Årsopgørelsen

  • Undskyld hvis jeg er langsom, men hvordan kan kørsel 12.03.09 være klar hos dig allerede? :) er kørsel ikke netop datoen hvor beregningen er lavet...?


    Jeg gik mine skatteting igennem igår og jeg skal heldigvis have penge tilbage :) timingen passer fint, da jeg snart får feriepenge og eftersom jeg er studerende er det bare ekstrapenge ned i lommen til mig :clap:

  • Regner med en ekstra regning på ca. 4,5k... kan sgu ikke komme ind på siden pt


    edit: JUBBBIIII... 2,4k tilbage og kæresten får 1,2k. Bedre end de -4,5k jeg havde regnet mig frem til

  • Quote

    Restskat mv., som indregnes i din forskudsskat for indkomståret 2010. Se under Betalingsoplysninger. 4. 093, 00
    Hvis du indbetaler 3.825 kr. senest den 1.7.2009, kan du spare 267, 75


    Tjaee havde nu heller ikke forventet noget tilbage, men havde da håbet ;(

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Arhhh.... Der kommer en regning på 20K - pis


    Der ser ud til at være gået noget helt galt, må vidst hellere se at få det regnet efter.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Arhhh.... Der kommer en regning på 20K - pis


    Der ser ud til at være gået noget helt galt, må vidst hellere se at få det regnet efter.


    /ask


    Bahhh... hvor meget har du egentlig tjent? Er det topskat?

  • kan godt komme ind på "skat" siden - men vise
    årsopgørelsen vil den ikke - står bare og "loader"
    siden indlæses - vent et øjeblik.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Regnede faktisk med jeg skulle betale - men nej da, de er flinke i år så et pænt 4cifret tal til mig også ;)
    (det er jo ingen konkurrence så at oplyse HVOR meget kan vel være ligegyldigt)


    Tilgengæld syntes jeg det er sjovt med arbejdsmarkedsbidrag, har betalt hele 2 kr for meget de lige lægger oveni så dem får jeg også retur :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC
    Regnede faktisk med jeg skulle betale - men nej da, de er flinke i år så et pænt 4cifret tal til mig også ;)
    (det er jo ingen konkurrence så at oplyse HVOR meget kan vel være ligegyldigt)


    Tilgengæld syntes jeg det er sjovt med arbejdsmarkedsbidrag, har betalt hele 2 kr for meget de lige lægger oveni så dem får jeg også retur :p


    Der er vel heller ikke nogen der har sagt det skal være en konkurrence? At folk har lyst til at oplyse hvor meget og hvor lidt de får, er da ok ;) Får først min nye digitale sig. en af de kommende dage, så er lidt spændt.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Har selv hævet min skatteprocent fra 40 til 43%, som en form for opsparing..


    De 3% er ikke noget jeg ligger mærke til hver måned, og det gir lidt over 10K
    til mig hvert år.
    Havde jeg sparet op på en konto i banken, kunne jeg sikkert ikke holde nallerne fra den.


    Så jeg synes det er en fin opsparingskonto.


    De skulle godt nok have været brugt som lommepenge på vores krydstogt,
    men det har vi jo desværre måtte aflyse pga. jeg jo blev kørt ned i januar.


    Så nu skal jeg have fundet noget andet at bruge dem på..


    Måske nogle alufælge til kørestolen..
    Eller en GPS til den..


    Hvem ved..? :T