Hvad gør du for at holde dig i form?

• Hmm styrketræner 3 gange om ugen, dog har jeg været lidt doven nu her pga. varmen (lokalet bliver pænt varmt og der er ikke meget udluftning). Men jeg var igang idag og så en tur ude i solen bagefter = Det bringer sveden frem på panden.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Laver øvelser herhjemme med håndvægte, har et 30 minutters program, hver anden dag. Udover det cykler jeg i skole og løber en gang imellem. Så har vi idræt to gange om ugen i skolen og går ind og styrketræner med en ven en gang imellem, ca en gang om ugen.

• Ikke en pind udover de obligatoriske idrætstimer i skolen, og så noget bold i frikvarterene.
    Løb en overgang da jeg gik fodbold, men det faldt lige så stille fra eftersom interessen for fodbold lige så stille forsvandt.

• Jeg har kørt konkurrencecykling på højt plan, hvilket medfører en træningsmængde på 14-21 timer om ugen, dvs. 400-700 km. Jeg er dog blevet skadet og har droppet cyklingen, så nu er det bare lidt hyggecykling for sjov. Det bliver vel alligevel til 6-7 timer om ugen.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• Tager armbøjninger(dog ikke specielt mange)og cykler til skole hver dag. Jeg går til Basketball og jeg cykler ned i byen hver dag(dog ikke specielt langt 8 til 9 Km. frem og tilbage. men skal op af en mindre bakke vejen hjem :ohmy: )

I øvrigt har jeg idræt 1 gang om ugen men det er bare lidt fodbold X((som jeg hader)

-FredeK

• Jeg spiser formkage!

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Jeg spiser både formkage og drikker en masse øl. :dance:

Eller... Jeg gør faktisk ikke rigtig noget for at holde mig i form. tager nogle lange (synes jeg selv) gåture eller cykelture især i weekenderne. Men ellers ikke rigtigt noget... slet ikke nok i hvert fald. :O

Oprindeligt indlæg af DXC
    Har et meget fysisk arbejde, plus jeg prøver at løbe 6-7km hver aften.. men som regel bliver det kun til hver anden aften :) ..

Også sundest for kroppen ;)

Selv prøver jeg at komme i motionscenteret 2-3 gange i ugen, hvilket suppleres med 2 løbeture om ugen.

Kontorjob hjælper ikke på vægten og formen :ph34r: Dog har vi heldigvis en ret sund kantineordning på min arbejdsplads.

• Tja de sidste 1½-2 måneder har jeg løbet 4-6km godt hver eneste dag (slog op med min forlovet så måtte bare ud og stresse af).

Ellers løber jeg gerne en 10-15km på rullesskøjter og spiller badminton og fodbold og hmm spiller computer :finger:

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Rettet 2 gange, sidst af jK^ ().

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Jeg cykler 15-16 km alle hverdage også kører jeg motocross som nok er en af de mest hårde former for sport men kan dyrke det kræver virkelig at man har kontion til det.

LOL :))

• Tjah.. Ikke en hujende fis .. :) Det sker bare af sig selv. Jeg spiser rigeligt med slik og drikker masser cola. Min krop er slank og er muskuløs ;) Jeg elsker bare min krop :P Ellers cykler jeg lidt nogle gange og laver ting for min far. Det kan godt være lidt hårdt ;P Og går på en spejder efterskole. Der laver man dog også lidt :) Hehe

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Styrketræning et par gange i ugen.

Og så spiller jeg håndbold. Ellers går jeg tit rundt, og er på stranden om sommeren. Kan ikke dyrke nogen hårdere form for motion om sommeren, da jeg har høfeber og græs allergi :( MEGA NEDERN!

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Styrketræning et par gange i ugen.

Og så spiller jeg håndbold. Ellers går jeg tit rundt, og er på stranden om sommeren. Kan ikke dyrke nogen hårdere form for motion om sommeren, da jeg har høfeber og græs allergi :( MEGA NEDERN!

Har også græs allergi.

Har altid skide ondt i øjnene :boxed: helt røde øjne.!

Oprindeligt indlæg af Spixe
    Tjah.. Ikke en hujende fis .. :) Det sker bare af sig selv. Jeg spiser rigeligt med slik og drikker masser cola. Min krop er slank og er muskuløs ;) Jeg elsker bare min krop :P Ellers cykler jeg lidt nogle gange og laver ting for min far. Det kan godt være lidt hårdt ;P Og går på en spejder efterskole. Der laver man dog også lidt :) Hehe

Så heldige er vi desværre ikke alle sammen. :rolleyes: