Indlæg af mazdaz

    Hej. Jeg skal have mig en mac mere (er blevet helt skudt i det skidt) så skal have solgt min pc. Jeg samlede den for et år siden og den har faktisk ikke kørt siden fordi jeg har været på efterskole.


    Her et lidt specs:


    Amd 64 3200+ Venice 2000Mhz
    Asus A8N Sli Deluxe
    Inno 3D 7600GT
    Seagate Barracuda 7200.9 Sata2 160 GB
    Tagan U01 480W
    Lite-on RW
    Kingston Value Pc3200 2x1GB Dual channel
    Zalman 7000b-Cu
    Zalman VF 900-Cu
    Zalman NB47J


    Det er en superfed maskine og den kører supergodt og lydløst. Den kommmer i et fedt sort kabinet jeg har lavet med en udskåret flamme i siden hvor der er sat plexiglas i. Foran er der et stort åbent hul hvor der skal kunne sidde drev, der har jeg puttet en blæser der lyser blåt i og det er meningen der skal sort gitter i.


    Hva vil i give? eller bare skriv hvad i tror jeg kan få?


    Håber i gider at hjælp.


    på forhånd tusin tak,


    Anders Madsen(:

    Motherboardet har en indbygget funktion der kan overclocke med 5 eller 10 % (kan ikke huske det) Men det har kun lige været en dag fordi jeg skulle se hvor stor forskel det gjorde i 3dmark(:


    Men der kører super godt!

    xecuter:


    Jeg sælger den kun hel da pengene skal bruges til (endnu) en mac(:


    Men du er mere end velkommen til at komme med et bud på det hele. Så kan du evt selv sælge resten.


    Jeg sælger den kun i dele hvis der er købere til det hele


    Anders M(:

    ville gerne men har været uden for it-verdenen det sidste halve år så har ingen ide om pris. Kom med et bud. bare skyd lidt over hvis det er.(:

    Hej. Er der nogen af jer der kunne afsætte 2 sek til at vurdere min computer?


    Cpu: Amd 3200+ Venice
    MB: Asus A8N sli Deluxe
    Ram: Kingston 2Gb Value
    GFX: 7600GT 256mb ram
    HDD: 160Gb seagate barracude sata2
    PSU: Tagan uo1 480w
    Zalman GFX og Cpu kølere.


    Skal i bruge mere info står det i min profil(:


    Hvad tror i sådan kan indbringe?


    På forhånd tak... Anders M(:

    Kender ikk prisen men ved at det er LANGT ude. hehe. nej det er da et godt stykker uden for aalborg så vis du ikk er vant til at bo derude skal du jo lige regne de ekstra timer transport og transportpenge i.


    Men lyder da ikk vildt for et helt nybygget hus.

    Jeg tror jeg har fundet problemet. der står at den ikke kan connecte til steam serveren nogen steder. hvordan kan det være jeg ikk kan det.? virker da mærkeligt:s

    Hej. når jeg går ind i mit cs: source og starter et spiller eller trykker; servers, så fryser den bare. er der nogen der kender til problemet? Der er ingenting når jeg spiller HL2?


    VH Anders(:

    Altså. Hvis mine ram skal køre de 133mhz de er lavet til. så skal de stå til 266mhz i BIOS. Nu står de så på 200mhz. så kører de halvdelen af FSB. der er cirka sat en divider på 4:5 på(:


    Eller er jeg helt galt på den? altså nu kører jeg med en FSB på 235. og mine ram køre 117,5. burde jeg så ikke kunne clocke op til mine ram igen kører 133?


    BTW så kører rammene T2


    Venlig hilsen Anders(:

    Okay. Det var godt nok lavt.


    Ja jeg fulgte med i den anden tråd du havde(: har sat pci-e og pci lås.


    Rammene er nogle pc2100 så der kan ikke komme mere end 4:5 divider på. det er nok derfor. kan bar ikke forstå hvorfor jeg ikk kan komme videre. ifølge mine beregninger skulle ram kunne køre til 2660 mhz (266x10)


    Vh Anders