Indlæg af Sunz

    Hej


    jeg har et problem, havde lige formateret min comp, og geninstallere. Jeg kommer til hvor jeg skal skrive produktnøgle.
    Jeg tastede forkert 1 gang.. Jeg rettede det og er sikker på at jeg tastede rigtigt denne gang. Nu bliver den ved med at sige produktnøgle ikke gyldig. Det er den selv samme nøgle jeg altid har brugt. Og windows er orginalt.


    Nogen der kender noget til det??
    Mvh
    Kim

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Så komplett er et dårligt sted fordi din bror købte en computer han kunne skræddersy? Det giver ikke rigtig mening. Desuden har jeg hørt mange tale rosende om Komplett og har også selv kun gode oplevelser med dem.


    Anders


    Har på intet tidspunkt sagt det var et dårligt sted.
    Spurgte blot til om man kunne sy en der mindede meget om visions comp der var 45dages leveringstid på

    Mange tak hehe :)
    Tænkte på LMMO
    Komplett er et dårligt sted at købe en bærbar? min bror købte en stationær derinde, der kunne han også skrædersy sin comp


    Men spørgsmålet er så om man kan gøre det samme med bærbare
    Så den får mere eller mindre samme hardware som den Vision

    LMMO


    Og hvis du skulle vælge en af de nævnte?
    Synes det er blevet meget svært at finde rundt i.


    Lad os antage at jeg skal have en der er hurtig til programmer som måske ikke vil være den bedste spillecomputer?
    Men skal være super hurtig til at køre div programmer og windows bare skal være 110% iorden og lyn hurtigt osv.

    LmmO:
    Hey


    Det vigtigste er jeg kommer af med klodsen, og får noget jeg bare kan pakke sammen og sætte væk nemt. Da den primært vil stå hjemme ved mig selv, vil det ikke være nødvendigt at den holder Batt. i lang tid.
    Den må jo stadig gerne kunne trække lidt tunge spil.
    Som sagt vil mit Budget ligge på 7-9k MAX


    Så hvis du har nogle forslag
    Må du meget gerne indfri dem :)

    Hey alle i kloge tweakers :)


    Som overskriften siger har også denne tråd noget med bærbare computere at gøre.


    Kunne godt tænke mig at vide om dells Alienware M11x virkelig er så god som jeg har fået indtryk af via div reklamer for dem, kontra andre bærbare, eller betaler man mere for mærket?


    Leder efter en der er lynhurtig til div programmer, den må stadig gerne kunne trække lidt spil. BF2 MOH osv.


    Mit budget ligger på 8-9000kr


    Årsagen til jeg vælger bærbar kontra stationær, er at jeg bor lige PT i en 1vær sammen med kæresten, så det kræver at jeg bare kan sætte den væk når der er brug for lidt extra plads


    Håber der vil komme en masse indlæg


    Mvh


    Kim


    Altså jeg går ind i Skræminstillinger/Video output indstillinger/HDMI/Automatisk eller brugerdefineret.
    Så siger Tvet: Kan ikke vise Videotilstanden. Og der har INTET problem været før.
    INGEN der har nogen andelse om hvad det evt kan være?