Årets trådbumper (Så kunne man have en fra hvert år en tråd var fra... )
"årets" -- ? kom med en Ide!
-
-
Årets Omér!
-
Oprindeligt indlæg af Dyzio
husk ingen spørgsmål er dumme
hehe mere eller mindre ! lol
tror dog vi er en del der vil nominere zaxder til den alligevel..og tror han vil være pavestolt.
-
Oprindeligt indlæg af Raller
Årets Omér!mener du årets omar
og årets moderator......hallo
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
mener du årets omar
Dén er allerede nævnt
-
Hvad med "årets mr. wiseguy" - sådan en som tror han/hun ved alt men faktisk ikke har styr på noget som helst?
-
Skal vi nu ikke lade for mange nominationer til samme person...
-
Oprindeligt indlæg af RAC
årets moderator?Burger !!!
-
mener du årets omar
jajajaja har jeg skrevet
-
Meget godt med alle dem her, men vi skal jo også huske der skal finde nogle som vi kan nominere i de forskellige kategorier, så har vi ikk nok nu eller?.. =)
-
rigtig pyszko,
vi har nok nu gutter
nu skal vi bare samle op og stille dem op samt finde de rigtige der skal nomineres ind i de kategorier
derefter ska de nominerede komme med en lille udtagelse hvorfor det er dem der skal stemmes på
-
Året-snyder/fusker hvis vi vælger at tage den så tror jeg "Clausen" er som der kan nomineres i denne kategori.
Lidt læse stof:
Matchos handel med Clausen
Eniklas's handel med Clausen
A38's handel med Clausen -
Lyder da meget sjovt, husk dog ingen tilsvining,
er ikke derfor vi har dette forum
-
Oprindeligt indlæg af The Brain
Lyder da meget sjovt, husk dog ingen tilsvining,er ikke derfor vi har dette forum
Også derfor jeg skrev hvis vi oprettede den kategori da den måske ligger lidt på grænsen, men hvis den nu bliver oprettet, så er det vel ok at linke til tråde der allerede er her på forummet ikke? Og lige som folk kan skrive, hvorfor de skal stemmes på for at blive det ene og det andet, kan folk i denne kategori her jo lige få en sidste chance for at forklarer sig inden vi går ind i det nye år.. =)
-
Oprindeligt indlæg af PsyCho
Og lige som folk kan skrive, hvorfor de skal stemmes på for at blive det ene og det andet, kan folk i denne kategori her jo lige få en sidste chance for at forklarer sig inden vi går ind i det nye år.. =)Clausen er ikke længere aktiv bruger, så den mulighed vil han jo dermed ikke få. Jeg synes i stedet, at I skal fokusere på de positive kategorier i stedet for at indlede noget der hurtigt kan blive til en flamewar.
-
mener du årets omar
Har du slet ikke set tuborg reklamerne ?
?
DET EN OM`ER!
-
Årets Gangster.
Årets Offtopic
Årets bommert
Årets Hest
Årets GedOSV
-
Årets signatur skal gå og altid til Happy. Flækker af grin hver gang jeg ser det citat
-
Hvis alt går vel bliver jeg:
Årets sidstudlærte århus-datafagtekniker på tweak.dk nogensinde!
-
Oprindeligt indlæg af lga1993
Årets noob - den person som har oprettet en tråd med det dummeste spørgsmål ever, el. lign.
frede334
Links til hans dumme posts
/gamlejesper