The Dark Knight

  • Ingen quote slår

    Quote

    Let me get this straight. You think that your employer, one of the wealthiest, most powerful men in the world, is spending his nights running around the city beating criminals to a pulp with his bare hands. And your plan is to blackmail this person? Good luck.


    Jeg var flad af grin!

  • Bedste film jeg har set LÆNGE!


    Og heath er bare genial, den måde han griner på og slikkede sig om munden er fuldstændig crazy sejt!

    Asus P5K Pro - Q6600 - 3.19ghz - G19 - Razer Mamba
    6GB Corsair XMS PC6400 @ 930
    Asus 470GTX @650/1725
    Logitech Z5500 @ Yamaha center, Ultimate fronte
    Samsung BW226 22" <> Samsung SAMP2370 23" led
    Sony KDL-40EX501
    Playstation 3 80gb
    X-360 Elite
    Apple Iphone 4
    Sony DSLT A33

  • Fantastisk fantastisk film. Den lever op til hvad folk fortæller om den! Og Ledger er genial som jokeren. Ved ikke hvem der skulle kunne tage hans plads og leve op til den nu.. Måske Daniel Day Lewis. Han er one sick fuck!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    De skal droppe Jokeren nu, for INGEN vil kunne gøre eller ligne Heath Ledger


    Enig ! Heath gør det virkeligt SÅ godt som alle rygter siger. Jeg var dybt imponeret. De bliver nødt til at finde pingvinen frem igen :)) eller finde på noget andet.
    Jeg synes også at Bale gør det rigtig godt som skummel skummel helt - jeg ville fandme ikke rende ind i ham en sen aften hvis jeg ikke havde rent mel i posen :boxing:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Læste forleden, at Angelina Jolie gerne ville spille Cat Woman. Fair nok, tænkte jeg, men vi har måske set nok til netop denne skurk?


    Igår læste jeg så, at man overvejer Johny Depp som The Riddler, hvilket egentlig kunne gå hen at blive ganske interessant. Alligevel, så tror jeg det bliver svært at toppe Jim Carry på det område, men man tænkte jo nok det samme omkring Jokeren :crazyeyes:


    Men kort sagt, så ved jeg egentlig ikke, hvilken skurk, man har mest lyst til at opleve. Indtil videre nøjes jeg med at se frem til udgivelsen af denne film på Bluray :D

  • Fik den endeligt set igår, den var som jeg forventede top-dollar. Glæder mig ligesom Macimuz til at gense den på BD.


    Mine forhåbninger er bare at de holder kvaliteten i kommende film, for enten det eller lukke ballet nu.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg håber virkelig at Angelina Jolie skkulle spille cat woman i en seperat film om cat woman og ikke i en batman film, kvinden har jo aldrig lavet en god film og hvis hun skulle leve op tilThe Dark Knight og Batman Begins så skal hun jo spille 150% over evne.
    Depp kan måske gå an som skurk, men jeg syntes stadig at han er lidt blød i det, han er en rigtig god skuespiller, men det er sku ikke alle som kan spille skurk godt og samtidig så synte jeg også at The Riddler lugter lidt for meget af den gamle batman serie fra 60'erne den næsten batman film skulle jo nød
    dig komme til at se sådan her ud :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Jeg håber virkelig at Angelina Jolie skkulle spille cat woman i en seperat film om cat woman og ikke i en batman film, kvinden har jo aldrig lavet en god film og hvis hun skulle leve op tilThe Dark Knight og Batman Begins så skal hun jo spille 150% over evne.
    Depp kan måske gå an som skurk, men jeg syntes stadig at han er lidt blød i det, han er en rigtig god skuespiller, men det er sku ikke alle som kan spille skurk godt og samtidig så synte jeg også at The Riddler lugter lidt for meget af den gamle batman serie fra 60'erne den næsten batman film skulle jo nød
    dig komme til at se sådan her ud :)




    Der er også liiige en stor forskel på den nye Joker og den gamle joker. Ligesom der er himmelhvid forskel på The dark knight konceptet, og Tim Burtons Batman samt de efterfølgende film i den serie.
    The dark knight kom som teneserie i DK i midt 90'erne, men faldt ikke i danskernes smag og kun 5 numre blev udgivet. (dem har jeg selvfølgelig på hylden)
    Fortsætter de den nye serie i samme stil kan de ikke gå helt galt i byen. Om de så benytter pingvinen, catwoman eller The Riddler så skal det nok blive god underholdning.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Min frygt for den næste Batman film er så er de er så forhippet på at genoplive gamle skurke, at skurke som pingvinen og the riddler også bliver genoplivet, jeg syntes at både pingvinen & the riddler er nogle rimelig vattet skurke, det var de i bladene, den gamle batman serie og batman filmene i 90'erne.
    Hvis det stod til mig så skulle de komme med nogle helt nye skurke i stedet for at komme med gamle.

  • Jokeren har sgu da også altid været en stor Joke. Men det skal jeg da lige love for at Heath fik lavet om på, måske kunne Depp som nævnt gøre ham kunsten efter og give en af de gamle skurke nyt liv. Jeg har store håb og tiltro til de gamle skurke, men jeg må give dig ret i at det ville være frygteligt hvis de blev fremstillet lige så ringe som i de gamle serier og film.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Kunne være sejt med en ny Bane :D
    Døde han i 'Batman & Robin' eller blev han ''bare lille'' igen?


    Mig bekendt er han med på båden blandt fangerne ;)


    Håber ikke det er at afsløre for meget af filmen?

  • Ja det bliver spændende hvad den næste film vil indeholde af skurk, fordi Jokeren er helt udelukket jo, desværre.
    Og two face blev futtet hurtigt af, troede han overlevede til den næste film.
    Men der er jo så mange Batman skurke så der er nok at tage af, og skuespillere for den sags skyld. Men tror da bestemt at pingvinen er en mulig skurk i den næste film, men så længe de køre stilen videre skal det nok blive endnu en konge-film :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Det vrimler ikke ligefrem med spoiler advarsler herinde. :boxed:


    man er lidt ligesom selv ude om det et eller andet sted når det er en tråd om "The Dark Knight" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    man er lidt ligesom selv ude om det et eller andet sted når det er en tråd om "The Dark Knight" ;)


    Bare fordi det er en tråd om filmen betyder det da ikke at folk skal smide spoilers, og hvis det da endelig skal gøres, så kan det da ikke være så svært at gøre folk opmærksomme på det.

  • Nu synes jeg ikke at vi skal SPOILERS KOMMER NU! hver gang vi skriver noget om en film vi har set, eller diskutterer noget ud fra denne film.


    Det er jo trods alt en tråd om denne film, så det er jo klart den vil omhandle noget af hvad der foregår i filmen :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Mig bekendt er han med på båden blandt fangerne ;)


    Håber ikke det er at afsløre for meget af filmen?


    Har ikke set filmen endnu, så det skal jeg ikke kunne sige :crazyeyes:
    Synes ikke der er blevet smidt nogen spoilers i denne tråd endnu, andet end man vidste i forvejen.