Indlæg af Sunz

    Hey
    For et ½ år siden købte jeg Dwa-140 Efter en tråd jeg havde lavet herinde , om valg af netværk..
    Købte dertil også En router af d-link "dir-655"..
    Når jeg sætter min adapter til.. kommer jeg godt nok på nettet.. men efter noget tid "10min ca" Ryger jeg af nettet.. Blir ved med at gentage sig..Trækker jeg netværkskabel fra router til Comp er der intet problem..
    Min bærbar kører trådløst, og oplever helller ikk problemer. Så er kommet frem til at det må være den adapter?
    Har så kigget på D-links Hp.. Hvor jeg derfra læste at jeg kunne gå ind i wireless Setup og sætte Channel wicth Auto 20/40mhz (istedet for den stod til 20mhz)


    har så heller ikk hjulpet..


    Så er det jeg håber der sidder et virkelig klogt hoved, der ved noget, som kan komme med forslag..


    Så hjælp gerne


    Mvh
    Mig

    Hey...
    Har siddet og kigget efter tråde der minder om mit spørgsmål.. så ikk man lyder som en der ikk har undersøgt det..


    Men kigger efter en Ekstern Hdd.. Har kigget på edbpriser, omkring hvad folk synes af valg.. men ser ikk noget direkte svar på det jeg søger


    Nogen her der har kendskab til Eksterne Hddér.. Af valg osv.. Størrelse: 500gb+ Så må prisen komme derefter...
    På Forhånd tak


    Mvh <--

    Hey.. har et problem.. Når jeg afspiller en dvd film på min bærbar, og bruger MP.. Så blir filmen afspillet i blåt.. NOgen der ved hvad det kan være.. Lige meget hvlket program jeg har brugt til at afspille med, bliver filmen vist i blåt..


    Nogen der kender noget til den slags??


    PÅ forhånd takker


    Kim

    Hey..
    Kunne godt tænke mig at vide hvilket program i bruger til at lave dvd covers.. Har Canons aget program "Easy-PhotoPrint" Men der kan jeg ikk justere Størrelsen..der er faste Mål...


    Nogen der har nogle bud på nemme enkelt programmer?


    Mvh Kim

    Er der SLet ingen der kender til det problem..


    Evt lave en en guide og liste over hvordan man updatere alt.. Men burde vel ikk være det..
    eller det er det mig der er helt gal på den

    Nu har jeg opdateret routeren.. og problemet er det stadig.. Virker som om at den løber tør for data.. Og 1-2 sek senere kommer.. Nu har jeg hørt så godt om den router.. men Må sige jeg ikk har oplevet noget vildt imponerende endnu!!


    Nogen der ved noget om hvad det evt kan skyldes?

    Hejsa!! Lavede en note on køb af router...


    Mit valg faldt på D-Link DIR-655.. Nemt og brugervenligt..


    Men oplever at når jeg spiller.."trykker en tas, går der lidt tid inden den starter med at udføre det den skal.. Men det er Kun af og til.. "
    Maskinen har ikk haft problemer med det før.. Og har det heller ik hvis jeg Bruger kabel..


    Men mit spørgsmål er så.. Nogen der ved om det kan være jeg mangler en update..


    Har hentet en update til netop den router..Men så kom jeg så heller ikk meget længere.. Da jeg ikk ved hvad jeg skal gøre med den fil jeg har pakket ud..


    Filen er en Bin-fil


    Nogen der kan sige hvordan pokker man opdater den?


    Mvh <<

    Hejsa!!
    Da jeg er GODT træt af de Meter lange kabler der farer rundt om ørene på en efterhånden pga Nettet..
    Vil jeg nu spørge jer til råds, ang trådløs router+tilbehør...


    Hvad kan i anbefale.. som være noget godt, hvad jeg skal holde mig fra osv.. Prisen vil jeg mene er en 700-1000 eller noget.. aner ikk hvad priserne er for noget der virker..


    Da det er en ejendom, jeg bor i af Mursten, osv.. Ved jeg ikk om det spiller ind nogen steder.. Samt sikkerheden SKAL være i top.. Gider ik nogen Leecher fra mig..


    Håber i gider komme med nogle råd osv..


    Mvh

    hejsa!!


    jeg har et kæmpe problem.. har lige købt helt nye dele til min comp.... starter min maskine.. og den siger "no signal" samt at jeg skal checke kabel.. er done.. endda købt dvi kabel til..

    nogen der ved eller kan se ud fra dette om der er noget der ikk passer sammen


    Cpu 775 Core2 Quad Q6600 2,4ghz.. Fsb 1065 2x4mb


    Vga PCi-e 640mb geforce 8800 GTS


    RAM Cellschock 2x1gb


    Mobo IP35 mb 775 abit ip35 4xddr2 3xpcie ata sata lyd


    Håber i ved eler har hørt noget.. For den vil slet ikk starte på :(


    Bitter når man lige har ofter 7k på det


    Mvh Sherm

    Don.. Lyder sq fint tager et kig på det.. Men altså.. hvis cpuén er quad.. Men mobo er due.. så hænger det vel ikk sammen?
    Kiggede på det.. og kunne ikk finde noget ang et mobo der havde noget med quad.. Alle med Due..
    Kan det ske der vil komme en konflikt.. eller kan det også klare quad?
    Sherm

    Hot Fifty..
    Svare ikk pga det du spurgte mig om 2 gange i pm og her, stod tydeligt at mit budget var 9-10k samt jeg ville bruge windows osv.. :)

    Altså.. hvis jeg forstår dig ret..
    Så samme bundkort.. ændre Cpuen.. evt kigge efter andet køler.. right?


    Skal lige logge af en 6 timer.. så er jeg tilbage
    Sherm

    Det skal vel være et kort der kan dække ind under Quad Core.. Og hvilken køler passer så til.. stadig den samme?