Hvad er din mening om steam?

• dvs du har ikke noget imod at blive arresteret og smidt til guantanamo , uden nogen kommer med nogen beviser på at du har gjort noget forkert......fordi selvom du ved du er uskyldig, så har politiet altid ret........det er nøjagtig samme situation. som minimum må de sq komme med nogle håndfaste beviser, såsom ip, tidspunkt osv.....der er ingen grund til at hemmeligholde den slags.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg syntes at Steam fungere super godt. Jeg har aldrig haft problemer med det, kun positive oplevelser.
    Jeg havde engang glemt min adgangskode og backup koden, for at få skiftet den oprindelige kode, jeg sende Steam en mail , hvor jeg forklarede at jeg havde mistet koden, jeg oplyste derefter hvilken e-mail og diverse cd-keys til mine spil. Derefter modtager jeg en e-mail med ændret kode, og efter det husker jeg den altid.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Oprindeligt indlæg af Fragman
    dvs du har ikke noget imod at blive arresteret og smidt til guantanamo , uden nogen kommer med nogen beviser på at du har gjort noget forkert......

Nej, ekstreme modstandere kræver ekstreme metoder. Hellere en der er fanget for meget i 5 år end 40 børn der dør på et marked.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

Oprindeligt indlæg af SShadowS

Nej, ekstreme modstandere kræver ekstreme metoder. Hellere en der er fanget for meget i 5 år end 40 børn der dør på et marked.

så lever du da vidst i den forkerte ende af verden, for i danmark er man uskyldig til det modsatte er bevist...og det er et af de vigtigste punkter i lovgivningen.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.