QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af SShadowS
Tænkte det samme. Kender dog et par stykker der er blevet bannet, efter en smule undersøgelse fandt jeg dog ud af den ene faktisk havde cheat på ( En han kendte havde lagt det på hans computer en dag han lånte den) og den anden havde en keylogger på så en havde brugt hans konto uden han vidste det.
Og nej de fik ikke deres unbannet og det syntes jeg var helt fint for det er en egen opgave at holde de oplysninger skjulte. (Står faktisk i slutbrugeraftalen fra Steam)
Det er simpelt, er der noget der ikke er som det skal være så er det ens egen opgave at holde det i orden.
De gange jeg har fikset "problemer" med Steam så var det altid Fejl 40, for det meste fordi de LIGE skulle ændre i noget de ikke skulle have ændret i.
dvs du har ikke noget imod at blive arresteret og smidt til guantanamo , uden nogen kommer med nogen beviser på at du har gjort noget forkert......fordi selvom du ved du er uskyldig, så har politiet altid ret........det er nøjagtig samme situation. som minimum må de sq komme med nogle håndfaste beviser, såsom ip, tidspunkt osv.....der er ingen grund til at hemmeligholde den slags.