

  • legede engang en del med de spil :)


    men til jer der har brug for mere hjælp vil jeg da lige anbefale http://www.trucksims.dk og http://simulator-spil.dk/ er i til udenlanske sider er der hjemmesiden http://truckpol.republika.pl/


    der er folk i alle de foras som sidder og modder rundt i de spil.


    modfilerne er pakket som eks zip filer uden komprimering og skal så vidt jeg husker ligges i mappen:


    C:\Users\Bruger\Documents\euro Truck Simulator\mod


    mod mappen skal hver bruger så vidt jeg husker selv oprette der hvor jeg har skrevet i linket ovenover, zip filen smides så derind, så snart du så starter spillet og burde det virke..


    hver lige opmærksom på at ved at skifte map skal du starte et nye spil, du kan ikke loade dit gamle, dette gælder ikke hvis du bare smider nye biler ind i. virker det jeg har skrevet ikke så send med lige en besked :) så skal jeg nok lige installere spillet igen og få skrevet præcis hvordan man gør, er som jeg skrev længe siden jeg har leget med dem, så min hukommelse på det punkt er lidt rusten


    og lige til sidst kan jeg så sige at spillet findes både som engelsk og tysk udgave hvor de så er et land man kører rundt i men hvor der så bare er mange flere byer per land i stedet for de 2-3 stykker per land der er i euro truck simulater :)


    http://germantrucksimulator.com/
    http://uktrucksimulator.com/

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his