Indlæg af Sunz

    Da vi lige har købt hus, og fået stofas 50/50 skal jeg have en router der kan trække op til de 50mbit ( hvis muligt ).
    Har testet hastigheden på min mobil. Den er ca 20download og upload, med den gamle router vi har lånt.
    Kan i anbefale noget?
    Der er åbnings tilbud på tp link archer c3200 til 995. I power
    Læste kort om den og kunne forstå at den er temmelig advanced.


    Den skal blot kunne trække at man sidder på viaplay samt spiller på nettet. Dertil skal den kunne give fuldt signal på 140kvm.


    Nå nok snak fra mig.
    Nogen der kan hjælpe.
    På forhånd tak :)

    Hey som overskriften siger har jeg et spørgsmål :)


    Da min bror har sat mig til opgave at skaffe/finde ham en bærbar som han både skal kunne bruge til alm behov, ikke noget med programmer eller andet.


    Det eneste krav han havde var lyn hurtigt windows navigering.
    Ligeledes må den godt kunne trække div spil. Så som BF3 og andre 1st person. Ved ikke lige hvad det kræves for simcity. Men det skal den også kunne trække super nemt.


    Hans pris ide er omkring de 9k


    Nogen der har nogle forslag?
    Hvad skal jeg gå efter?


    Håber at der er 1 eller flere der vil komme med indput :)
    Med venlig hilsen
    <<<<------ :) :)

    Jeg skal have i tankerne at her hvor vi bor nu, bor vi nok max 3-6mdr. Og derefter flytter vi på landet. Har undersøgt yousee. De har ikke mulighed for at dække der. Så skal enten være over tlf stikket eller mobilt. Mobilt er godt da kæresten så derved vil kunne få net på hendes job, uden at skulle bruge sin tlf til det. Men på den andne side skal det heller ikke være lort.
    Har kigget på telenor og 3. Begge siger de yder op til 16mbit. Men her hvor vi bor nu havde jeg for 2år siden 3 på prøve og det var lort, da den skulle igennem betonvægge. Men ting kan have ændret sig. skal ikke kunne sige

    Hey, tak for svaret..
    Det med strømmen har INTET at sige, da hun altid har den sat i kontakten. Da hun bruger den på sit job. Og der er ikke brug for at den holder strøm :)

    Hey, da kæresten samt jeg selv skal bruge noget mobilt bredbånd. Vil jeg høre jeres forskellige oplevelser omkring disse.. Er selv lidt på bar bund..


    Pt har vi Dansknet. Hvilket jeg er YDERST utilfreds med. SÅ ustabilt. Med mobilt bredbånd vil det gøre det nemmere at transpotere rundt, men ved også at signalet sikkert er dårligt da det er i betonbygninger vi bor i.


    Men hvilken oplevelser har i med div mobile bredbånd? Bor i Randers, og der går nok ikke lang tid før vi flytter ca 16km ud af byen, så ved ikke om mobilt bredbånd er løsningen.



    Ellers hvilket Internet selvskab bruger i som IF jer er super.


    Alle imputs modtages gerne


    Mvh


    Kim

    Hey




    Da jeg er blevet sat på opgave at skaffe en bærbar til min kæreste til max 3k, sætter det en stopper for mig..


    Nu regner jeg med at smutte i Elgiganten i morgen.




    Har lidt kig på denne:


    http://www.elgiganten.dk/produ…e-11-6-laptop-ao722-c62kk


    Samt denne:


    http://www.elgiganten.dk/produ…mputer-eme443-e302g32mikk




    Hvad jeg bygger min begundelse ved jeg faktisk ikke. Om dataerne er okay, ved jeg heller ikke.. Derfor jeg spørg jer. Da det er flere år siden jeg sidst har rodet med det.


    Den skal primær bruges til at Facebook. Gerne kunne trække office, win 7 osv..stort set ikke andet. Skal heller ikke være sløv som bare fanden.


    Prisen er sat til max 3k.


    Kan i evt hjælpe med andre? helst fra elgiganten, da jeg ikke orker at skulle vente på fragt osv :)


    Ellers prøv at smide links fra andre bærbars fra andre sider, fx komplet osv.




    Mvh


    Kim

    OPdate opdate..


    Som lovet ville jeg skrive tilbage når jeg havde fundet problemet.. Da HerrMansen kom med et super forslag forsøgte jeg, med at låne et kabel af en kollega som vr købt i Hifi klubben.. Og vupti, så kunne jeg lige med et køre meget bedre opløsning end hidtil. og nu står billedet knivskarpt.


    Så afsted med mig og købte et kabel i Hifi klubben...


    Tak for det råd. :)

    mange tak for svaret, vil jeg forsøge mig med, men underligt at det lige med et skulle være stået af. eller andet. men tak for svaret, vender lige tilbage med et svar om det virkede

    Hej jeg har et problem, når jeg skal se film eller spille, og tænder min ps, siger mit tv at video tilstanden ikke kan vises. ved at rykke lidt i hdmi kablet bagi kommer billedet frem. kan så kun kører i laveste opløsning. prøver jeg andet. siger mit tv at video tilstanden ikke kan vises. når jeg så ser film i laveste opløsning, eller spiller, kan der komme sort skærm, i ca 2sek, så kommer der billed på igen. har prøvet at reset min ps, men har ikke hjulpet.
    kan jeg være så heldig at mit kabel er gået i stykker, eller kan det være mit tv, eller måske min ps. alle muligheder er der jo. idet jeg jo heller ikke kan skifte opløsning


    mvh Kim

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen


    Jeg håber da heller ikke den var rettet mod mig - jeg henviste bare bassemand til reglerne. Håber at du får det til at virke når du kommer ind i Windows. :9xo


    Var det skam ikke :) og misfortolkede så dit svar :)


    Men tåbeligt, lader til at årsagen til alt dette, er fordi at den version jeg har er en opgradering fra vista til win7. Så lader ikke til at man kan formatere den som det passer en, Dvs at de tvinger mig til at installere Vista og derefter installere win7?
    Kan det passe at det er sådan? at den gave min kæreste gav mig som kostede 700+- i sin tid, er lige til at smide ud nu? Til trods for at ham der solgte hende den sagde at den opgradering sagens kunne bruges til senere brug af geninstallering af windows?


    Når jeg går ind og vil aktivere produkt nøglen, Den skriver
    "Tjenesten softwarelicensering konstaterede, at den angivende produktnøgle kun kan bruges til opgradering og ikke til nye installationer"
    Det er det mest tåbelige og det mest latterlige lort jeg EVER har hørt, så tvinger microsoft folk til at købe en ny version af windows hvis de kunne geninstallere


    Nogen der kender til dette ?

    Hvor er folk dog dumme at høre på. Hvad er det folk ikke forstår i at jeg siger
    at dette ikke er en kopi.


    Lol var ikke klar over at man kunne springe det over. Efter som jeg allerede har registreret det. Skal man så igen?

    Jeg kan ikke engang komme til at formatere den. Den går direkte hen til at vil have produkt nøglen. Selvom jeg har sat den til at boot fra cd. Og nøglen er ikke brugt på andre maskiner