Jordskælv i DK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    bemærkede det slet ikke, da jeg sov ganske fint....har haft et vækkeur der kunne vække den russiske hær, og selv den måtte som regel stå 10 min inden jeg vågnede.....lidt trælst at misse et sådant "event"


    Nu var det så også sjælland og sverige der var centrum i dagens "event" ;)

  • Jeg bor i Solrød og bemærkede ikke noget på det tidspunkt :boxed:

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Nu var det så også sjælland og sverige der var centrum i dagens "event" ;)


    Ja lad os håbe der falder en meteor derovre :roller:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jo højere oppe du befinder dig i et hus jo kraftigere vil du sopm regel mærke det.
    Jeg mærkede intet til jordskælvet forleden og sov igennem det uden at vågne, men har tidligere oplevet et 6.1 jordskælv i Israel hvor jeg var på 4 sal, der gyngede bygningen godt nok voldsomt, jeg var sikker på at den ville "knække" og styrte sammen, men efter 4-6 sekunder med skabslåger der klaprede og ting der væltede og faldt ned klingede det af i løbet af 2 sekunder.


    Selvom det var skræmmende under selv skælvet fordi det var noget jeg aldrig havde oplevet før, sad jeg bagefter med et kæmpe smil og en kæmpe lyst til at råbe:" Én tur til!" :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jo højere oppe du befinder dig i et hus jo kraftigere vil du sopm regel mærke det.
    Jeg mærkede intet til jordskælvet forleden og sov igennem det uden at vågne, men har tidligere oplevet et 6.1 jordskælv i Israel hvor jeg var på 4 sal, der gyngede bygningen godt nok voldsomt, jeg var sikker på at den ville "knække" og styrte sammen, men efter 4-6 sekunder med skabslåger der klaprede og ting der væltede og faldt ned klingede det af i løbet af 2 sekunder.


    Selvom det var skræmmende under selv skælvet fordi det var noget jeg aldrig havde oplevet før, sad jeg bagefter med et kæmpe smil og en kæmpe lyst til at råbe:" Én tur til!" :D


    Jamen så burde jeg vel ha mærket noget, men har ingen ting oplevet, og sjovt nok skuffer det mig lidt, så har det lige som dig.


    en tur til jeg vil også mærke det :))

  • Der var også gang i hytten her hjemme.
    Svigermor flippede fuldstændig råddenskråt, min kæreste troede jeg var ved at dø af kramper, og jeg tænkte på hvor dårligt huset var bygget, og på hvor det best kunne betale sig at ligge.. :crazyeyes:
    Sjovt så forskelligt man har oplevet det. Vi mærkede det i hvert fald

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    sker aldrig og en skid her nede i sønderjylland, skulle da lige være de daglige våde skud igennem ruderne men det er da også det.


    ditto:crazyeyes:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg sad på LA Bar i en kæmpe Bacardi brandert på tidspunktet, så jeg havde ikk opdaget om verden var faldet ned om ørene på os..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra