Juleønsker V.2.008

  • Ja, som overskriften siger, og så vi støder ind i hvert år - julegaver.
    Vi nærmer os jo tiden hvor julegaverne skal vælges - og ikk langt fra købes. Så kommer det storespørgsmål.. hvad skal man ønske sig?..


    og ja.. jeg vil da gerne vide hvad i ønsker jer i år.. hvis i ikk kan komme på særlig meget gør det ikk noget, i kan bare opdatere listen som i kommer på ting..


    Jeg vil da gerne ligge ud med min liste ind til videre.


    - Pung/kortholder
    - Zippo lighter
    - Parfume (evt. Hugo Boss XY)
    - Logitech VX Revolution

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Vi har d. 29 oktober i dag, det er sgu ikke ligefrem fordi julen ligger lige om hjørnet, ihvertfald ikke i min bog.
    Men derfor kan man jo stadig godt have gjort sig nogle tanker om evt. ønsker.


    - Guitar pedal
    - Nyt headset
    - DiNovo Edge keyboard
    - Spejlrefleks kamera
    - Noget nyt kluns

  • der er under 2 måneder til juleaften falder.. så jeg synes bestemt ikk det er for tidligt at tænke på det..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg starter altid tidligt med min ønskeseddel sådan at jeg ikke glemmer noget.


    Logitech G51 Speakers.


    CA SCAR, Heavy


    Waring Blender.


    Arctic Monkeys - Favorite Worst Nightmare


    Carpark North - Grateful


    Dizzy Mizz Lizzy - Rotator


    Kashmir - The Good Life


    Flammen Og Citronen


    Saitek Cyborg keyboard


    Fotostativ


    Apple Ipod Touch 32 GB


    Backgammon


    Dexter Sæson 1.


    Las Vegas Sæson 1.


    Creative Fatal1ty USB Gaming Headset HS-1000


    Min. 20" Fladskærms TV.


    HTC Touch Diamond


    Guns N' Roses - Live Era '87-'93


    Lost Sæson 4


    Badminton Tøj



    Det skal siges at de mere dyre ting ikke er noget jeg forventer at få men bare sådan jeg kan huske hvad jeg vil have til senere man kan kalde det for en heltårs ønskeseddel:D

  • hmm.


    Nu har jeg kommet til at købe alle de ting jeg manglede her efter efterårsferien. Så jeg er lidt på bar bund. Men tror bare jeg skal ha' ønsket mig en masse tøj.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg ønsker mig ikke noget. Hvis der noget jeg vil have, så skal jeg nok selv købe det.


    Julegaver er til børn. Julen er børnenes højtid.


    Hvis man er barn og ikke ved hvad man ønsker sig, så er der jo tydeligvis ikke noget man brænder for at få ... og så skal man jo ikke have nogen julegave ... eller også må man jo bare blive glad for det man får.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg ønsker mig ikke noget. Hvis der noget jeg vil have, så skal jeg nok selv købe det.


    Julegaver er til børn. Julen er børnenes højtid.


    Hvis man er barn og ikke ved hvad man ønsker sig, så er der jo tydeligvis ikke noget man brænder for at få ... og så skal man jo ikke have nogen julegave ... eller også må man jo bare blive glad for det man får.


    Tydeligvis tweak.dk's Grinch.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Indtil videre:


    - Computerskærm, widescreen, min. 22”
    - Kortholder (Lille metalæske)
    - Skjorter, både kort- og langærmet, gerne nålestribede eller ensfarvede, mørke eller blå.
    - Pokersæt med 11,5grams chips, min. 300 chips.
    - “Zipper” trøje, altså med lynlås. Gerne Carhartt. Mørk, uden mønster o.lign.
    - Streetwear trøjer og bukser – (http://www.streetammo.dk osv)
    - Dufte – Giorgio Armani - Aqua di Giò og Hugo Boss – Dark Blue
    - The Office dvd’er (Sæson 1,2,3 og 4)
    - Batman – The Dark Knight dvd
    - Ekstern harddisk til computer – USB tilslutning, min. 200gb
    - Enkelt sølvarmbånd – 20 cm i længden. Ikke for bredt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Nope, han er inde på noget af det rigtige. Ønskerne bare fra ungerne i familien bliver vildere og vildere hvert år.
    Det eneste jeg ønsker mig til jul er en tidlig vagt hvis jeg skal på arbejde.


    Tror ikke helt det var det han skrev :D men hva faen.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • CoD: World at War (PC)
    7900 GS (til et gammelt dyr)
    4 GB 667mhz
    Et skuretrækker sæt.
    Zykon K2 Keyboard (Det skal sgu prøves!)


    Det var det indtil videre... Hvis jeg ikke får købt noget af det undervejs. Det er måske også lidt tidligt når der er ca. 2 måneder endnu, hehe.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

    Rettet 2 gange, sidst af pingomann ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg ønsker mig ikke noget. Hvis der noget jeg vil have, så skal jeg nok selv købe det.


    Julegaver er til børn. Julen er børnenes højtid.


    Hvis man er barn og ikke ved hvad man ønsker sig, så er der jo tydeligvis ikke noget man brænder for at få ... og så skal man jo ikke have nogen julegave ... eller også må man jo bare blive glad for det man får.


    hm - En der skal holde Jul alene måske ?..


    Julen er da netop den aften på året de fleste danskere kan ligge alt stress og jag på hylden og glæde sine nærmeste og gode venner med en gave som man ved de bliver glad for .. I min verden er juleaften til for alle aldre.


    Det øjeblik hvor barnet åbner pakken og man kan se i deres øjne at de bare tænker "YES!!" Det kan slet ikke købes for penge. ( eller det kan det jo så godt :)) ) Men sådan tænker de små sjæle ikke.,

    Man kan give sin kæreste en pakke som et bevis/hentydning til noget. Der er så mange muligheder for at glæde andre mennesker .. Hvorfor så ikke gøre det ?..


    Tag dig dog sammen og vær en smule positiv istedet for at ødelægge stemningen, ?...


    Du har da tydeligvis ikke nogen børn ..

  • chancen er lille.. og tvivler.. men det er os noget af det jeg ønsker mig.. men tror bare jeg lader være med at skrive det på seddellen.. :D

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har ikke så meget indtil videre, men det kommer :D!


    American Crew – citrus mint
    Numb3rs, dvd-boks.
    Abonnement på Bil Magasinet
    Underbukser fra ”Tiger of Sweden” og ”Samsøe & Samsøe” str. L
    Pullover/strikketrøje i mørke og grå nuancer, str. M/L, evt. fra Minimum
    Cocoon vaser, sorte
    Ipod docking station fra Bose
    MSI Wind
    Softshell fra Peak
    Armbåndsur med læderrem, evt. fra Skagen Danmark

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • en ny kontorstol, så jeg glad


    Bare den dyreste tak :finger:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg ønsker mig ikke noget. Hvis der noget jeg vil have, så skal jeg nok selv købe det.


    Julegaver er til børn. Julen er børnenes højtid.


    Hvis man er barn og ikke ved hvad man ønsker sig, så er der jo tydeligvis ikke noget man brænder for at få ... og så skal man jo ikke have nogen julegave ... eller også må man jo bare blive glad for det man får.


    Julen er hvad man gør den til.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Julen er hvad man gør den til.


    Sådan er det jo med alt.


    Efterårsferien er hvad man gør den til.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe