Indlæg af mazdaz

    Hej


    Jeg ønsker at sælge min NAS da jeg ikke bruger den nok. Den er monteret med en 3 TB WD Caviar Green. Begge dele er under et år gamle og kvittering haves. Eneste fejl er et stykke plastik som er knækket på bagsiden. Dette er dog uden praktisk betydning, og kan kun ses bagfra.


    Salget køres som auktion:
    Startbud 1200,-
    Fragt 80,-


    Auktionen kører til fredag klokken 15:00 + 5 forlængelse ved bud indenfor sidste 5 min osv.


    Kan også afhentes i Aalborg.


    Kører også på andre sites.


    Byttes kun til 256gb SSD.


    Vh Anders

    Jeg har et par småting jeg ikke skal bruge mere:


    Tagan TG480-U01 - Lydsvag og stærk kvalitetsstrømforsyning - 200,-
    Sapphire HD3850 - PCI-Express grafikkort med 512mb ram - 150,-


    Samlet 300,- Begge plus porto.


    Kan afhentes i Aalborg.


    Vh Anders
    26139958

    Hej


    Jeg har lige et par småting som skal sælges.


    Tagan TG480-U01 Lydsvag og stræk kvalitetsstrømforsyning - 200,-
    Sapphire HD3850 - PCI-Express grafikkort med 512mb ram - 150,-


    Samlet 300,- Begge plus porto.


    Kan afhentes i Aalborg.


    Vh Anders
    26139958

    Update:
    Det meste er solgt, men der er dog stadig:


    Tagan TG480-U01 Lydsvag og stræk kvalitetsstrømforsyning
    Sapphire HD3850 - PCI-Express grafikkort med 512mb ram


    Byd ind :D

    500 så har vi en deal.


    Og bare lige så vi er enige så er det:
    Cpu, Mobo, Ram, HDD samt HDD køler og CPU køler ikke? DVD drevet og det knap så flotte kabinet kan du få med eller smide ud(;


    Skærmen er en 19" Dell LCD E193FPC. Jeg ved ikke hvad den skal koste, men hvis jeg ikke kan få mere end en slik for den beholder jeg den. Det kan være at jeg finder på noget sjovt i fremtiden. Fin skærm. Men byd.


    Vh Anders

    Hej torrabi


    Jeg vil helst sælge samlet, men i og med PSU'en er rimelig god kvalitet kan jeg nok godt sælge den for sig med GFX.


    Men smid et bud på de dele, og evt. samlet så ser jeg på det.


    Jeg skal nok lige tjekke specs på den skærm når jeg kommer hjem. Det er en ældre model som kan vise 1280x1024, så meget kan jeg huske nu(;


    Vh Anders

    Jeg har en ældre stationær som bare står og fylder, så derfor kan i lige få muligheden for at byde på den.


    Specs står i min signatur, bortset fra GFX som er skiftet ud med et ATI, skal nok lige skrive senere hvad det er.


    Jeg ved ikke lige hvad den skal koste, men smid et bud. Den kan afhentes i Aalborg


    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/294102]
    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/294094]


    Jeg har også en 19" Dell skærm som jeg muligvis vil sælge. Kom med et bud.


    [Blocked Image: http://peecee.dk/upload/view/294095]


    Vh Anders

    Hej alle.


    Jeg har siddet og leget lidt med hjemmenetværk og er nu rendt ind i et par spørgsmål som jeg hpber at i vil svare på.


    Først mit setup:


    Stofa Kabel->Modem->Router (D-Link 624)->PC'er, Y-Cam, QNap 109...


    Det jeg så vil prøve er at komme ind på netværket udefra, dels for at kunne se billeder fra mit Y-Cam og dels for at koble på min QNap. Men hvordan gør jeg det nemmest? Jeg er lidt blank lige pt, så er hjælp er velset!


    Vh Anders :D

    Jah jeg skulle mene at den blæser signal ud på samtlige kanaler hele tiden. Der er i hvertfald sådan lyden kører hjemme ved mig, dog gennem rød-hvid komponent. Og det kører fortrinligt(: Så er man også fri for at sløre lydsignalet mere end nødvendigt ved at sende det igennem fjerneren(:

    Hvis du smides et HDMI fra Zaptor til TV, Samt Optisk fra Zaptor til Receiver(kan ikke huske om den har optisk men der er flere lydudgange). Så skal du bare mute fjernsynet når du vil have lyd fra anlæg(: