Hvad tror du det er?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    nu kan jeg self. ikke huske hvor jeg har det fra, mener det var i kommentarsektionen på EB hvor der var en gut der linkede..


    Der stod ihf. at det var nogle drenge der havde fundet dyret, og taget det med sig hjem.. Efterfølgende har de så fået besøg af en 'ekspert' der siger det er en pitbull som er har været i vandet for længe.. Long story shot, NEJ det er hverken fake - eller alien ;)


    Så har det været en vandskabt pitbull, ha ha. Nej hovedet er da alt for lille i forhold til kroppen :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Så har det været en vandskabt pitbull, ha ha. Nej hovedet er da alt for lille i forhold til kroppen :crazyeyes:


    Det kunne godt ligne en temmeligt slidt bullterrier.....Så mon ikke det kunne være sådan en der mentes?



    .....en alien bullterrier måske

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Kan det ikke egentlig være ligegyldigt hvad det er? :D


    Tjou faktisk:)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Hvis det havde været sandt så havde der været flere billeder og der havde været eksperter igang med at undersøge den..



    Du ved jo heller ikke om der er eksperter igang med at udersøge den nu.. :))

  • Man kan se lidt hår skind eller sådan noget ved dens "håndled" tror der er nogen der har fundet et dyr taget skinnet af det, smidt det på stranden.


    Ellers er det ikke nyt at man finder en ny art.


    -FredeK

  • Tror ikke engang det er et næb nok nærmere bare den øverste del af tandsættet der er faldet ud.


    Men jeg har set sådan en fætter før og den ligner på en prik liget af en Phoberomys.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Tror ikke engang det er et næb nok nærmere bare den øverste del af tandsættet der er faldet ud.


    Men jeg har set sådan en fætter før og den ligner på en prik liget af en Phoberomys.


    Er den ikke noget mere "rund" i snudeskaftet? :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Er den ikke noget mere "rund" i snudeskaftet? :idea:


    Du er godt klar over racen har været død i flere tusinder år :D`haha

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Du er godt klar over racen har været død i flere tusinder år :D`haha


    *lol* Åbenbart er den vendt tilbage. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Ingen anelse.. Eftersom jeg har spillet WoW, var det første jeg tænkte på, et monster fra Hellfire :P

    Whenever I’m about to do something, I think ''Would an idiot do that?'' and if they would, I don't do that thing.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Gravedigger
    When you dig my grave
    Could you make it shallow
    So that I can feel the rain
    Gravedigger


    Ja og det jo ikke første gang han har gjort det kan jeg se...