Hvad iriterre jer i dagligdagen?


  • troede du kunne se det i min tråd siden du er moderator/forum ansvarlig, men ow well :))


    [ironi]Hvorfor al den had lige pludselig?
    Var det ikke en tråd om hvad der irriterede os til daglig?[/ironi]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det irriterer mig at jeg altid ender med at svede når jeg når op på min skole, fordi jeg tonser op ad bakkerne...


    Øv! :evil:


    Kender jeg godt.. Med en vindtæt jakke og med 10 kilo på ryggen... Det er heldigvis kun på hjemvejen da det går op af hjemad, men heldigvis ned om morgenen :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    På med en cykelkurv foran - så er det ikke et problem mere ;)


    Jo stadig vild vindmodstand med vindjakke :ohmy:

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Når en kunde vil have byttet sin halvt drukket coca cola light fordi der ikke er brus i

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    På med en cykelkurv foran - så er det ikke et problem mere ;)


    Det ville virke dumt med en cykelkurv foran siden jeg går til og fra skole :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Hvad fanden sker der for at hæveAUTOMATERNE lukker klokken 24 i den her skod by!!! Hvorfor fanden lukker en automat?! Skulle ned og have noget fråder ved bageren, men nej! Lorte banken lukkede klokken 24. Argh!!! Hader det fucking lort!!!


    Gå i seng, eller hav kontanter på dig :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB
    Jeg hader mennesker der går langsomt i deres egen lille omtågede verden


    Enig.


    Men mest af alt så hader jeg folk der ikke kan finde ud af at trække ind på cykelstien, forstil jer dette.


    Du kommer cyklende på en cykelsti, foran dig køre der to og hygge snakker (fred være med det), og du indhenter dem hurtigt. Man ringer let med ens ringeklokke, og så sker fejlen det er irretere mig helt vlidt meget.


    I stedet for at den yderste cyklelist gasser lidt op og trækker ind foran, mens den inderste bræmser sker det omvendte. Den yderste bremser og trækker ind mens den der køre inderst forholder sig passivt - nej nej nej.


    Tænk på hvis folk gjorde sådan på motorvejen - hmm der er en der gerne vil forbi, jeg træder sku på bremsen og trækker derefter ind. SLAM vil det så sige.



    Billede et (den dårlige måde at gøre det på)


    -------------------------------- 0-C->0 (bla bla bla)
    ---0-C->0 ------------------- 0-C->0 (og så sagde han også)
    mig (fart på, ringer med klokken)


    -------------------------------- 0-C->0
    ---0-C->0 ----- 0-C->0 -------------
    mig (bræmser argg)


    ----------------0-C->0 -------- 0-C->0
    ---0-C->0 ------------------------------
    mig (giver den gas igen)



    Uhh de pisser mig af ;) og ja "0-C->0" er en cykel!


    Mvh Stubkier


  • LOL, du sku næsten ha en medalje for den tegning der, men jeg forstår det nu godt uden tegning :D hehe pisse irriterende kunne jeg godt forestille mig.


  • Så synes jeg det er værre med billister som har så fandens travlt at de sætter al trafiksikkerhed over styr, bare for at vinde et par mili-sekunder. Fx dem der gasser voldsomt op og kører ind i den modsatte kørebane for at overhale, eller dem der drejer ind foran en, selvom de skal holde tilbage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Så synes jeg det er værre med billister som har så fandens travlt at de sætter al trafiksikkerhed over styr, bare for at vinde et par mili-sekunder. Fx dem der gasser voldsomt op og kører ind i den modsatte kørebane for at overhale, eller dem der drejer ind foran en, selvom de skal holde tilbage.


    Nu er det ved at være 3 år siden jeg sidst har kørt bil, andet end meget små turer når jeg er/var hjemme ved mine forældre. Men kan godt se hvad du mener. Men da jeg cykler små 25 km så er det altså folk (Københavnere) på cykle der irretere mig mest ;)


    mvh Stubkier


  • Hehe jeg forstod det ikke før du viste dine tegne egenskaber :D


  • Du cykler på den forkerte side af vejen
    Eller du laver en ulovlig inderhæling !

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • - Offentlige transportmidler!
    - Mit vækkeur.
    - Det faktum at samtlige lydkryds i hele Aalborg og omegn _altid_ er røde når jeg kommer til dem.
    - At jeg som oftest har glemt at købe cremefraice eller fløde når jeg står midt i at lave sovs.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra