Årsopgørelsen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Så må vi se om der går en krone ind på kontoen d. 16. :roller:


    Mon ikke der ståe et eller andet sted i papirerne, at de overfører pengene til dette skatteår. Det gør der i hvert fald med mine ca. 50 kr. så det kunne godt se ud til, at de er blevet klog af skade fra tidligere år hvor de har udbetalt alt under 100 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Jeg ser det også som en opsparing.. Kan godt være at renten ikke er specielt god, men hvis jeg får pengene i hånden, bruger jeg lortet. Har hele sidste år haft hævet min trækprocent fra 37 til 45. Så mon ikke der dumper lidt penge ind af døren?


    Ja, det er sgu den eneste måde der sikre 100% at man ikke bruger lortet :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Mon ikke der ståe et eller andet sted i papirerne, at de overfører pengene til dette skatteår. Det gør der i hvert fald med mine ca. 50 kr. så det kunne godt se ud til, at de er blevet klog af skade fra tidligere år hvor de har udbetalt alt under 100 kr.


    Hvis folk har en registreret Nemkonto blir overskydene skat sat ind der. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Skat er min helt personlige opsparingskonto :clap:


    Betaler med vilje alt for meget.. Har en lækker løn, og har et lækkert forbrug, så skal jo spare op på en eller anden måde.. Men det er dejligt, så kan de 3 uger til Caribien sgu snart blive betalt 8)


    Debn har jeg også brugt en gang. Havde også et pænt fradrag men en dag var arb sluppet op og lønnen var vær der var det pludselig meget svært at få det til at slå til. Med det store forbrug du ved,. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Hvis folk har en registreret Nemkonto blir overskydene skat sat ind der. ;)


    Hvilket ikke ændrer på, at der står på min årsopgørelse, at de ca. 50 kr. jeg skal have tilbage er overført til skatteåret 2009 hvilket tyder på, at alt under 100 kr. ikke udbetales. Den teori bekræftes også her.


    Men ja, har man en NemKonto ryger de ind der, det er bare ikke så relevant i den her sammenhæng.

  • Fik selv lidt af et chok, da jeg indledningsvis skulle af med 15.000. Men efter lidt nærlæsning af opgørelsen, kunne jeg se de havde glemt mit befordringsfradrag. Og da jeg bor i Aalborg og arbejder i Århus, er det en betragtelig mangel ;) I sidste ende betyder det 7.500 tilbage til moi :D

  • hej animal mik jeg har haft det samme problem men fandt svaret på en anden hjemmeside, du skal have installeret den sidste nye adope reader på din PC det er 9,1 da jeg havde installeret den var der ingen problemer, det er for dårligt at skat ikke gør opmærksom på dette.
    mvh. Henry S.

  • Skal betale 7.100kr tilbage til de nasserøve, øv bøv :boxed:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg har søreme været heldig i år ;) ca. 21000 til bette mig på mandag :D
    Men passer også fint eftersom jeg har betalt for meget i skat + jeg er studerende så de ligger godt på kistebunden :)

  • Det er idag eller imorgen dem der skal have penge tilbage, får dem udbetalt ikke?

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg kan også se min årsopgørelse, selvom den er sat til kørsel på torsdag! :)
    Jeg får 1600 kr. tilbage


    Neat :) , selv får jeg 27500 tilbage i skat , måske jeg skulle lære og justere mit skattekort efter min indkomst når man er faldet i løn o_O

  • Fik selv 13k. Men har fået forbud mod at købe noget hardware for konen.


    Så de går bare til afdrag på huset. Weeeeeeeeeeeee ;(

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240