Gta Iv @ Pc

  • Syntes det er glimrende indtil nu. Hvis jeg ikke havde de problemer med min computer, ville det have været superb :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Syntes det er glimrende indtil nu. Hvis jeg ikke havde de problemer med min computer, ville det have været superb :D


    Hvilke opløsning, settings mm. kører du med?

  • Maleficus: Venter spændt på et screenshot :) Gerne af ypperste kvalitet!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Maleficus: Venter spændt på et screenshot :) Gerne af ypperste kvalitet!


    Og hvordan det kører på din pc, den ligner min ret meget, så skal lige vide om det er værd at købe :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Hvilke opløsning, settings mm. kører du med?


    Kører det på 1680x1050 high, hakkeriet er nøjagtig det samme hvis jeg sætter den ned på 1024x768.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote


    Jeg væmmes over alt det lorte registrering der skal til for at komme til at spille.


    Kan sgu ikke engang registrere mig på Windows Live fordi jeg har et "Child ID"... Magen til syrehoveder.

  • Har lyst til at rive hovedet af folkene bag Coolshop lige nu!!! :pokey:
    Super latterligt at de ikke sender det til release når man nu forudbestiller det flere måneder i forvejen og de endda skriver det på deres hjemmeside.


    Fragman:


    Har du direkte erfaring med at coolshop gør sådan? For på deres hjemmeside står der at de sender små forsendelser uden T&T nummer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Har lyst til at rive hovedet af folkene bag Coolshop lige nu!!! :pokey:
    Super latterligt at de ikke sender det til release når man nu forudbestiller det flere måneder i forvejen og de endda skriver det på deres hjemmeside.


    Fragman:


    Har du direkte erfaring med at coolshop gør sådan? For på deres hjemmeside står der at de sender små forsendelser uden T&T nummer.


    Vi er i december, (posten har travlt) slap nu lidt af ikke. Der var release i dag, altså er den nok blevet sendt i dag. Du får den jo nok i morgen så.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Har lyst til at rive hovedet af folkene bag Coolshop lige nu!!! :pokey:
    Super latterligt at de ikke sender det til release når man nu forudbestiller det flere måneder i forvejen og de endda skriver det på deres hjemmeside.


    Fragman:


    Har du direkte erfaring med at coolshop gør sådan? For på deres hjemmeside står der at de sender små forsendelser uden T&T nummer.


    Bestilte 2 stk i lørdags og de kom i dag.(coolshop)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • jeg fik også mit i dag (Coolshop). Jeg fik heller ikke noget T&T,
    men kunne se på deres side at de have sendt det. Jeg har ikke rigtig fået
    spillet da min com står nede ved min far og jeg er ved mor (:.
    Men glæder mig til i morgen, så skal der games (efter den engelsk stil som
    skal afleveres fredag X()

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Vi er i december, (posten har travlt) slap nu lidt af ikke. Der var release i dag, altså er den nok blevet sendt i dag. Du får den jo nok i morgen så.


    ALLE andre har fået det i dag. Mit er angiveligt også blevet sendt i går. Coolshop skriver som sagt på deres hjemmeside at de sender spillet dagen inden release :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead


    ALLE andre har fået det i dag. Mit er angiveligt også blevet sendt i går. Coolshop skriver som sagt på deres hjemmeside at de sender spillet dagen inden release :ph34r:


    Der nok en postmand som har fået et nyt spil så gratis det sker jo engang imellem..

  • så sender de det ikke som pakker, men som breve......dvs sikkert i en lille boblekuvert som kommer ud om formiddagen.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Før jeg smider 300kr efter det her spil, vil jeg lige høre hvordan multiplayer delen fungere...


    Man skal registreres til noget Windows live. Hvad vil det sige, er dette et steam lignene system hvor man kan se servere osv?


    Er det muligt selv at hoste en server og vælge de indstillinger som man nu ønsker?


    Fungere altså ikke over Lan?


    Hvad er jeres oplevelse af multiplayer delen, noget der fungere / ikke fungere?

  • Prøv læs den her post: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379265


    Der er så mange der har problemer med det spil at det gør helt ondt.


    Men der er nogle som kan køre det uden problemer, endda med et gammelt GFX.


    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379324


    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379351


    Jeg har selv lige købt og venter bare at komme hjem og installere det.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Venter stadig på Screenshots :D


    Her er lidt, http://peecee.dk/upload/listing

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 4 gange, sidst af dasjap ().