Indlæg af Sunz

    Har her lvet en liste..


    Hvis I vil kigge på det.. evt udskifte noget hvis det er..


    Sherm

    Hvad med


    GFX: 8800GTS 640mb


    HVem har produceret det?


    Samt:


    HDD: 74GB wd raptor til windows samt vigtige dokumenter ..og smid evt 2*3200KS i raid0 til programmer osv


    Beskriv lidt nærmere omkring den hd eller de?

    Okay kigger lige nu på Cpu.. HVad or forskellen på


    Core 2 Duo 3 GHz / Socket 775 / 1333 MHz / 4 MB L2 / 72 °C / Intel Boxed


    Og


    Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz


    Due.. vil jeg mene er 2...


    Quad er 3..


    Men hvad er forskellen?

    Regner ikk med at den skal clockes...
    1680x1050


    Men da jeg muligvis skal have ny skærm. Må den gerne kunne klare en del...


    Ang Cpu... Gerne uden "In a box" set.. Så med en anden støjsvag blæser til..

    Hey!!
    Kan det virkelig passe at ingen kan hjælpe mig med den opgave?
    Drejer sig om 5 dele ikk en komplet.. til 9-10k Så der er jo masser at lege med og sætte sammen af..


    Vil ikk næøjes her.. Vil ha noget der sparker!!


    Sherm

    Hey all...


    Jeg skal til at bygge mig en ny pc.. har ikk haft tid og overskud til at holde mig opdateret i små 3 år..
    Så har brug for nogle råd..


    Skal bruge:
    Bundkort
    CPU
    Ram
    hurtig HD til windows.
    Grafikkort


    Alt sammen må gerne koste en 9-10.000,-


    Resten har jeg..


    Den skal virkelig sparke røv.. I såvel spil som programmer.. "photoshop osv."


    Regner med at køre Xp til der kommer en Sp1 udgave a Vista..


    Håber i har nogle råd og hjælp til mig..


    Mvh en gammel ræv

    hehe Nej gør mig ikk i den slags med OC..
    Ej heller nogle speciele spil.. Men ved fra C&C kræver det en del.. da man jo skal have alle detaljer med.. Skal bare være en der ikk går af marked inden for det første 1år.. og som kan stadig trækker max graffik på alle spil om 1år...

    Xp til at starte med.. Vista senere når de får klaret alle de fejl og mangler der er..
    Ang det med de programmer.. har bare en anelse om at alt mere eller mindre skal stemme overens.. så ikk noget halter efter.. Men sagde også bare.. gerne 4gb ikk et must :)


    Mvh Kim

    :DHejsa!!
    Det er efterhånder 3 år siden jeg var ude og kigge efter ny pc.. Så er lidt i vildrede ang Køb af ny maskine.. Mit Budget er 9-10.000 og skl faktisk bare bruge ganske få dele.. da jeg kan genbruge en del af det gamle..
    Mangler:
    Bundkort
    Cpu
    Ram "Gerne 4gb"
    Grafikkort
    Harddisk "til at køre windows på.. så gerne en Ultra hurtig... Gør ikk noget den måske er på 36gb"


    Håber i vil tage tiden til at hjælpe mig.. Har kigget lidt på forumet, men har ikk kunne finde noge håbor det ikk indeholdt mere eller mindre det hele...


    husk på.. den skal bruges til gaming.. så må gerne være en der seriøst sparker..


    Mvh Kim :D