The Dark Knight

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Nu synes jeg ikke at vi skal SPOILERS KOMMER NU! hver gang vi skriver noget om en film vi har set, eller diskutterer noget ud fra denne film.


    Det er jo trods alt en tråd om denne film, så det er jo klart den vil omhandle noget af hvad der foregår i filmen :crazyeyes:


    Plejer da bare at være ren kutyme at folk lige gør en opmærksom, det tager trods alt ikke mere end et par sekunder.

  • lille spoiler...



    Var inde og se den igår, rigtig fed film, men nogle gange blev det bare for meget.... fx den motorcykel han kører på.. se så dumt ud, især når han lige kører op af muren og vender den... right.


    Men jokeren er genial! fuck det godt spillet, langt bedre end Jack Nicholson gjorde det for mange år siden :) Selvom det svært at sammenligne ;)

  • Cool film, gode effekter og en god Joker :9xo


    Men havde forstyrrelse gennem hele filmen.. En bette lorte unge, som bare ikke kunne sidde stille, hvert 2. minut skulle han bare hoppe rundt i den stol for at finde en god position, men det lykkedes aldrig! Små børn burde ikke komme i biffen!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • kom til at tænke på at en jim carrey ville være genial til en skurkerolle i en ny batman film, men så så jeg lige at han allerede havde været skurk en gang før, i batman forever:S


    Jer der har set den -> hvordan synes i at han spiller deri?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Ingen quote slår


    Jeg var flad af grin!


    Helt enig, alle i Imperial flækkede af grin over det quote :D


    Derudover så syntes jeg efter en mindre tænke pause at denne film virkelig konkurrer om at være den bedste film jeg har set...

  • Nå, så fik jeg endelig set den og må ærlig talt sige at jeg sad med en underlig fornemmelse da filmen sluttede.
    Kan slet ikke forstå alt det hype der er omkring The Dark Knight, for så skide god var den da heller ikke - i hvertfald set med mine øjne.
    Jovist spiller Heath Ledger skide godt og lever siger super godt ind i rollen som Jokeren, ingen tvivl om det.
    Jeg kan ikke helt præcist sætte en finger på hvad det var der skuffede mig, måske har jeg blot haft for høje forventninger efter at have læst side op og side ned med den ene hylst til filmen efter den anden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af janze
    kom til at tænke på at en jim carrey ville være genial til en skurkerolle i en ny batman film, men så så jeg lige at han allerede havde været skurk en gang før, i batman forever:S


    Jer der har set den -> hvordan synes i at han spiller deri?


    Jim spiller fedt i den film, men Harbey Dent kunne de godt have undladt deri, han bliver totalt dårligt spillet...
    -den nye Harvey er et scoop (i Dark Knight)!

  • ***SPOILERS***



    God film, men hvordan den er endt som #1 på IMDB er mig en gåde.
    Heath Ledger bærer hele filmen, og Bale skuffer IMO lidt. Hans skuespil er ikke noget særlig, og han stemme som batman er direkte til grin, han for jo Joe Cocker til at lyde som en teenage pige )og nej det er ikke cool).


    Noget der kunne have trukket karakteren lidt op, havde været hvis de havde udeladt Harvey Dents fald. Han fungerer rigtigt godt som den ubestikkelige anklager som vil rydde op i Gotham uanset hvad, men så snakker jokeren bare med ham i 2 min og så er han omvendt. Enten skulle de have bygget hans fald meget bedre op så den ikke ødelagde den realisme universet havde skab i den første del af filmen, eller helt have udeladt det. Så havde de også godt materiale til en to'er.


    Var faktisk bedre underholdt af Ironman. Men kunne være fordi jeg intet forventede af den film og blev positivt overrasket, hvor man efter al den hype der har været omkring batman havde høje forventninger.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • Feed film, lige som jeg havde forventet.


    SPOILER ALERT







    Sjove ting;



    Gordon's mobil er en Nokia 6630, den er altså gammel (har selv en og er glad for den), men hvorfor der ikke er brugt en eller anden ny fancy model forstår man jo ikke :D ?


    Da man ser Harvey Dent ligge på hospitalet og Jokeren "besøger" ham, kan man i baggrunden på skærmen af noget medicinaludstyr af en art, se XP taskbaren i bunden, findes der virkelig sådant udstyr der bruger xp / windows :baby:

  • Jeg var inde og se den i lørdags og må tilslutte mig koret, super fed film, klart den allerbedste superhelte film der er lavet, og den ligger også tæt på top 5 på min alltime bedste film liste.


    Heath Ledger som jokeren er så genialt spillet, alle de små idiosynkrasier han har er spillet super troværdigt, specielt når han slikker sig om munden :)
    Og den måde han opfinder en ny historie om hans ar hver gang er også genialt fundet på, understreger hvor gal han er :)


    Eneste ting jeg lige skulle vænne mig til var batmans stemme, jeg kan forstå at han laver sin stemme om så andre ikke genkender ham, men han taler også sådan med Alfred i en scene.
    Men det må være dragten der ændrer hans stemme ;)


    Hvis du ikke har set den endnu, Kom afsted! :D



    Det er det eneste sted jeg også syntes at CGI´en faldt igennem, det så lidt kunstigt ud, men det glemte jeg hurtigt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Eneste ting jeg lige skulle vænne mig til var batmans stemme, jeg kan forstå at han laver sin stemme om så andre ikke genkender ham, men han taler også sådan med Alfred i en scene.
    Men det må være dragten der ændrer hans stemme ;)


    Eller også er det fordi Bruce Wayne og Batman er to forskellige personer* ;)



    * I overført forstand naturligvis