Diablo III

• som i alle har hørt, kommer Diablo 3 og der er kommet en ny class (Witch Docter)
    jeg sad og så et interview, og så siger ham manden at der vil være 5 classes lige som i Diablo 2.
    så det vil jo sige at der er en class der er tager ud.

hvad for en class tror i det er som er blevet fjernet???

tror selv der er Necromanceren de fjerner, for i sidste akt i LOD siger ham der Necromaneren at han er en af de sidste. og så fordi Nicromaneren og den nye Witch Docter class minder så meget om hindanden.

Oprindeligt indlæg af MrFik
    som i alle har hørt, kommer Diablo 3 og der er kommet en ny class (Witch Docter)
    jeg sad og så et interview, og så siger ham manden at der vil være 5 classes lige som i Diablo 2.
    så det vil jo sige at der er en class der er tager ud.

hvad for en class tror i det er som er blevet fjernet???

tror selv der er Necromanceren de fjerner, for i sidste akt i LOD siger ham der Necromaneren at han er en af de sidste. og så fordi Nicromaneren og den nye Witch Docter class minder så meget om hindanden.

Tror at Paladin og Amazom bliver fra de gamle spil, og så en til ny class... resten ryger..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• håber ikke de fjerner necroen, han var min yndlingschar....50 skeletter og en fire golem, og så bare stå og fyre den der målsøgende satan afsted.....det kunne altid få serverne til at lagge :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Sorceress bliver det er helt hunrede. Kan eventuelt blive skiftet ud med en wizard class men no idea tror stadig sorceress bliver. Druid dør.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Nu har jeg lige sidet og set den 20 min hd video med gameplay og damn det ser nice ud.

Kan slet ikke vente. Eneste der kan ødelægge det nu er hvis de laver det til PTP shit.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Jeg er 99,999999% sikker på at det ikke bliver PTP

D3 kommer til at køre over battlenet som er gratis

Godt nok lover blizzard et nyt ofr forbedret battlenet, men tror ikke på at man skal betale for det.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Oprindeligt indlæg af Dropz
    Jeg er 99,999999% sikker på at det ikke bliver PTP

D3 kommer til at køre over battlenet som er gratis

Godt nok lover blizzard et nyt ofr forbedret battlenet, men tror ikke på at man skal betale for det.

Jeg vil heller ikke tro på det, men kan godt frygte det med den succes de har med WOW

• d3 sweet, havde jeg ikke lige opdaget der kom et nyt diablo, men det var sku også på tide, og ja bliver pænt sur hvis de kører wow stil med man skal betale for skidtet, med hensyn til karakter, så kan de sku skode dem allesammen undtagen barbarian, et grumt sværd eller mace i hverhånd og så double swing, så er det bare at løbe igennem actse indtil man skal klapse ham diablo en så han ryger tilbage til helvede :P

Oprindeligt indlæg af hfriis
    d3 sweet, havde jeg ikke lige opdaget der kom et nyt diablo, men det var sku også på tide, og ja bliver pænt sur hvis de kører wow stil med man skal betale for skidtet, med hensyn til karakter, så kan de sku skode dem allesammen undtagen barbarian, et grumt sværd eller mace i hverhånd og så double swing, så er det bare at løbe igennem actse indtil man skal klapse ham diablo en så han ryger tilbage til helvede :P

Faktisk ja... man er lidt træt af de gamle klasses fra D2... de måtte gerne lave et helt nyt sæt chars for min skyld :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• sad også líge og se den ingame film. ser sygt nice ud! og den nye class ser da også ret fed ud.

synes i ikke også at grafikken ser okay ud:) ?

Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

• ps er der nogen der har en realese date:D??

Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

Oprindeligt indlæg af Zucks
    ps er der nogen der har en realese date:D??

Hvis du læser faq så kan du se hvad blizzard har at sige om det :)

• En af mine venner og mig blev enige om 4 classes i alt nr. 5 har vi kun en teori om.

Barbarian og Witch doctor

Archer/Ranger/Amazon class en ranged class er næsten nødvendig

Så læste vi noget på diablo3's hjemmeside hvor de nævner noget med mage class.
    Så en mage/sorceress/wizard class kommer nok også.

Den sidste er uden tvivl en melee class om det er pala er jeg i tvivl om, nok nærmere en slags Dark Warrior. Men har ingen anelse.

Healer class tror og håber jeg ikke kommer, da det ikke er sindsygt nødvendigt. Der har heller ikke været nogen healer class før i Diablo universet.

Der har været et rygte om en Knight class, desværre ikke officielt og kun et rygte.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().