S: Apple MacBook [Sort]

  • Hej


    Jeg overvejer meget kraftigt at sælge min ellers ret så dejlige sorte MacBook.


    Den kører selvfølgelig perfect og har ingen ridser eller det der ligner.


    Specs:


    Intel Core 2 Duo T7200
    2 x 1 GB DDR2-667 [Originale RAM kan medfølge mod merpris, hvis det ønskes]
    Toshiba 120 GB 5400 RPM
    Standard Slot-In SuperDrive
    AirPort Extreme


    Den blev bestilt søndag d. 1/4 2007
    Maskinen har standard specs (dvs ingen opgraderinger, ikke flere RAM, ekstra software eller noget).


    Der er selvfølgelig original embellage og kvittering. Alt tilbehør haves.


    Der medfølger en Incase Sleeving.


    DVD med BootCamp Drivers kan medfølgende, hvis det ønskes (uden merpris).


    Samlet nypris: 13.568,-





    Edit: Jeg smider lige 2 x 1 GB DDR2-667 oven i hatten (dog ikke gratis).. ;) Opdateret med specs.



    Kan afhentes i Ringsted eller sendes med PostDk, med forudbetaling. Men jeg er fleksibel. ;)


    HBO: 9.000,-


    Kører også på DBA.



    [Blocked Image: http://peecee.dk/resize.php?id=40012]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/resize.php?id=40013]

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Hvorfor evt. salg?


    Fordi at jeg ikke gider prøve mig med OS X.


    Og.. At det var et impulskøb, som jeg har fortrudt.


    Og min returret er lige udløbet. :boxed:

  • Ved godt det er lidt off-topic men synes du skal bruge lidt tid på at lære mac osx at lære. Jeg sidder selv med en MacBook og jeg køber ALDRIG en laptop med windows igen. Der er så mange fordele og jeg synes generelt bare det køre lettere. Giv det en chance nu når byttetiden alligevel er udløbet.


    VH Anders M

  • Quote

    Originally posted by mazdaz
    Ved godt det er lidt off-topic men synes du skal bruge lidt tid på at lære mac osx at lære. Jeg sidder selv med en MacBook og jeg køber ALDRIG en laptop med windows igen. Der er så mange fordele og jeg synes generelt bare det køre lettere. Giv det en chance nu når byttetiden alligevel er udløbet.


    VH Anders M


    Så hellere sælge i mens jeg kan få en ordentlig pris for den. :)


    Nu arbejder jeg udelukkende med PC og kommer aldrig til andet, så ser ingen ikke den store grund til at tage OS X seriøst.

  • Jeg har sindssygt meget lyst til at prøve noget Apple og især deres Macbook. Tror dog ikke lige det er så godt, for er også ved at kigge på bil :rolleyes:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har sindssygt meget lyst til at prøve noget Apple og især deres Macbook. Tror dog ikke lige det er så godt, for er også ved at kigge på bil :rolleyes:


    Puhh.. Ja så må man jo prioritere! :))

  • Quote

    Originally posted by mag|c
    Weidemann kan du ikke lige fixe linket til den præcise maskine, så man har en chance for at se skærm spec. osv. :)


    På forhånd tak


    Sådan - link fixed.. :)


    Men linket er desværre meget langsomt.


    vil lige tilføje at det er til konfigurations siden, så mine 2 x 1 GB RAM er ikke regnet med i prisen.. :) Det kan folk så selv vælge.