Diablo III

  • Hahahahaha!!! fedt billed!

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • På tide der kommer en 3'er. Den har jeg efterhånden ventet på i en stor procentdel af mit liv (bare rolig jeg har lavet andre ting i mellemtiden).


    Jeg tror ikke der kommer en chuck-class. De andre klasser vil jo komme til at ligne barbiedukker ved siden af, og han vil være uovervindelig.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109
    Jeg gennemførte lige d2 igår bare for at følge med :clap:


    Og selvom d2 er ekstremt dårlig grafik :boxed: kan man ikke lade være med at spille det :clap:


    Gameplay over grafik. Det grafiske kan trække ned ja, men det er vel selve spillet der tæller.

  • haha hold dog, op, med expansion er det jo knaldskarpt 600x800, ikk særlig grynet på en 19" eller derover ;), btw er ærgelig over de har givet barbarian langt hvidt fedtet skæg og hår, ligner jo hogan X(, synes han var sejerer skaldet med den lille hestehale.. :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    haha hold dog, op, med expansion er det jo knaldskarpt 600x800, ikk særlig grynet på en 19" eller derover ;), btw er ærgelig over de har givet barbarian langt hvidt fedtet skæg og hår, ligner jo hogan X(, synes han var sejerer skaldet med den lille hestehale.. :9xo


    Det er jo fordi han er jo 20 år ældre nu, så han skal jo se lidt "brugt" ud :9xo

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    haha hold dog, op, med expansion er det jo knaldskarpt 600x800, ikk særlig grynet på en 19" eller derover ;), btw er ærgelig over de har givet barbarian langt hvidt fedtet skæg og hår, ligner jo hogan X(, synes han var sejerer skaldet med den lille hestehale.. :9xo


    Har du LoD?
    Hvorsor satte du ikke bare opløsningen op til? Ser meget bedre ud tro mig.


    esc > options > video options > resolution.

  • ? sidste jeg havde det installeret var 600x800 max (ja med LoD), d2 alene er da kun 480x640, eller husker jeg helt galt?


    hint(det var pænt ironisk med det var knaldskarpt :9xo )

  • Jeg er også igang med at installere d2: LoD efter jeg havde set gameplay traileren..


    Kææft jeg kan ikke vente :clap:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg tror RAC har fat i noget.. Det skulle undre mig hvis de veg for meget fra opbygningen af chars i D2.


    5 classes:
    Melee
    Summoner
    Ranged
    Caster
    Hybrid (i stil med Paladin eller Druid fra D2)


    Men jeg ville blive uhyre skuffet hvis de "gemmer" flere af de gamle chars. Barbarian er ok, det er jo en klassiker, og han har også fået en omfattende skill-mæssig makeover ser det ud til i Gameplay-traileren. Men det ville da være sørgeligt hvis det bare er D2 med ny historie og grafik. Tror Blizzard har tænkt sig at forny det hele, ligesom de gjorde fra overgangen mellem D1 og D2, uden at ødelægge stemningen og følelsen ved spillet naturligvis.

  • classes:
    1. gidsel (all can use)
    2. admin (only admin can use)
    3. Super admin (only super admin can use)
    4. Game master (only game master can use)
    5. Blizzard (only blizzard team can use)


    også kan i nok regne ud hvilke magier:


    stikke af
    slave arbejde
    kick
    ban
    hæve alle penge på gidsel konto

  • Til alles orientering, så kan i gå ind på Diablo3.com og så se de nye chars.
    Meningen var at det skulle udkomme her i Juni 2009, men rygter siger at de har rykket det frem til 2010.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af StephanNielsen92
    Til alles orientering, så kan i gå ind på Diablo3.com og så se de nye chars.
    Meningen var at det skulle udkomme her i Juni 2009, men rygter siger at de har rykket det frem til 2010.


    Arrrghh...er de ude på at pine os? Det må være djævlens værk!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------