Indlæg af mazdaz

    Hej. Jeg vil gerne sælge min stationære computer da jeg gerne vil erhverve mig en PowerBook.


    Det er et system bestående af:


    CPU: Amd Athlon 64 3200+ Venice
    Bundkort: Asus A8N-SLI Deluxe
    Ram: Kingston Value pc3200 2gb
    GFX: Inno3D NVidia 7600GT
    HDD: 160gb Seagate Barracuda sata2
    Cpu Køler: Zalman 7000b-Cu
    GFX Køler: Zalman VF900Cu
    HDD Køler: Zalman ZM-2HC2
    PSU: Tagan 480-UO1


    Kom med et bud. Sælges helst samlet men kan sælges i dele hvis der kommer bud på en stor nok del af delene.


    Den Bor i Aalborg


    VH Anders.


    Nuverende bud:
    HDD+Ram: 350
    GFX+Køler: 300
    MB+CPU+Køler+PSU: 600

    Hej. Min maskine er blevet rimelig mærkelig her på det sidste. Pludselig kan jeg ikke starte windows op efter jeg har slukket den fordi den var crashet i en opdatering. Jeg prøver en masse forskelliger ting men opgiver til sidst. Jeg formaterer derefter og prøver at installere XP igen. Men computeren bliver ved med at crashe. Nogen gange starter den windows op og begynder på selve installationen. Men efter et par minutter går den istå igen. Jeg har derefter prøvet med en linux cd. Den skriver bare: Disk boot error. Hvad kan der være galt?


    Håber i gider at bruge lidt tid på at hjælpe mig.


    På forhånd mange tak, Anders Madsen(:

    Hej. Jeg kunne frygtelig godt tænke mig noget hjælp til min stationære computer. Forleden dag var jeg ved at lukke min computer ned inden jeg gik i seng. Den gik automatisk i gang med at installere opdatering og der stod at den derefter ville slukke. Jeg slukker bare skærmen og går i seng. Jeg vågner derefter op 1,5 time efter og ser at den køre stadigvæk og det ser ud til den er gået i stå. Jeg slukker skidtet og går i seng. Dagen efter kan den ikke starte windows men kommer kun forbi der hvor man kan gå ind i bios osv hvorefter den går i sort skærm med en hvid streg det står og blinker.


    Jeg prøver så at formatere min hdd og installere windows igen. Det starter fint nok men efter den har lavet automatisk genstart og skal til det der installation hvor det står hvor lang tid der er tilbage kører den et par minutter hvorefter den går i stå.


    Jeg prøver derefter at formatere igen og denne gang går den i sort skærm efter genstart men igen med den hvide streg (Underscraw) det står og blinker. Jeg har nu prøvet at gøre det forfra et par gange og hver gang med samme resultat. Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt? Jeg ville være meget taknemmelig for hjælp.


    SYS:
    Amd 3200 Venice
    Asus A8N sli deluxe
    2gb kingston value ram
    7600gt


    På forhånd mange tak for hjælpen, Anders

    Sorry, har lige været væk lidt.


    100 kr er noteret.


    Jeg ved ikke hvad jeg forventer for maskinen da jeg ikke har været inde i hardware verdenen i et stykke tid. Men kom med et bud(:

    Hej. Da jeg er gået 100% over til mac og er stoppet med at spille har jeg overvejet at sælge min computer.


    Her et systemet:


    CPU Type: Amd 3200 Venice
    Bundkort: Asus A8N sli Deluxe med Passiv Zalman køler på NB
    Ram: 2x1Gb Kingston Valueram pc3200
    Grafikkort: Inno3d 7600GT
    Harddisk: 160Gb Seagate Barracuda
    Kabinet: Gammelt som er blevet casemoddet.
    PSU: Tagab UO-1 480W
    Optiske drev: ?
    CPU køler: Zalman 7700 cu


    Jeg sælger den kun hvis jeg får et ordeligt bud!


    Byd løs!


    Den bor i Aalborg, Jeg har original indpakningg til næsten alt hardware og igså kvittering på det meste. Det er godt et år gammelt.


    VH Anders(:

    Flindt_DK:


    På det tidspunkt bliver jeg nød til at komme ud med noget af alt min viden om diverse ting og sager.


    I og med jeg har tre lillebrødre alle under 8 skulle jeg mene at jeg ved en ting eller to om det.


    Skrål er så vidt jeg ved et nyere børneprogram.


    Men jeg kan tydeligt huske sangen fra min børnehavetid hvor vi sad i en rundkreds og sang denne sang(;


    Over and out...

    Hvordan kan du vide at cpu'en ikke kommer over 50grader hvis du først checker efter maskinen har været slukket og tændt igen? Den kan nå at falde meget selvom det måske kun drejer sig om et halvt minut.


    VH Anders

    Hej derude(:


    Jeg ville også blive vildt glad for at få lavet en signatur. Jeg har selv prøvet men har ikke den tekniske snilde der skal til.


    Systermerne er:


    Stationær:-----------------------------------------------Apple MacBook:


    Amd 64 3200+ Venice 2000Mhz@2400Mhz------T2400 1,83Ghz Core Duo
    Asus A8N Sli Deluxe-----------------------------------64/128Mb Gfx
    Inno 3D 7600GT---------------------------------------Kingston Value 667Mhz DDR2 2x1GB Dual channel
    Seagate Barracuda 7200.9 Sata2 160 GB----------80Gb HDD
    Tagan U01 480W
    Lite-on RW
    Kingston Value Pc3200 2x1GB Dual channel
    Zalman 7000b-Cu
    Zalman VF 900-Cu
    Zalman NB47J


    Håber der er nogen der gider at tage sig lidt tid til det(:


    MVH Anders Madsen

    Undskyld jeg hijacker tråden men jeg har det samme problem med min 3200 venice. Selvom jeg kan hæve cpu volt til 1,525 kommer den ikke over 2300mhz:S og den bliver max 35 load.


    Hvad kan det være. Mit system står i min signatur


    Vh Anders.

    Ved godt det er lidt off-topic men synes du skal bruge lidt tid på at lære mac osx at lære. Jeg sidder selv med en MacBook og jeg køber ALDRIG en laptop med windows igen. Der er så mange fordele og jeg synes generelt bare det køre lettere. Giv det en chance nu når byttetiden alligevel er udløbet.


    VH Anders M

    Hej. Lige to ting.


    Skal man tænde pumpen på stikkontakten før man tænder computeren? Går ud fra det er en 220V.


    Tror du jeg kan køre det helt passivt hvis jeg kun skal køle cpu og gfx hvis jeg bare bruger den store radiator?


    Er det et helt komplet sæt klart til at køre?


    Kan du evt poste/semde et billed?