hej
Har sidet det meste af aftenen og baned over steam, og så kom jeg til og tænke, hvad syntes folk ude i landet om det?
Endelig syntes jeg det er en super ide, meen der er for mange problemer og besvær med det.
hej
Har sidet det meste af aftenen og baned over steam, og så kom jeg til og tænke, hvad syntes folk ude i landet om det?
Endelig syntes jeg det er en super ide, meen der er for mange problemer og besvær med det.
jeg har ikke de store problemer med steam og synes det er et godt og udemærket program
Jeg installerede steam i '04, og bortset fra at det var lidt sløvt det første års tid, har det altid virket kanont for mig, synes det er fedt at have spillene klar på release dag.
Jeg elsker steam og køber alle mine spil over det... Hvis spillet ikke er på Steam, så køber jeg det ikke.
-FredeK
Personligt synes jeg at det er en genial idé. Man slipper for at have alle sine diske til at ligge at rode. PostDK holdes væk. Hurtig download, betjening og oftest billige priser
altså tilbage i 2004 da det var nyt, der var det noget møg for at sige det lige ud, men det er blevet meget bedre med årene, jeg har ihvertfaldt ikke haft problemer med steam inden for de seneste par år, men da det var nyt der hadede jeg steam, der var alt for mange problemer med det.
jeg har endelig også altid syntes det har været godt, lige ind til jeg købte COD 5 igennem det, vil gerne bruge Xfire eller HLSW til og joine server igennem, men hvis spillet skal loades igennem steam kan man åbenbart ikke få det til og virke sammen.
Hver gang jeg starter COD er det i SP, og så kan man ikke bruge Xfire eller HLSW når den vil starte det i SP.
Det er endelig det første problem jeg har med det, dog ogås et problem som jeg er voldsomt træt af.
Kan ikke forstå de ikke udvider det lidt så man kan bruge deres server del der i til og joine andre spil end lige deres egne, lige som HLSW eller xfire.
Jeg syntes det er genialt, jeg får altid mine cder smidt væk, eller ridset på en eller anden måde. Steam er helt perfekt, tag backup af dem inden du formaterer, så har du dem hurtigt klar igen. Og hvis du glemmer det, så kan det downloades hurtigt.
Syntes alle spil skulle ind på det.
Steam styrer... Jeg skal bare logge ind på min bruger og så er alle mine spil klar til download...
Det er über nice...
Har haft en steam acc. siden det startede (og bruger stadig den samme), jah det var godt nok noget suck i begyndelsen, men den dag i dag synes jeg det er et rigtig godt program.
Godt nok bruger jeg aldrig server tingen, men jeg går altid IND i spillet og fikser server.
Ideen er ganske fint med en fin game kiosk man kan købe spil fra. Man slipper for alle cd'erne, og man kan endda sætte købte spil ind.
Desuden kan man tilføje non-steam spil til games listen, og af den grund bruger jeg det lidt til at holde styr på mine spil med.
Desuden kommer der i weekenderne nogen gange rigtig gode tilbud, som jeg benytter mig af.
Elsker det, faktisk er det det eneste sted jeg køber spil mere.
Har to computere som bliver formateret sådan lidt på må og få, og hver gang skal jeg bare ligge steam ind og jeg har adgang til alle mine spil lige meget hvor jeg er. Tryk Hent Spil og vupti man er kørende.
hader det....ideen er som sådan god nok, men bliver man fx vac bannet fra et spil (uden at man selv har været på sin account eller haft snavs på pcen eller lign) så kan man sq ikke engang få at vide hvornår det er sket, hvilken ip det er sket fra eller noget som helst...man får bare at vide at man kan købe en ny key til en ny account.....imo så lugter det sq langt væk af fusk...på den måde kan de bare banne løs for at få folk til at købe nye.....og mange af mine gamle gamer venner har oplevet det samme, hvis de ikke har været på et par måneder....og jeg ved de heller ikke kunne finde på at cheate, og er påpasselige med sikkerheden på deres pc....
Når det køre så køre det super..
Når det så ikke køre så er det noget lort.
Jeg står sådan lidt imellem det hele for på nogle ting er det rigtig godt og simpelt og på andre ting er det bare til grin og direkte latterligt.
Men det virker og det er det bedste af det køber dog heller ikke mine spil over steam vil hellere slippe for de problemer der kunne opstå
det er sgu da rart at man ikke skal ligge og flække ud i storcenteret eller byen for at købe et spil til total over pris.
jeg syntes det er utrolig godt og det syntes udbyderen vist også ;D siden jeg total falder for mange flere spil når de er lige der foran mig. Fantastisk koncept
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
hader det....ideen er som sådan god nok, men bliver man fx vac bannet fra et spil (uden at man selv har været på sin account eller haft snavs på pcen eller lign) så kan man sq ikke engang få at vide hvornår det er sket, hvilken ip det er sket fra eller noget som helst...man får bare at vide at man kan købe en ny key til en ny account.....imo så lugter det sq langt væk af fusk...på den måde kan de bare banne løs for at få folk til at købe nye.....og mange af mine gamle gamer venner har oplevet det samme, hvis de ikke har været på et par måneder....og jeg ved de heller ikke kunne finde på at cheate, og er påpasselige med sikkerheden på deres pc....
Du har fortalt din konspirationsteori før og jeg kender ingen (og kender en del der har steam) der er blevet VAC banned...
Dog ikke sagt det ikke er sandt
Selv er steam vel meget fint, jeg bruger det kun fordi jeg er tvungen til det med 1.6
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
Kender det alt for godt!
Jeg skrev så også et par mails til VAC bagefter. Først en hvor jeg spurgte hvad der var galt med dem. Den mail sendte jeg et par gange, og da de ikke svarede på den, skrev jeg til dem hvad jeg syntes om dem, sådan helt ligeud!
Har brugt det siden cs 1.6 blev lanceret, og har sku altid synes godt om det selvom det - som flere har været inde på - var lidt sløvt i starten.
Men ideen er super og jeg er sikker på at Google og Valve ender med at eje internettet sammen en dag
Eneste ting jeg er lidt træt af er at friends listen/systemet kan være lidt ustabilt med nedetid osv.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Svan
Du har fortalt din konspirationsteori før og jeg kender ingen (og kender en del der har steam) der er blevet VAC banned...
Dog ikke sagt det ikke er sandt
Selv er steam vel meget fint, jeg bruger det kun fordi jeg er tvungen til det med 1.6
Tænkte det samme. Kender dog et par stykker der er blevet bannet, efter en smule undersøgelse fandt jeg dog ud af den ene faktisk havde cheat på ( En han kendte havde lagt det på hans computer en dag han lånte den) og den anden havde en keylogger på så en havde brugt hans konto uden han vidste det.
Og nej de fik ikke deres unbannet og det syntes jeg var helt fint for det er en egen opgave at holde de oplysninger skjulte. (Står faktisk i slutbrugeraftalen fra Steam)
Det er simpelt, er der noget der ikke er som det skal være så er det ens egen opgave at holde det i orden.
De gange jeg har fikset "problemer" med Steam så var det altid Fejl 40, for det meste fordi de LIGE skulle ændre i noget de ikke skulle have ændret i.
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Kender det alt for godt!
Jeg skrev så også et par mails til VAC bagefter. Først en hvor jeg spurgte hvad der var galt med dem. Den mail sendte jeg et par gange, og da de ikke svarede på den, skrev jeg til dem hvad jeg syntes om dem, sådan helt ligeud!
Uhhh ja, og det hjælper jo helt vildt at bare "råbe" af dem...