Hvad laver en pomfrit til daglig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Du tænker på fibre og ikke fiberoptik ;)


    Og nej, vi har vist slået fast at Herning ikke er nogen hovedstad.. så skal vi lidt længere nord på til Holstebro :D


    Ahh galskaben må jo stoppe et eller andet sted.


    Holstebro ville være en skændsel :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Det der, giver ingen mening....


    Det er der så meget her i verden der ikke gør, f eks. den regering vi har lige nu :T

  • Herrning jyllands hovedstad omg, det er jo Viborg det ved vi jo allesammen. :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Det mest ærgelige er at de ikke kan stave til "pommes frites"..... :$


    Det kan staves på begge måder. Pomfrit er den moderne/fordanskede version!!! :pokey:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Hov hov. Holstebro har længe været. i det mindste, kulturel hovedstad.
    Vi har da både Bilka, MacDonald og HM ;o)
    Nå ja. Så har vi bla. også Det Kongelige teater, Balletskolen og Odin Teatret


    Godt nok kan vi ikke helt hamle om med alt det Teater, men alt det andet og mere til kan vi :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Herrning jyllands hovedstad omg, det er jo Viborg det ved vi jo allesammen. :T


    Viborg er seriøst den kedeligste by nogensinde i forhold til dens størrelse. Stort set ingen steder at gå i byen, ingen aktiviteter (teater, jubiii) og ikke nogen forunderlig gågade.
    Men vi har sku en god biograf ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det kan staves på begge måder. Pomfrit er den moderne/fordanskede version!!! :pokey:


    Anders


    Det er jo sygt, men du har ret. Jeg HAR undersøgt det og du har ret. Sygt mand. Det ødelægger jo hele ideen med navnet.... :ohmy:
    Jeg hader nye danske stavemåder. Det er det ultimative udtryk for dovenskab og ignorance. :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Det er jo sygt, men du har ret. Jeg HAR undersøgt det og du har ret. Sygt mand. Det ødelægger jo hele ideen med navnet.... :ohmy:
    Jeg hader nye danske stavemåder. Det er det ultimative udtryk for dovenskab og ignorance. :evil:


    Altid noget, at jeg ikke er den eneste med denne holdning ....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Det er jo sygt, men du har ret. Jeg HAR undersøgt det og du har ret. Sygt mand. Det ødelægger jo hele ideen med navnet.... :ohmy:
    Jeg hader nye danske stavemåder. Det er det ultimative udtryk for dovenskab og ignorance. :evil:


    Det generer nu ikke mig så meget. Til gengæld bryder jeg mig absolut ikke om ordet "nice" som bliver brugt i flæng. Og også generelt når der bliver brugt engelske ord i danske sætninger (så længe der findes ganske fine og udmærkede danske ord for det samme). Det gør nærmest ondt i øjnene når jeg ser det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Det generer nu ikke mig så meget. Til gengæld bryder jeg mig absolut ikke om ordet "nice" som bliver brugt i flæng. Og også generelt når der bliver brugt engelske ord i danske sætninger (så længe der findes ganske fine og udmærkede danske ord for det samme). Det gør nærmest ondt i øjnene når jeg ser det.


    Anders


    Har nu ikke så meget i mod engelske ord der klemmer sig ind.. Det er jo typisk ord man hører på engelsk i film eller lign. og som slet ikke gir samme mening hvis man siger det på dansk.. bare se f.eks. FUCK.


    Noget der gør ondt i øjnene er de folk der mener "er" tager for lang tid at skrive.. f.ek.s i stedet for "du er dum" bliver det bare til "du dum". Jeg får SPAT af at se på det!

  • ok lad mig slå to ting fast:


    1. Jylland = Danmark. Øerne inklusiv fyn og sjælland er noget der ligger ovre ved Kina


    2. en Pomfrit laves af en kartoffel, og plejer typisk at frituresteges hvorefter den får et skud salt inden det serveres med ketchup & remoulade. Kan typisk indgå i en menu med fx. en Burger ;)


    3. en Pomfrit som person er én som mindst et andet individ af racen Homo Sapiens er pissed på, derfor hun står listed der :D


    Don't mess with Foxx :finger:


    EDIT: ahem, det var 3 ting :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 2 gange, sidst af Foxx ().

  • mand jeg er træt af at ramme citer i stedet for rediger

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Har nu ikke så meget i mod engelske ord der klemmer sig ind.. Det er jo typisk ord man hører på engelsk i film eller lign. og som slet ikke gir samme mening hvis man siger det på dansk.. bare se f.eks. FUCK.


    Noget der gør ondt i øjnene er de folk der mener "er" tager for lang tid at skrive.. f.ek.s i stedet for "du er dum" bliver det bare til "du dum". Jeg får SPAT af at se på det!


    Giver..... :$



  • Ja ja du spiller så smart, men djævleøes beborer kan ikke bruges til andet end som slaver ligesom i gamle dage med negeren. Hvis du ikke tror mig så kig selv dit signatur billede :)