Indlæg af Sunz

    Hey, Jeg flyttede for noget tid siden. hvor jeg flyttede min ps med og ville bruge den på et IKKE Hd Ready Tv.. Skærmen var sort. dette var inden jeg fandt ud af hvordan jeg resettede den. Jeg fik mit gamle HD tv tilbage.. Og satte det på samme måde som da jeg tog det fra..
    Nu er det UMULIGT for mig at skifte opløsning. til trods for utal af reset og førsøg. både manuelt og automatisk.
    Jeg kan KUN køre 578p nu.. Pisser mig grænseløst af.
    Nogen der kender til lignede problem eller ved hvad fanden jeg kan gøre.. ? Har slet ikk pillet ved mit tv og dets instillinger.
    Har opdateret systemet og alt
    HEEEELP
    Mvh
    <<----

    Hejsa!!
    Har nu fulgt div tråde herinde, synes nu ikk jeg blev klogere, da nogle siger et, andre andet.


    Computeren skal kunne trække de nyeste spil, så som wow Sc2 osv osv. gerne ved max opløsning.


    Men det jeg mangler er


    Kabinet. Midi.
    Bundkort.
    Cpu.
    Ram.
    Grafikkort.
    Strømforsyning.
    Win7 skal includere i de 7500


    Hvis muligt, Harddisk til at have windows kørende på


    Håber der er en eller flere de kan afhjælpe mit problem.


    Mvh
    <----

    Hey har et problem. har sat mit gamle eller 3år gamle webcam til.
    Det eneste problem, de drives som er på creatives hjemme side, er til Vista
    Jeg køre windows 7.
    Og kan ikk få det til at virke
    Nogen der kender noget til hvad man kan gøre.
    Mvh
    <<<<-------

    Hejsa!!


    Har lige et spørgsmål


    Fik lige Win7 Opgradering i gave igår.
    Spørgsmålet er nu. den siger det er opgradering fra Vista til Win7
    Hvad så når jeg har installeret win7 første gang. og senere hen skal geninstallere maskinen?
    Kræver det så at jeg ligger vista ind igen og derefter ligger win7 på igen?


    Mvh
    <<----

    En Lille opdatering:
    Har idag forsøgt mig med en ny installation af win7
    Under installationen, kommer jeg til hvor jeg vil ligge windows.
    Og ser at mit forsvunde drev stadig er der, samt indhold derpå.
    Vælger at ligge Win7 på samme plads som jeg gjorde i aftes, og med samme resualtat.
    Det kan ikk findet i windows.
    Bios kan godt finde den hd. Jeg har søgt i de enkelte forums. Samt Googlet en del efter det.
    Bios har jeg også prøvet at reset, uden held
    Min bøn


    Der må være en der kender til dette.. Der er så mange kloge herinde


    Mvh
    <---

    Hey


    Sidder her med et lille problem.
    Win7 kan ikke finde min ene harddisk
    Prøvede at gå igennem installationen igen, for at se om den fandt den den vej.
    Det gjorde den.
    Vidste den ganske rigtigt
    Nu sidder jeg i windows, og kan ikke se den.
    Nogen der kender noget til det, hvordan jeg finder den?
    Mvh
    <---

    Bilka.. Jamen kan du gå hen til en bilka medarbejder at spørge til råds.. NEJ.. Det samme som Aldi der kalder et kabinet for harddisk. Derved mister folk tiltroen til at dem der hjælper i den givende butik. Samt til varen de vil købe..


    Hvem ville ikke føle sig snydt, at de har læst et sted at, du mangler plads på din harddisk, og går over i Aldi i god tro, for nu skal de have en ny og bedre harddisk.. SNYDT..


    Nå tilbage til emnet..


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices....Area=&Soegeord=


    Var faktisk i den stil de havde.. Nogen der kender til hvor godt sådan et er?


    Og hvad med mus?

    Tror ikke i er helt klar over hvad jeg mener med et godt gamer keyboard.


    Det er hvor Fx E/D/S/F samt 1-2-3-4-5-6-7-8-9, alle taster ligger inden for en finger bevægelse..


    dvs 1 og 2 tasten ligger over hinanden, osv.
    Ved siden af den speciale udforming ligger tasteturet som normalt.. Det er ikke fordi det gør tasteturet længere eller noget


    Slet ingen der kender til sådanne Keyboards?

    Hey


    Leder efter et Gamer keyboard, så et i Bilka den anden dag.. samt en gamer mus der..
    Vil da høre om der er andre gode Keyboards + Mus.. ?
    da man jo ikk har meget tiltro til Bilka..


    Nogen der kender til den slags?


    Mvh


    <<-------

    Efter at være at have været ude og købe nyt batt til Mobo samt sat det i, er problemet ikke løst. :( andre forslag? Har selvfølelig prøvet om nogen ledninger var løse.


    Kan det være at jeg for en lille uge siden tog strømmen herhjemme.. uden at have slukket for psu bagpå inden..??

    Den er max 2år gammel, og har aldrig oplevet at Batt skulle gå flads. Men kan jo være. Bios har jeg kun efterfølgene været inde og Load Opti. default, Som jeg har læst skulle gøre, at bios går tilbage til da den virkede optimalt.
    Men Hvis det nu er batt, Så burde den vel SLET ikk kunne starte?
    Og vel heller ikk kunne holde sig igang, når den kommer igang?
    HVis batt er problemet.. hvor skaffer man så et nyt? regner ikke med at man bare kan gå ned til den lokale Urmager og få et?

    Jeg sidder her, og har en kæmpe problem. Min stationær.
    Når jeg starter min comp går der 1-2-3 sek, så slukker den. Dette blir ved med at gentage sig, små 10 gange, før den så kommer i sving.
    Hvorefter jeg så skal enten trykke F1 for at komme videre, eller trykke DEL for at komme i bios


    Skal siges at dette er IKKE inde i windows den gør det, men helt fra start af comp.
    Og når den så endelig kommer i sving, er der intet med den


    Hvor Kan det være?
    Kan det være det Batt på bundkortet der evt aflader, eller hvad fanden skyldes det?


    Håber nogen her har haft prøvet den slags


    Mvh
    <----

    Nu er jeg typen der ikk farer ind på div sider og blir bombet med bras.. men synes ofte min spybot samt ad-aware finder noget.. ikk sikkert det er noget der betyder noget.. men kigger bare efter noget som er godt.. Som det kan ses, er folk meget uenige om hvad der er bedst..
    Kaspersky går så meget igen kan jeg se..

    Free or not, betyder ikk det store.. Vil bare gerne vide, hvad i kan anbefale.. Må gerne kunne beskytte mod div ting.. spyware virus osv.. mcafee bruger min vens firma.. men ved ikk.. derfor jeg må høre ad

    Hey
    Sidder og fundere over hvilke AV jeg skal vælge.. Lige nu bruger jeg Ad-aware08 samt spy bot... Har ind til nu ikk haft de store problemer med virus.. Men søger efter det bedste..
    Nogen forslag til et godt et..


    Mvh
    <---