Årsopgørelsen

  • Undskyld hvis jeg er langsom, men hvordan kan kørsel 12.03.09 være klar hos dig allerede? :) er kørsel ikke netop datoen hvor beregningen er lavet...?


    Jeg gik mine skatteting igennem igår og jeg skal heldigvis have penge tilbage :) timingen passer fint, da jeg snart får feriepenge og eftersom jeg er studerende er det bare ekstrapenge ned i lommen til mig :clap:

  • Regner med en ekstra regning på ca. 4,5k... kan sgu ikke komme ind på siden pt


    edit: JUBBBIIII... 2,4k tilbage og kæresten får 1,2k. Bedre end de -4,5k jeg havde regnet mig frem til

  • Quote

    Restskat mv., som indregnes i din forskudsskat for indkomståret 2010. Se under Betalingsoplysninger. 4. 093, 00
    Hvis du indbetaler 3.825 kr. senest den 1.7.2009, kan du spare 267, 75


    Tjaee havde nu heller ikke forventet noget tilbage, men havde da håbet ;(

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Arhhh.... Der kommer en regning på 20K - pis


    Der ser ud til at være gået noget helt galt, må vidst hellere se at få det regnet efter.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Arhhh.... Der kommer en regning på 20K - pis


    Der ser ud til at være gået noget helt galt, må vidst hellere se at få det regnet efter.


    /ask


    Bahhh... hvor meget har du egentlig tjent? Er det topskat?

  • kan godt komme ind på "skat" siden - men vise
    årsopgørelsen vil den ikke - står bare og "loader"
    siden indlæses - vent et øjeblik.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager