Indlæg af Dyas


    så kan det ikke siges bedre... :cheers:

    jeg har haft gear og t3....der står meget godt i begge blade, hvor jeg synes t3 er mere seriøs i deres jounalistik og gear lidt mere pjattede og useriøse i deres måder at skrive på. det er mere sjov / spas og fest og farver ved gear. det der irriterer mig mest ved deres test og artikler er at du fandme næsten kan se deres egne artikler på nettet inden bladet er kommet ud...mener de har solgt nogle til eb.dk og bt.dk osv.... så gidder jeg sku ikke købe deres dyre blade.


    og som juicy skriver så anmelder de ikke ret meget eller tester for den sags skyld som du ikke kan finde via tweak.dk eller andre lignende sites.


    men ja det er da rart med lidt lukums lekture :-)

    ok så med denne tråd ønsker du egentligt bare at få at vide hvor langt du lige præcis kan trække grænserne inden det har indvirkning på dit bil kørekort..... det hører vidst ikke hjemme på tweak.dk


    for alle forslag mm. er jo ulovlige....

    hej bubbi


    jeg har idag TDC erhverv's abonement med masser af data osv... jeg har haft ringet til dem, men umiddelbart kan man ikke dele et abonnement ved dem, så der er jeg tvunget til at købe et ekstra til ca. 100 kr i måneden det er så 6mbit med 5gb data i måneden.


    jeg skal under ingen omstændigheder ha telenor eller nogen der bruger deres net...


    jeg må kigge lidt rundt og finde det bedste / billigste

    Hej gutter og gutinder....


    jeg har købt en IPAD2 3G til konen og skal så bruge et data abonnement til den


    jeg kan se den bruger mikro sim kort, så man kan selvfølgeligt ikke bare sætte sit eget sim kort i når man lige skal bruge ipad'en :boxed:


    så jeg skal ha mig et andet sim kort der kan bruges...


    nogen der kan anbefale noget ? hvis man får sig et andet data sim kort kan den så egentligt bruges tli at ringe fra ? kan man sende sms'er fra den eller ?


    tak :$ :cheers:

    når det er så langt et kabel skal du ikke købe det billigste du kan finde...køb 1 der garanterer 1080P ude på de 15 meter.... kan også anbefale dig at se efter ved av cables :9xo

    når jeg har haft dette problem er det altid efter jeg har ændret hardware opsætningen...skiftet grafikkort etc.... problemet er at den skifter boot sekvensen fra dit windows drev til et andet drev hvor den naturligvis ikke kan starte fra..