Ny Forskning i World trade Center

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Jamen jeg har ikke sagt noget FORKERT i det indlæg ;) Der er andre stålkontruktioner som har været i brand ved LANGT højere temperaturer, og de har holdt. WTC var endda langt stærkere konstrueret end de andre. Men når du nu er så fandens klog, så har du sikkert også været med til at bygge WTC :ohmy:


    Du bliver ved med at komme med påstande, som ikke underbygges af kilder. Og den video du linker til. Er det der du får din viden og argumenter fra? Fordi det står hvidt på sort i en video, gør det det ikke sandt. Og lad os antage, at det er sandt at ingen bygning er styrtet sammen under brand. Hvor mange bygninger har så præcis været udsat for det samme som WTC? Jeg gætter et stort fedt 0.


    Quote

    så har du sikkert også været med til at bygge WTC :ohmy:


    Ja, det vil jeg faktisk påstå jeg har.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Du bliver ved med at komme med påstande, som ikke underbygges af kilder. Og den video du linker til. Er det der du får din viden og argumenter fra? Fordi det står hvidt på sort i en video, gør det det ikke sandt. Og lad os antage, at det er sandt at ingen bygning er styrtet sammen under brand. Hvor mange bygninger har så præcis været udsat for det samme som WTC? Jeg gætter et stort fedt 0.



    Ja, det vil jeg faktisk påstå jeg har.


    Underbygges det ikke af kilder? Jamen så er det jo fordi Einstein ikke har set videoerne ;)
    Hvor mange beviser er der for at det HELT sikkert var terror angreb? Ikke ret mange.
    Hvor meget er der blevet snakket om opklaringen af alle mysterierne i medierne? Heller ikke ret meget.


    Men de "beviser" i de film dokumenterer jo rimelig godt at der er sket noget som ikke alle kender til......

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Underbygges det ikke af kilder? Jamen så er det jo fordi Einstein ikke har set videoerne ;)
    Hvor mange beviser er der for at det HELT sikkert var terror angreb? Ikke ret mange.
    Hvor meget er der blevet snakket om opklaringen af alle mysterierne i medierne? Heller ikke ret meget.


    Men de "beviser" i de film dokumenterer jo rimelig godt at der er sket noget som ikke alle kender til......


    Det var wink smilies der teleporterede WTC tilbage til fremtiden.
    Drop nu de smilies, tøs. Hvis du vil svine en til, så lad vær med at afslut med en smilie. Stå dog ved det istedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Det var wink smilies der teleporterede WTC tilbage til fremtiden. Drop nu de smilies, tøs. Hvis du vil svine en til, så lad vær med at afslut med en smilie. Stå dog ved det istedet.


    HAHAHAHHA! Er dog nogle der siger jeg ikke står ved det?


    Men skal lige siges at jeg ikke kan tage dig seriøst med alle de fucked op indlæg du har skrevet. Tror ikke jeg har set dig være ret meget aktiv end i andet end Off Topic og snik snak.

  • Prøv lige at give mig en forklaring på hvordan helvede alt det her har kunnet blive hemmeligholdt i den amerikanske regering (eller hvem i nu påstar står bag) Hvis det nu var dem, der stod bag så er det jo så kæmpe stor en operation at der uden tvivl ville sidde et "råddent æble" eller to der ville stå frem med sandheden. Sådan en ting holder man sgu ikke bare lige hemmlig.


    Prøv nu lige at stoppe op og kigge på helhedsbilledet, det er jo komplet urealistisk... At man så som en eller anden ingeniør stiller sig op og braller den ene påstand af efter den anden, baseret på nogle grumsede presseoptalgelser er da dybt godnat. Hvordan kan man, som videnskabsmand, stille sig tilfreds med at basere så følsomme udtalelser, på så tyndt et grundlag!?

  • Jeg tror ikke en dyt på det der nu kommer frem. De fly fik de bygninger til at styrte sammen. Som der er blevet skrevet her på siden så opstod der brænder der svækkede stålet der dermed mistede sin bærevne. Og bum så styrtede de til jorden. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Prøv lige at give mig en forklaring på hvordan helvede alt det her har kunnet blive hemmeligholdt i den amerikanske regering (eller hvem i nu påstar står bag) Hvis det nu var dem, der stod bag så er det jo så kæmpe stor en operation at der uden tvivl ville sidde et "råddent æble" eller to der ville stå frem med sandheden. Sådan en ting holder man sgu ikke bare lige hemmlig.


    Prøv nu lige at stoppe op og kigge på helhedsbilledet, det er jo komplet urealistisk... At man så som en eller anden ingeniør stiller sig op og braller den ene påstand af efter den anden, baseret på nogle grumsede presseoptalgelser er da dybt godnat. Hvordan kan man, som videnskabsmand, stille sig tilfreds med at basere så følsomme udtalelser, på så tyndt et grundlag!?


    QFT...


    Nu gentager jeg godt nok mig selv, men tror at folk glemmer at de fleste regeringer er splittet i to. Hvis der bare havde været det midste korn af beviser på at republikanerne stod bag 9/11, havde demokraterne blæst det så meget op at selv den fattigste risbonde uden adgang til TV og Radio havde hørt om det, og Bush og Cheney havde siddet i Quantanamo. (med mindre hele senatet og representanternes hus selvfølgelig også var med på den)


    Så med al respekt, at påstå man er naiv hvis man tror det er et terrorangreb er så tankeløst som noget bliver.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Der er også en forsker der har fundet ud af at en brumbasse kan flyve. Hvad skulle vi dog gøre uden disse folk som er villige til at bruge deres tid på at finde ud af noget som mange godt ved i forvejen. Men hvis man nu ikke vidste at en brumbasse godt kunne flyve, så er det jo ikke sikkert at en forsker kan overbevise en om at det altså er rigtigt.


    Hvad kan vi lære af det? - nogen ved noget som andre nægter at erkende. Sandheden er forskellig alt efter hvem man spørger.


    PS. Er det ikke snart tid til at sende mennesker til månen for første gang? Eller har amerikanerne allerede været der? Der er gode argumenter for begge svar.


    PPS. Der findes ingen gud.


  • :goodpost: Sætter tingene i perspektiv ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dalacian
    man finder det man leder efter, hvis man leder efter det nok.... det er det samme som folk der ser jesus i mælken og toast brødet


    For hvordan kan to fly få tre tårne til at styrte til jorden i frit fald?


    DET ER TO STORE FLY!!!!!!


    To fly får ikke så massive bygninger til at styrke i et lodret frit fald.. Det ligner ALT FOR MEGET en kontrolleret nedrivning.
    Bare det at det samme hastighed som frit fald....


  • Qft.


    Det er fint at debattere disse emner, specielt hvis man er tilhænger af kritisk rationalisme, dog mener jeg at debatten her er så langt ude for nogen som helst videnskabelig tilgang, at det er svært at tage nogle af indlæggende seriøse.


    Jeg satser også på rumvæsenerne.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Efter at have set Zeitgeist tror jeg fuldt og fast på alle de konspirations terorier:)


    Samme her :) især også mange af de andre konspirationsteorier de kommer med i den film.


  • Tak for støtten omkring rumvæsner :razz:


    ja bare det at tænke på det så bliver man helt rund på gulvet.


    Vis det var rigtigt at det var et komplot så er kan det jo lige så godt have været et komplot om usa på månen
    og at den virkelige sandhed er at styrtet i rosevelt er sandt da de har benægtet dette :razz: :razz: :razz:


  • Helt enig, alle de der konspirations tåber (alt for pænt et ord til dem) som råber op om diverse teorier glemmer helt at alle deres påstande er blevet pillet fra hinanden og modbevist op til flere gange.


    Men hvad kan man forvente, gruppen som tror på at regeringen står bag 9/11 består af nynazister, ultra religiøse psykopater, militante grupperinger som mener at David koresh var gud og fik en masse til at tro det samme i WACO, og oklahoma city bombens bagmænd er helte.


    Der er nogle af dem der er intelligente og veltalende, men størstedelen lyder da som rednecks og hillbillies.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Efter at have set Zeitgeist tror jeg fuldt og fast på alle de konspirations terorier:)


    Har du så set de film der modbeviser alle de argumeneter? Der findes en film til hvert formål, en til de overbeviste og en til dem som ikke er.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Jeg tror ikke kun at det var de 2 fly der fik bygningerne til at styrte sammen..
    for da da flyene ikke rammer PRÆCIS i midten af bygningen er det højst usandsynligt at de ville kollapse lige ned som de gjorde... der ville være en stålbjælke der gav efter først hvorefter de andre
    så ville følge med i domino effekt, og så ville bygningerne vælte til den side... men alle stålbjælker skal svigte samtidig for at bygningen kan falde lige ned..og aldrig før i historien er en stål bygning faldet sammen pga brand...
    men den her dokumentar er et must see i den her diskussion :hb:


    http://www.freedocumentaries.org/film.php?id=147

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BoBaZ
    Jeg tror ikke kun at det var de 2 fly der fik bygningerne til at styrte sammen..
    for da da flyene ikke rammer PRÆCIS i midten af bygningen er det højst usandsynligt at de ville kollapse lige ned som de gjorde... der ville være en stålbjælke der gav efter først hvorefter de andre
    så ville følge med i domino effekt, og så ville bygningerne vælte til den side... men alle stålbjælker skal svigte samtidig for at bygningen kan falde lige ned..og aldrig før i historien er en stål bygning faldet sammen pga brand...
    men den her dokumentar er et must see i den her diskussion :hb:


    http://www.freedocumentaries.org/film.php?id=147


    Præcis også det jeg tænker. Det er jo vildt mange tons der har ramt på den øverste siden af bygningen - Alligevel kollapser den lige ned. Det ligner, som før nævnt, alt for meget en kontrolleret sprængning.
    En anden ting er at Bush som det første står frem og siger at det var terror. PUNKTUM.
    Folk er meget modtagelige overfor en forklaring og når den så oveni købet kommer fra (på det tidspunkt) verdens mægtigste mand, vælger langt de fleste gennemsnitlige amerikanere selvfølgelig at tro på det.


    Jeg peger ingen fingre eller antyder hvem det var - Det ved jeg ikke. Men der stikker 100% noget under.